• جمعه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400112922124
  • خبرنگار : 50491

امام جمعه موقت گنبدکاووس:

اقوام با وحدت و همدلی توطئه تفرقه‌افکنی دشمن را نقش بر آب کنند

اقوام با وحدت و همدلی توطئه تفرقه‌افکنی دشمن را نقش بر آب کنند

ایسنا/گلستان امام جمعه موقت گنبدکاووس با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین اقوام مختلف است، گفت: باید با وحدت و همدلی این توطئه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

حجت الاسلام محمد باقر مظفری ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گنبدکاووس  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار ویدیو کنفرانسی با مردم تبریز، اظهار کرد: معظم له در این دیدار ویژگی هایی را به مردم شجاع و متدین آذربایجان نسبت دادند که این ویژگی ها صرفا مختص مردم این دیار نیست بلکه تمامی اقوام و مذاهب ساکن در جغرافیای سرزمینی ایران این ویژگی ها را دارا هستند.

وی به ویژگی های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اعم از نخبه پروری، جریان‌سازی، نقش آفرینی در تحولات سیاسی و اجتماعی و دلبستگی به دین اسلام و ایران اشاره کرد و یادآور شد: دشمن به دنبال آسیب به این خصایص و ویژگی ها است لذا باید این ویژگی ها را که در همه نقاط ایران وجود دارد تقویت کرد.

امام جمعه موقت گنبدکاووس با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین اقوام مختلف است، متذکر شد: دشمن به دنبال طرح مسئله قومیت گرایی و تجزیه ایران اسلامی است که باید با وحدت و همدلی این توطئه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

مظفری شجاعت، غیرت و تدین را لازمه یک جامعه اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: تا زمانی که اقوام مختلف ایران اسلامی این سه شاخصه را حفظ کنند دشمن نمی تواند به ما آسیب وارد کند.

وی با تسلیت سالروز ارتحال حضرت زینب(س) افزود: حضرت زینب(س) در زمینه صبر اسوه بی نظیری هستند، این بانوی بزرگ اسلام با صبر و شکیبایی در برابر مصائب مختلف درس بزرگی را به ما آموختند که آحاد مختلف جامعه به ویژه بانوان باید شخصیت این بانوی بزرگ را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

امام جمعه موقت گنبدکاووس به بصیرت ملت ایران در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن امسال اشاره کرد و یادآور شد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب آحاد مختلف مردم در رژه خودرویی ۲۲ بهمن برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام به میدان آمدند و بار دیگر حضور پرشور خود را به رخ جهانیان کشیدند و مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی زدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha