• دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400112520059
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم خاتون بم:

کیفیت لیگ بانوان فدای کمیت نشود

کیفیت لیگ بانوان فدای کمیت نشود

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال زنان خاتون بم گفت: اگر حمایت به همین شکل از تیم ملی ادامه پیدا کند و لیگ هم بدون هیچ تعطیلی با برنامه جلو برود قطعا با برنامه‌ریزی دقیق پیشرفت بزرگی‌ را در فوتبال زنان ایران شاهد خواهیم بود.

مرضیه جعفری، امروز (دوشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل ذوب‌آهن، اظهار کرد: بازی ذوب‌آهن و خاتون بم، همیشه دیدار جذابی بوده است.

وی افزود: در هفته گذشته بازیکنان ما دچار سرماخوردگی شده بودند، حتی بعد از بازی مقابل سپاهان نتوانستیم خیلی به بازیکنان فشار بیاوریم، زیرا از لحاظ بدنی شرایط ایده‌آلی نداشتند در نتیجه از نظر تمرینی شرایط خوبی نداشتیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بازی خوبی بود. ما شناخت زیادی از تیم ذوب‌آهن نداشتیم، ولی در کل هر دو تیم فوتبال بازی کردند. به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم چون تیم بسیار خوبی بود و فوتبال واقعی بازی می‌کرد.

جعفری در خصوص وضعیت لیگ و فوتبال بانوان، تصریح کرد: لیگ ما اگر لیگ پویایی باشد، قطعاًَ یک خروجی عالی از بازیکنان خواهیم داشت که می‌توانند در تیم ملی حضورداشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال زنان خاتون بم تصریح کرد: فدراسیون فوتبال امسال حمایت خیلی خوبی از تیم ملی فوتبال بانوان داشت که این حمایت باید ادامه‌دار باشد. اگر این حمایت وجود داشته باشد، قطعاً ما حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اگر حمایت به همین شکل از تیم ملی ادامه پیدا کند و لیگ هم بدون هیچ تعطیلی با برنامه جلو برود، قطعاً با برنامه‌ریزی دقیق پیشرفت بزرگی‌ را در فوتبال زنان ایران شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: باید برای لیگ برنامه دقیقی داشت که ضربه‌ای به لیگ وارد نشود. زمانی تیم ملی قوی است که یک لیگ قوی نیز داشته باشیم، چرا که بازیکنان از لیگ ساخته می‌شوند.

جعفری با اشاره به بازیکن لیگ فوتبال زنان، گفت: در حال حاضر ۱۲ تیم در لیگ برتر حضور دارند و چند تیم نیز در لیگ یک حضور دارند که بازیکنان شاخصی را پرورش می‌دهند و در کنار این‌ها تعدادی بازیکن در آکادمی‌ها رشد می‌کنند، اما از همه مهم‌تر لیگ است که بازیکنان بزرگ و آماده می‌سازد. بازیکنان تیم من در همین تیم بم پرورش داده شده‌اند و پیروزی در لیگ و انگیزه‌ای که از آن می‌گیرند، دلیل اصلی پیشرفت‌شان است. اگر لیگ ما حمایت مالی شود و اسپانسرهای قوی در آن حضور داشته باشند، با بازی در هر هفته قطعاً می‌توانند به تیم ملی ما کمک کنند.

سرمربی تیم خاتون بم در خصوص تأثیراتی که حذف تیم بوشهر از لیگ و خط خوردن تیم‌ها از لیگ به دلیل مشکلات مالی، بر روی فوتبال بانوان دارد، اظهار کرد: اگر لیگ‌ ما با تعداد کمی تیم خوب برگزار شود، خیلی بهتر است تا اینکه ۱۲ تیم حضور داشته باشند که در مراحل مختلف چند تیم انصرافی داشته باشد. وقتی تیم‌هایی که با تیم حذف شده بازی دارند، بازی نکنند و از شرایط مسابقه دور بمانند، ضرر می‌کنند. به نظر من نباید الزامی باشد که همه تیم‌ها حضور پیدا کنند. مسئولین بوشهر باید بچه‌های بوشهر را حمایت کنند تا بتوانند در لیگ باشند، اما وقتی حمایتی انجام نمی‌شود، لزومی ندارد که تیم‌ها در لیگ باشند که بی‌نظمی به وجود بیاید.

جعفری در پایان گفت: اگر اسپانسر خوب وجود ندارد، لیگ با همان ۸ تیم لیگ برگزار شود، خیلی بهتر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha