• جمعه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400112922264
  • خبرنگار : 71617

خطیبی: پرسپولیس از تجربه‌اش استفاده کرد

خطیبی: پرسپولیس از تجربه‌اش استفاده کرد

سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید تیم پرسپولیس توانست از تجربه‌اش استفاده کند و پیروز میدان شود.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم اراک پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی زیبایی از هر دو تیم شاهد بودیم. هم پرسپولیس می‌توانست برنده شود و هم ما می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. اگر مقداری باهوش کار می‌کردیم، می‌شد این بازی هم با نتیجه مساوی به پایان برسد. به رسم ادب، این برد را به تیم پرسپولیس تبریک می‌گوییم. این تیم از تجربه‌اش استفاده کرد و برنده بازی شد.

طیبی درباره عملکرد داوری گفت: من این انتظار را نداشتم و فکر می‌کردم شخصیت این آقا بالاتر از این حرف‌ها باشد. گفته می‌شود مهدی عبدی در آفساید بوده است که پاکدل به گل رسیده است. طبق نظرات کارشناسان داوری، ۸-۶ امتیاز آلومینیوم به خاطر داوری تلف شده است. هزار کارشناس بعد از بازی بگویند صحنه مورد نظر آفساید بوده یا نبوده، تفاوتی در نتیجه بازی ایجاد نمی‌شود. داور وسط با الفاظ بد صحبت می‌کرد. من شخصیت آقای حیدری را این‌طور تصور نمی‌کردم. من با داور صحبت کردم و گفتم چرا به هم  کمک نمی‌کنید و در صحنه‌های آلومینیوم باهم مشورت نمی‌کنید؟ داور به من جواب داد که سیستم ارتباطی ما قطع است. من به آن‌ها گفتم پس چرا آن گوشی را در گوش‌های‌تان گذاشتید؟ داور در جواب به من الفاظی را به کار برد و در اینجا باید بگویم آقای حیدری آن صحبت‌هایی که مطرح کردی، دقیقا شخصیت تو را نشان می‌دهد. 

او ادامه داد: ما اگر هزار بار قسم بخوریم که داور با الفاظ بد با ما صحبت کرد،‌ کسی باور نمی‌کند اما ما اگر چنین کاری را انجام دهیم، داور کارت می‌دهد. ایشان با من اینطور صحبت کرده است، من اعتراض خود را به چه کسی بگویم. این‌ها رسیدگی نمی‌شود و ما نمی‌توانیم اعتراض خود را به جایی ببریم. آقای حیدری شخصیت خود را به من نشان دادی. آرزوی موفقیت برای همه عزیزان دارم. کسانی که این بازی را دیدند، فکر کنم از این بازی لذت بردند و دو تیم فوتبال تاکتیکی و خوبی را ارائه دادند. این بازی برای ما تمام شده است و برای بازی‌های بعدی تلاش می‌کنیم که جبران کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha