• سه‌شنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400112620441
  • خبرنگار : 71567

شرایط اسکان دانشجویان علامه طباطبایی در خوابگاه ها

شرایط اسکان دانشجویان علامه طباطبایی در خوابگاه ها

دانشجویان مقطع کارشناسی رشته علوم ورزشی فقط ورودی ۱۴۰۰ و دانشجویان مقطع دکتری ورودی ۱۴۰۰ دانشگاه علامه طباطبایی می توانند برای ثبت نام در خوابگاه اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی  اعلام کرد که با توجه به دستورالعمل جدید آموزش حضوری نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، دانشجویان مقطع کارشناسی رشته علوم ورزشی فقط ورودی ۱۴۰۰ و دانشجویان مقطع دکتری ورودی ۱۴۰۰ که  متقاضی استفاده از خوابگاه هستند، نسبت به درخواست خوابگاه از طریق سامانه خوابگاهی گلستان اقدام کنند.

بر این اساس، دانشجویان برای این کار ابتدا از منوی خوابگاه گزینه عملیات درخواست خوابگاه توسط دانشجو را انتخاب و در صفحه باز شده دو فرم موجود با عناوین "ثبت اطلاعات خوابگاهی دانشجو" و "درخواست خوابگاه توسط دانشجو" را به طور دقیق تکمیل کنند.

دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد؛ این عملیات درخواست اولیه خوابگاه است و تاریخ رزرو  و پرداخت شهریه اتاق بعد از انتخاب واحد در اطلاعیه بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

کلاس ها برای تمامی دانشجویان مقطع دکتری در نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ همانند نیمسال اول، "حضوری" است، همچنین امتحانات پایان ترم برای همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

طبق اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور و به منظور حفظ سلامت دانشجویان و رعایت شیوه نامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در ترم جدید تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ به شکل مجازی و از این تاریخ به بعد، به صورت حضوری برگزار می شود.

همچنین دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد، با توجه به پیک جدید کرونا اگر دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا تغییر کرده و شرایط خاصی اعلام شود، این دانشگاه علامه نیز در سیاست‌های اعلام شده تجدید نظر خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha