• یکشنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400120100427
  • خبرنگار : 30054

جدیدترین مدل های فرش ۷۰۰ شانه، به زیبایی ۱۲۰۰ شانه

جدیدترین مدل های فرش ۷۰۰ شانه، به زیبایی ۱۲۰۰ شانه

فرش ۷۰۰ شانه یکی از محبوب‌ترین فرش‌های ماشینی است که معمولاً بسیار پرفروش است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ماهور مارکت، فرش‌های ماشینی دارای تعداد شانه و تراکم متنوع و مختلفی است. معمولاً فرش‌ها به شکل  ۱۲۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه در بازار وجود دارند. فرش ۷۰۰ شانه دارای ضخامت بالایی است و به‌خاطر قیمت مناسبی که دارد، موردپسند مشتریان است.

ما در این مقاله به بررسی فرش‌های ۷۰۰ شانه می‌پردازیم و آن را به لحاظ زیبایی، دوام و مواد بکار رفته مورد بررسی قرار می‌دهیم. پس اگر شما تصمیم گرفتید تا این فرش را تهیه کنید، با ما همراه باشید.

تراکم و شانه در فرش‌های ماشینی به چه معنی است؟

ابتدا تعریف کوتاهی از تعداد شانه و تعداد تراکم در فرش‌های ماشینی را بیان می‌کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید سپس به سراغ معرفی فرش‌های ۷۰۰ شانه می‌رویم .

شانه به تعداد گره‌های که در یک متر از فرش‌های ماشینی زده می‌شود، گفته می‌شود. به طور مثال در یک فرش ۷۰۰ شانه تعداد گره‌های که باید در این سانت وجود داشته باشد ۷۰ گره است.اما تراکم به تعداد گره‌های که در یک متر از طول فرش‌های ماشینی زده می‌شود تراکم می‌گویند .

بنابراین هر چه تعداد تراکم و شانه در یک فرش بیشتر باشد آن فرش دارای استحکام و مقاومت بیشتری است. در ضمن زمانی که تراکم و شانه فرش بیشتر باشد، فرش ظریف‌تر و ریزبافت‌تر خواهد بود و از ضخامت آن کاسته می‌شود .

فرش 700 شانه

خصوصیات فرش‌های ۷۰۰ شانه

به طور معمول، فرش‌های ۷۰۰ شانه واقعی دارای تراکم عرضی ۷۰۰ و تراکم طولی ۲۵۵۰ هستند. این فرش‌ها قیمت بسیار مناسبی دارد. همچنین طرح این نوع فرش نسبت به گذشته تغییرات بسیاری داشته است و بسیار زیبا و پرطرفدار است. همچنین در بافت آن‌ها از طرح‌های مدرن و کلاسیک استفاده می‌شود که مناسب تمامی سلیقه‌ها است.

قیمت فرش‌های ۷۰۰ شانه نسبت به فرش‌های ۱۰۰۰ و یا ۱۲۰۰ شانه بسیار مناسب‌تر است. اگرچه طرح و نقشه‌های این فرش‌ها بسیار زیباتر و ظریف‌تر است اما فرش‌های ۷۰۰ شانه هم بسیار زیبا و جذاب هستند و می‌تواند دکوراسیون منزل شما را کاملاً تغییر دهند.

جنس نخ در فرش های ۷۰۰ شانه

لطافت و دوام در فرش‌ها به جنس نخ و یا الیاف استفاده شده در آن فرش بستگی دارد؛ معمولا فرش های ۷۰۰ شانه با انواع نخ های اکریلیک و نخ پلی استر بافته می شود. اما در نظر داشته باشید که بهترین نخ در بافت فرش های ماشینی نخ اکریلیک می باشد. نخ های پلی استر هم لطافت و زیبایی فراوانی دارند اما عمر پاخور آنها نسبت به فرش های اکریلیک کمتر است.

فرش 700 شانه کاشان

 ضخامت فرش های ۷۰۰ شانه بیشتر از ۱۲۰۰ شانه

هر چه تعداد شانه و تراکم در یک فرش بیشتر باشد فرش ظریفت تر و زیباتر می شود و البته ضخامت آن کمتر خواهد شد.
بنابراین فرش‌های ۷۰۰ شانه نسبت به فرش های ۱۲۰۰ شانه دارای ضخامت بیشتر و نرمی بالا هستند. ارتفاع خاب به معنی طول نخ هر گره است که در فرش های ۷۰۰شانه حدود ۱۲ میلیمتر است. افزایش ضخامت فرش باعث می‌شود که فرش هفتصد شانه نرم تر باشند.

تحول در فرش های ۷۰۰ شانه با نقشه های جدید فرش ماهور

یکی از سوالاتی که همواره مشتریان می پرسند این است که بهترین برند فرش ماشینی چیست؟ داشتن اطلاعات بالا به شما کمک می کند که خرید بهتری داشته باشید.  اما قطعا زیبایی نقشه هم در هنگام خرید فرش بسیار مهم است.


در گذشته فرش های ۷۰۰ شانه فقط دارای نقشه های سنتی و کلاسیک بودند. اما در حال حاضر برخی شرکت های پیشرو، پیشرفت های بسیار خوبی کرده اند و نقشه های جدید از فرش ۷۰۰ شانه عرضه کرده اند که از نظر ظرافت و زیبایی بسیار شبیه به فرش های ۱۲۰۰ شانه است و انتخاب را برای مشتریان آسانتر کرده است.

فرش ماهور یکی از بهترین تولید کننده های فرش ماشینی است که این تغییرات را در فرش های ۷۰۰ شانه ارائه داده است و مشتریان عزیز می توانند نمونه مدل های جدید از فرش های ۷۰۰ شانه را با برند ماهور خریداری کنند.

این نوع فرش‌ها هم برای فرش پذیرایی و هم برای فرش اتاق خواب مناسب هستند. برخورداری از رنگ‌بندی متنوع از دیگر ویژگی‌های فرش‌های ۷۰۰شانه است که به شما امکان می‌دهد بتوانید آن را با دکوراسیون‎های مختلف هماهنگ نمایید.
 و البته قیمت فرش های ۷۰۰شانه برای مصرف کننده نسبت به فرش های ۱۲۰۰ شانه مناسبت‌تر است.

فرش 700 شانه تراکم 2550

ماهور؛ معتبرترین برند فرش ماشینی

فروشگاه ماهور مارکت تصمیم دارد تا به مشتریان خود کمک کند تا با یک بودجه و قیمت مناسب، بهترین فرش را خریداری کنند. پیشنهاد ما خرید فرش‌های ۷۰۰ شانه است.

شما مشتریان عزیز برای خرید بهترین فرش‌ها در ماهور مارکت می‌توانید با مراجعه به سایت و یا بازدید مستقیم از فروشگاه تهران، فرش مورد نظر خود را خریداری کنید.

 همچنین شما با مراجعه به اینستاگرام ماهور مارکت به آدرس @mahoor.market می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های تمامی محصولات را مشاهده کنید.

 همچنین جهت رفاه حال مشتریان، سرویس رایگان برای بازدید از فروشگاه فرش ماهور مارکت در نظرگرفته شده است. اگر به هرگونه اطلاعاتی در زمینه خرید فرش نیز نیاز داشتید با شماره ۰۲۱۳۸۴۳۷ تماس گرفته و یا به سایت ماهور مارکت mahoormarket.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha