• یکشنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1400120100099
  • منبع : باشگاه دانشجویان

دوره‌های آموزشی زمستانه «نـانـو نـاب» برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی زمستانه «نـانـو نـاب» برگزار می‌شود

انجمن علمی دانشجویی و نهاد ترویجی نانو ناب دانشگاه پیام نور اراک، دوره‌های آموزشی زمستانه نانو ناب را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره‌ها شامل «کارآفرینی فناورانه نانو»، «نانوربات‌ها»، «فناوری نانو و سلول‌های خورشیدی» و «رزومه‌نویسی» که به صورت مجازی و از طریق اسکای‌روم برپا می‌شود. 

دوره «کارآفرینی فناورانه نانو، پنجم اسفند از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برپا می‌شود و «جور دیگر دیدن؛ نگرش کاربردی به علم و فناوری»، «فناوری نانو و کاربردهای آن در زندگی روزمره»، «فناوری نانو و کاربردهای آن در صنایع مختلف (دارویی، شیمیایی، بهداشتی، نساجی، کشاورزی، نظامی و ...)»، «بازار محصولات نانو و مقایسه آن با دیگر محصولات؛ فرصت‌ها، چالش‌ها و حجم بازار»، «زیرساخت‌ها و اکوسیستم بازار محصولات نانو»، «روش‌های ورود به بازار محصولات نانو»، «بررسی محصولات داخلی»، «بررسی محصولات خارجی» و «معرفی محصولات موفق» سرفصل‌های آن است. 

دوره «رزومه‌نویسی» ۹ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار می‌شود و «آشنایی با رزومه و انواع آن»، «آشنایی با سر فصل های اصلی مانند: اطلاعات شخصی، اطلاعات تحصیلی، مهارت‌ها و ...»، «بیان تفاوت‌های رزومه کاری و تحصیلی» و «بررسی چند رزومه از شرکت کنندگان محترم» سرفصل‌های دوره رزومه‌نویسی است. 

دوره «نانو ربات‌ها» ۱۶ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برپا می‌شود و  «مفهوم نانوماشین نخستین بار توسط چه کسی بیان شد؟»، «آیا امکان ساخت نانوماشین وجود دارد؟»، «مفهوم In body hospital»، «نانوماشین های بر پایه DNA برای محاسبات»، «بهره گیری از نانوماشین ها برای تخریب بافت»، «بهره گیری نانوماشین کاینزین از تئوری آشوب» و «خطرات ناشی از توسعه نانوماشین های خودتکثیرشونده بر اساس سناریو Gray Goo» سرفصل‌های دوره این دوره است.

دوره «فناوری نانو و سلول‌های خورشیدی» ۱۹ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود و «اهمیت استفاده از انرژی های تجدید پذیر»، «دلیل ورود نانوفناوری به سلول های خورشیدی»، «نقش فناوری نانو برای پوشش های خودتمیزشونده سلول های خورشیدی»، «محصولات تجاری شده سلول های خورشیدی بر پایه فناوری نانو»، «سلول های خورشیدی و تجهیزات پزشکی» و «سلول‌های خورشیدی و ایمپلنت‌ها» سرفصل‌های این دوره است. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @nanonab_admin پیام دهند.
انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha