• یکشنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1400120100597
  • خبرنگار : 71290

دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی:

شهید سلیمانی قهرمان صلح و عدالت در منطقه و قهرمان مبارزه با تروریسم بود

شهید سلیمانی قهرمان صلح و عدالت در منطقه و قهرمان مبارزه با تروریسم بود

دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی قهرمان صلح و عدالت در منطقه و قهرمان مبارزه با تروریسم بود گفت: علاقه‌مندان به شهید سلیمانی می بایست برای تبیین راه او تلاش کنند. 

به گزارش ایسنا، داود عامری دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی  در مراسم افتتاح سومین کنفرانس بین المللی «مکتب شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی» گفت: «شهید سلیمانی دارای خصایص و ویژگی های بسیار ممتازی بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، از شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب یاد کرد. شهید سلیمانی با خصوصیات ممتاز و خدمات ویژه ای که در حمایت از امت اسلامی انجام داد، شهید سلیمانی قهرمان صلح و عدالت در منطقه و قهرمان مبارزه با تروریسم بود.
وی در ادامه یادآور شد: مجمع جهانی صلح اسلامی تلاش کرد سومین کنفرانس درباره مکتب شهید سلیمانی را به صورت حضوری برگزار کند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این کنفرانس ناچار به صورت مجازی برگزار شد، در این کنفرانس، ۵۰ نفر از نخبگان و اندیشمندان علاقه مند به مکتب شهید سلیمانی در ۴ پنل که طی ۴ روز برگزار می شود، به افکار، ویژگی ها و تجربیات شهید سلیمانی می پردازند. 
عامری تصریح کرد : ما امید داریم که در این کنفرانس بتوانیم به اندیشه های والای شهید سلیمانی نزدیک شویم و برای تبیین آنها تلاش کنیم و شرایط انتقال و نشر آنها را فراهم کنیم تا بتوانیم از وی درس آموزی کنیم.
«مجمع جهانی صلح اسلامی» در همین راستا، دیدگاه های اندیشمندان و نخبگان حاضر در این کنفرانس را در قالب کتابی با عنوان «مکتب شهید سلیمانی در اندیشه نخبگان» منتشر کرده است. 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۱ ۱۵:۱۳

لطفا در مورد فایل صوتی هم روشنگری کنید (البته اگر میتوانید) تا مردم بفهمند اسرار پشت پرده را چونکه مردم نا محرم نیستند