• چهارشنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400112721239
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

پشت خط زن باریج اسانس:

برتری به قدمت نیست، به قدرت است

برتری به قدمت نیست، به قدرت است

ایسنا/اصفهان والیبالیست ملی پوش زنان تیم باریج اسانس کاشان با سخت خواندن بازی تیمش در مقابل سایپا گفت: دو تیم مهره‌های خوبی دارند، اما اعتقاد دارم برتری به قدمت نیست، به قدرت است، ما برای رسیدن به هدفی که داریم با تمام قدرت خود به میدان می‌رویم.

مونا آشفته در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازی‌های پلی‌آف با ذوب‌آهن اصفهان، اظهار کرد: ذوب‌آهن یکی از پرافتخارترین تیم‌های والیبال ایران در بخش زنان است که بازیکنان بسیار خوبی دارد. در بازی اول مرحله پلی‌آف مقابل ذوب‌آهن یک‌سری کارهایی که در زمین باید انجام می‌دادیم را انجام ندادیم و همین مسئله موجب شد تا موفق به کسب امتیاز نشویم، بعد از بازی و با آنالیزی که از عملکرد خودمان داشتیم و نکاتی که کادر فنی به بازیکنان گوشزد کرد در دو بازی بعدی توانستیم نقاط ضعف خود را رفع و نقاط مثبت تیم را بیشتر تقویت کنیم که خوشبختانه به ثمر نشست و توانستیم پیروز دو بازی و در مجموع فینالیست شویم.

وی در خصوص مصدومیت عنایت بازیکن تیم ذوب‌آهن در ابتدای بازی دوم و غیبتش در بازی سوم گفت: عنایت یکی از مهره‌های ارزشمند تیم ذوب‌آهن در تمامی بازی‌ها تأثیرگذاری خود را به خوبی نشان داده است، در بازی سوم مقابل ما، نبود وی به خوبی حس شد و امیدوارم به زودی شرایط خوبی پیدا کند، البته همان‌گونه که سرمربی تیم ذوب‌آهن اشاره کرد این تیم مهره‌های بسیار خوبی دارد.

پشت خط زن باریج اسانس با اشاره به اینکه برخلاف سایر تیم‌ها آنالیز ما بیشتر روی نقاط ضعف و قوت تیم خودمان است، افزود: اگر بتوانیم نقاط ضعفی که داریم را رفع کنیم، عملکرد بهتری خواهیم داشت و در کنار آن با تقویت نقاط قوت آمادگی فنی و تکنیکی تیم ارتقا پیدا می‌کند، اینکه تیم حریف را بیشتر آنالیز داشته باشیم، خوب نیست، همین مسئله به کادر فنی کمک می‌کند تا بازیکنان را براساس توانایی و ظرفیتی که دارند به زمین بفرستند.

وی تصریح کرد: در بازی دوم و به ویژه بازی سوم مقابل ذوب‌آهن به قول بازیکنان تیم همانند ربات عمل کردیم و هر کس وظیفه‌ای که سرمربی و کادر فنی به آن‌ها محول کرده بود را به خوبی انجام دادند و خوشبختانه نتیجه‌بخش بود.

آشفته با تمجید از حمایت مالک و مدیرعامل باشگاه باریج اسانس کاشان از والیبال و ورزش زنان، اضافه کرد: مرحوم حجازی، مالک صنایع دارویی باریج اسانس، فردی بود که به ورزش و به خصوص والیبال علاقه زیادی داشتند و از همان ابتدا نیز حمایت بسیار خوبی از ورزش زنان انجام دادند، بعد از درگذشت ایشان نیز خانواده و همکاران وی این مسیر را ادامه دادند و خوشبختانه از ابتدای فصل تاکنون شرایط بسیار خوبی را داشتیم و توانستیم با عملکرد خوبی که تیم به نمایش گذاشت، جواب این حمایت و اعتماد را به خوبی بدهیم که امیدوارم بتوانیم با قهرمانی در لیگ جبران زحمات آن‌ها را انجام دهیم.

وی در ارتباط با بازی در مقابل سایپا در فینال این فصل از رقابت‌های لیگ‌برتر اظهار کرد: بازی بسیار نزدیکی است، دو تیم برای برد و کسب جام قهرمانی به میدان می‌روند. ساپیا می‌خواهد از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کند و ما به دنبال کسب قهرمانی هستیم تا بتوانیم شایستگی‌هایی که داریم بیشتر اثبات کنیم و در این مسیر تلاش می‌کنیم از همان ابتدای بازی با تمرکز و کم اشتباه در زمین رفتار کنیم.

ملی‌پوش تیم باریج در خصوص تقابل مهره‌های باتجربه و قدیمی سایپا در مقابل بازیکنان جوان و با انگیزه باریج گفت: اعتقاد من بر این است که موفقیت و رسیدن به قهرمانی به قدمت نیست، به قدرت است، نمی‌توان روی بی‌تجربه بودن یا باتجربه بودن بازیکنان با قاطعیت صحبت کرد، بازیکنان باتجربه‌ای هستند که عملکرد خوبی ندارند و در مقابل بازیکنان کم تجربه‌ای هم با جسارت رفتار می‌کنند.

آشفته با مثبت خواندن تأثیر پخش مسابقات از آپارات و دیده شدن والیبال بانوان گفت: این مسئله تأثیربسیار مثبتی ابتدا برای ورزش زنان و در ادامه والیبال دارد، در جذب اسپانسر کمک زیادی می‌کند، چرا که مسابقات ما جایی دیده نمی‌شود و راحت بگویم قبلاً به ما می‌گفتند بازی‌های شما شبیه به یک قل دو قل است، اما با پخش برخی مسابقات نگاه‌ها به بازی‌های ما متفاوت شده و بازخوردهای بسیار خوبی دریافت می‌کنیم. اینکه والیبال زنان شناخت‌تر شده حتی بازیکنان را می‌شناسند و روی کیفیت و نکات فنی هم نظر می‌دهند، با توجه به اینکه حتی خانواده‌های ما هم شرایط حضور در سالن مسابقات را ندارند، بنابراین می‌تواند تاثیر دو چندانی داشته باشد. از نظر روحی و انگیزه دادن به بازیکنان هم که مشخص است چه تاثیر بالای روحی و انگیزشی می‌تواند داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha