• دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400112519990
  • خبرنگار : 90047

تحول در پاراکانو از زمان حضور مربی خارجی

تحول در پاراکانو از زمان حضور مربی خارجی

مربی تیم پاراکانو گفت: از زمان حضور مربی خارجی برزیلی در قایقرانی ایران، تحول بزرگی در سیستم تمرینی ورزشکاران پاراکانو ایجاد شده است.

پریسا مقدم در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت قایقرانان پاراکانو بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند، اظهار کرد: در حال حاضر شهلا بهروزی راد، رویا سلطانی و سارا عبدالملکی در اردوی تمرینی دریاچه آزادی بسر می برند که از نظر رکوردی شهلا بهروزی راد در کلاس KL۳ و رویا سلطانی KL۲ شرایط بهتری دارند.‌ البته هنوز وضعیت نفرات اعزامی به تایلند مشخص نیست و پس از انجام آخرین تست گیری و با نظر سرمربی نفرات اعزامی به این مسابقات که سهمیه بازیهای پاراآسیایی چین نیز در آن توزیع می شود، معرفی خواهند شد.

وی با بیان این که از زمان حضور مربی خارجی در قایقرانی، تحول بزرگی در سیستم تمرینی ورزشکاران پاراکانو ایجاد شده است، تصریح کرد: پیش از حضور مربی برزیلی، معمولا قایقرانان در فصل زمستان تنها به کارهای بدنسازی می پرداختند اما در حال حاضر با حضور این مربی سیستم تمرینی جدیدی وارد قایقرانی شده و قایقرانان از خواب زمستانی بیدار شده اند و کارهای سرعتی انجام می دهند تا با آمادگی بهتری در قهرمانی آسیا شرکت کنند.

مقدم یکی از مشکلات قایقرانان پاراکانو در بخش مردان را نداشتن خوابگاه عنوان کرد و گفت: البته مشکل نبود خوابگاه تنها مختص قایقرانان تهران است و آنها مجبورند بعد از اتمام تمرینات خود به خانه خود برگردند که متاسفانه این رفت و آمد شرایط خوبی را برای ورزشکاران پاراکانو ایجاد نمی کند. در حالی که قایقرانان اسفندماه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا باید عازم تایلند شوند و باید در قرنطینه بسر ببرند تا با مشکلی مواجه نشوند.

وی در پایان زمان اعزام قایقرانان پاراکانو به تایلند را اواخر اسفند عنوان کرد و افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا نیمه دوم فروردین در تایلند برگزار می شود که البته تمام تیم ها باید ۱۲ روز زودتر قبل از شرکت در مسابقات در این کشور حضور پیدا کنند تا پس از قرنطینه در مسابقات حاضر شوند.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha