• چهارشنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۲:۲۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1400112721404
  • خبرنگار : 71038

مولوی عبدالحمید با امیرعبداللهیان دیدار کرد

مولوی عبدالحمید با امیرعبداللهیان دیدار کرد

مولوی عبدالحمید - امام جمعه اهل سنت زاهدان - با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، در محل این وزارتخانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، در دیدار مولوی عبدالحمید با امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ضمن تاکید بر رویکرد دولت مردمی و تحول‌گرای سیزدهم در حمایت قاطع و همه‌جانبه از حقوق تمامی اتباع ایرانی در خارج از کشور، از برنامه‌های جامع وزارت امور خارجه در استیفای حقوق ایرانیان خارج از کشور خبر داد.

وزیر امور خارجه در این دیدار، با تشریح آخرین وضعیت مذاکرات وین، بر عزم دستگاه سیاست خارجی در صیانت از حقوق ملت ایران تاکید کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به وضعیت منطقه و جهان اسلام، حرکت در جهت تحکیم وحدت در بین کشورهای اسلامی و امت اسلام را جزو اصول اساسی سیاست خارجی خواند و بر ضرورت بسیج همه ظرفیت‌ها در تحکیم فضای همدلی تاکید کرد.

مولوی عبدالحمید نیز در این دیدار، عشق به میهن اسلامی را وجه مشترک بین تمامی ایرانیان در داخل و خارج از کشور خواند و با اشاره به خباثت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه جهت ایجاد فضای اسلام‌گریزی و ایران‌هراسی، اولویت‌بخشی به سیاست همسایگی در دولت مردمی و تحول‌گرای سیزدهم را اقدامی هوشمندانه دانست.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در پایان با آرزوی موفقیت برای مذاکره‌کنندگان کشورمان در وین، سرافرازی ملت ایران و امت اسلامی را از خداوند متعال مسألت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۸ ۰۶:۰۶

درود بر همه ی ایرانیان وطن دوست بویژه مولانا عبدالحمید

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۸ ۰۸:۵۶

زنده باشی جناب شیخ

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۸ ۰۸:۵۷

همه ماداخل یک کشتی هستیم همه ما ایرانی هستیم چه اهل سنت چه شیعه برابرقانو یکی هستیم اصلاهیچ یک عدیان ازهمدیگرارشید نداره همه ملت عزیزایران است

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۸ ۰۹:۱۷

بله، جالب بود

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۸ ۱۰:۰۴

عشق است شیخ السلام مولانا عبدالحمید

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۹ ۰۴:۰۸

به کجا میرویم آمدنم بهرچه بود

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۹ ۰۹:۴۵

جانم فدای مولانا

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۹ ۱۱:۵۸

خداوند متعال پشت و پناه مولوی عبدالحمید و آقای امیر عبدالهیان ان‌شاءالله با همکاری وتامل بیشتر مشکلات استان سیستان و بلوچستان برطرف کنند تا شاهدآبادانی اشتغالزایی بیشتر جوانان تحصیلکرده باشیم

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۹ ۱۳:۳۲

سلام همفکری و مذاکره در آینده تاثیر خودشو نشون میده. خیلی خوب و عالی

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۹ ۱۹:۲۱

عشق مایی مولوی عبدالحمید