• دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400112519675
  • خبرنگار : 30054

ورق استیل بگیر را گران نخرید

ورق استیل بگیر را گران نخرید

ورق استیل بگیر یکی از انواع ورق های استیل است که با یک فرمول خاص در انواع مختلفی تولید می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کلیدآهن، ورق استیل یا ورق فولاد ضد زنگ از لحاظ فرم و نوع مختلف می باشند؛ یعنی می توان گفت که در هر صنعت و حوزه ای، نوع ورق های استیل با توجه به فرمول ساخت مشخص می‌شود. آلیاژهای به کار رفته در آنها باعث مشخص کردن میزان کشش و مقاومت در برابر اکسیداسیون و خوردگی سطح فلز در برابر حرارت و ضربه می‌شود.

اگر بخواهیم کامل و واضح در رابطه با اینکه ورق استیل بگیر چیست؟ توضیح بدهیم باید بگوییم که ورقی است که خاصیت مغناطیسی دارد و می تواند آهنربا را به خود جذب کند. ورق استنلس استیل بگیر، همانند دیگر ورق های استیل از کروم ساخته شده است. البته باید این نکته را در نظر داشت که این ورق فولاد ضد زنگ بگیر، به دلیل اینکه خاصیت مغناطیسی دارد، از مرغوبیت بیشتری برخوردار است.

ورق استیل بگیر 420، آلیاژ ضدزنگ است که از می توان به عنوان یکی از پرکاربردترین آلیاژها آن را معرفی کرد. در حالت کلی آلیاژها با توجه به جنسی که دارند؛ به سه دسته فولاد کربنی، فولاد آلیاژی و فولاد زنگ نزن تقسیم می‌شوند. اگر بخواهیم آنها را از نظر ترکیب شیمیایی با یکدیگر مقایسه کنیم، باید بگوییم که سری 400 در برابر سری 300 از عنصرهای آلیاژی کمتری ساخته شده است.

ورق بگیر استیل گروه 400 همانند ورق استیل 410، ورق استیل 420 و ورق استیل 430 در گروه 400 قرار دارد و بیشتر برای ساخت وسایل و تجهیزات خانه و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه بیشتر در رابطه با انواع ورق استیل بگیر برایتان توضیح می دهیم.

یکی از متداول‌ترین ورق های استنلس استیل، ورق استیل بگیر 430 است که خود آن در دو نوع مات و براق در بازار موجود می باشد. همچنین این محصول از مقاومت به خوردگی و انعطاف پذیری مناسبی برخوردار می باشد.

برای ساخت ورق استیل 420 از مقطع تختال استفاده میشود. فرآیند تولید نورد در دماهای بالا صورت می گیرد. برای اینکار شمش ها باید در کوره های مخصوص و در دماهای بالا گرم شوند تا فرآیند شکل پذیری به خوبی صورت بگیرد. برای رسیدن به ظاهر براق و زیبا اکسیدهای سطحی باید حذف شوند؛ این کار توسط چند مرحله شات بالا با اسیدشویی و شست و شو با آب انجام می‌شود.

خرید ورق استیل بگیر 420 در ضخامت های مختلف انجام می‌شود. اکثر مقاطع موجود در بازار محصولات وارداتی از کشورهایی مانند چین، کره، هند و تایوان می باشند. قیمت ورق استیل بگیر 420 به علت عناصر آلیاژی ارزان تر از استیل های سری 300 مانند 304 و 316 هستند.

ورق استنلس استیل بگیر 430، درصد کمتری کربن دارد و به دلیل داشتن خاصیت مغناطیسی به آن ورق استیل بگیر می گویند و در حرارت پایین به خوبی شکل می گیرد. این محصول شامل انواع ورق استیل ضد زنگ می باشد که به دو صورت مات و براق تولید میشود. هر کدام از ورق های بگیر دارای ویژگی و کاربردهایی هستند که شما باید با توجه به نیاز خود نسبت به خرید آنها اقدام کنید.

به گفته سایت kilidahan ، ورق استنلس استیل بگیر، در سرویس های متناوب از 815 تا 870 درجه سانتی گراد در سرویس مداوم در برابر اکسیداسیون مقاومت می کند. این میزان درجه ممکن است در دمای اتاق پس از حرارت طولانی مدت در محدوده 400-600 درجه سانتی گراد خاصیت شکنندگی پیدا کند. راهکار از بین بردن این خاصیت، آنیل کردن است.

اگر شما هم به دنبال جایی می گردید که بتوانید این ورق را با قیمت مناسب تر اما باکیفیت خریداری کنید، ما در ادامه یکی از بهترین سایت های فروش ورق استیل بگیر را به شما معرفی می کنیم.

ورق های استیل از پرفروش ترین ورق های زنگ نزن می باشند که در صنعت به دو دسته استیل بگیر و نگیر تقسیم می‌شوند. همانطور که گفتیم ورق های استیل بگیر خاصیت مغناطیسی مناسبی دارند و از این جهت در مقایسه با ورق استیل نگیر برتری دارند.

سایت کلیدآهن یکی از بهترین مراکز خرید آنلاین انواع ورق استنلس استیل بگیر با بهترین کیفیت است. دیگر لازم نیست این محصول را با قیمت بالا خریداری کنید؛ زیرا با مراجعه به سایت کلیدآهن می توانید از آخرین لیست قیمت ورق استیل بگیر، مطلع شوید و این محصول را با قیمت مناسبی سفارش دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی