• دوشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۷:۱۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1400120200936
  • خبرنگار : 71434

گانتس: هرگز چیزی به اسم کشور فلسطین تشکیل نمی‌شود

گانتس: هرگز چیزی به اسم کشور فلسطین تشکیل نمی‌شود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که فلسطینی‌ها در آینده تنها یک دولت خواهند داشت نه یک کشور کامل.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل در جریان مصاحبه با "سعاد المخنث" روزنامه نگار آلمانی در حاشیه حضورش در کنفرانس امنیتی مونیخ افزود: "در نهایت، ما به یک راهکار خواهیم رسید که مبتنی بر دو اصل است، این که ما به حاکمیت و دولت فلسطین احترام می‌گذاریم و متقابلا به نیازهای امنیتی ما احترام گذاشته می‌شود. "

وی علنا تاکید کرد که هرگز چیزی به اسم کشور فلسطین تشکیل نخواهد شد.

این اظهارات گانتس در حالی مطرح شده که حامیان سازش در فلسطین همچنان به مذاکرات با ین رژیم برای تشکیل کشور فلسطین امیدوارند.

گانتس در پاسخ به این سوال المخنث که "آیا شما راهکار دوکشوری را شدنی و ممکن می‌دانید؟" تاکید کرد که کلمات خود را با دقت انتخاب کرده است.

وی ضمن تاکید بر مخالفت خود با تشکیل "کشور اسرائیل" در خطوط قبل از ۱۹۶۷، عنوان داشت از "دو رژیم و نه دو کشور" صحبت می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۲ ۰۸:۲۰

آفرین دلم ، مسئله فلسطین جهانی است فراتر از کشور است ، دست و پا تو جمع کن ، آسته برو آسته بیا ؛ خلاصه بدون مثل آل سعود هم نیستی که پرده داری کعبه رو دارن و لیاقت نه ، پس حد تو بدونی هم عقلت با این حرفت تردید ها رو بیشتر میکنه که هیچ مناسبتی در صحبتت با وزیر جنگیت نیست ، الان یعنی با این حرفت معلوم تشکیلات رژیم صهیونیستی نه تنها دولت نیست بلکه از همین گروهک منافقین ما هم از نظر سلسله مراتبی و چارتی پائین تره ، لااقل یک پست دیگه بگیر بعد اینو بگو ، آخه فکر نمی کنی یه دولت وزیر جنگش تز سیاسی بده یعنی گروهکی عمل کرده ، 🤣🤣🤣🤣

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۰۲:۵۱

احسنت برشما 👍

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۳۷

احسنت بر شما عالی گفتید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۲ ۰۹:۲۲

هی گانتس : دولتی که زمین و سرزمین ندارد یعنی چه؟!.....این که شد دوران یاسر عرفات که آخرش هم بی سر و صدا او را از بین برده کشتید.....سرنوشت محمودعباس نیز همین است مگر اینکه این بابا و دارودسته اش از تاریخ درس عبرت بگیرند....

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۲ ۱۱:۵۵

باسلام : تلاش بی موردرژیم صیونیستی آب با غربال است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۰۷:۰۲

خخخخخخخ

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۲ ۱۲:۱۲

آقای گانتس مهم نیست تو!چه میگویی وچی بهم میبافی!!!مهم این است که اراده ی الهی ومردم فلسطین وجهان اسلام برشکست شماوآزادی سرزمین فلسطین است بتمامه@@!؛پس زودفرارکنیدتادیرنشده؛چراه بهتون برسیم به احدی ازشما رحم نخواهیم کردچون همه تون غاصب ومتجاوزهستید؛دیریازود داردامّاسوخت وسوزندارد.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۳۴

دقیقا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۲ ۱۲:۳۷

قوم یهود هرکز کشور مستقلی نخواهند داشت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۲ ۱۶:۲۹

زمان زیادی تا نابودی کامل شما باقی نمانده است. به فکر روزی باشید که وارد مسجد الاقصی میشیم.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۲ ۱۷:۱۲

یهودیان بی وطن هرگز به هیچ کشوری که در ان زندگی کردند و به دنیا امدند .پایبندی نداشتند .زمانی که قدرت ندارند مظلوم نمائی می کنند و زمانی که قدرت پیدا می کنند در طول تاریخ بشویت زلم کردند. قوم بی سپاس نامرد وبی رحمی هستند .یهودیان در طول تاریخ با همین عمل خوزشان کارخانه تولید هیتلر ها را فراهم کرده ومی کنند.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۲ ۱۷:۲۸

صهیونیزم رو به افول و نابودی است ، درود و سلام بر مریدان و کیشان تمام ادیان الهی .

avatar

شتردر خواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه ! مردک تروربست غاصب از نظر نیروهای مقاومت سرزمینهای فلسطینیان اعم از ازاد و اشغال شده کلا متعلق به کشور فلسطین است و لذا برعکس گفتی کشوری بنام اسراییل می تواند در گوشه ای از برلین باشد انهم اگر المانها قبولتان کنند ضمنا نظرت بدرد عمه ات میخورد لذا مثل بچه ادم تا بزور بیرونتان نکرده ایم به برلین مهاجرت کنید اما سردمداران جنایتکار رژیم جعلی اسراییل باید دستگیر و محاکمه و به اشد مجازات محکوم شوند انشاالله .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۰۰:۳۱

نمیشه چون خودش از قبل بوده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۰۵:۵۳

تا منظور از آینده چه باشد؟ اگه آینده خودت باشه شاید درست بگی چون به آخر آینده ات چیزی نمونده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۰۹:۳۳

کشورفلسطین تشکیل نخواهدشد؟! قرارنیست کشورفلسطین تشکیل بشه... کشورفلسطین وجوددارد. تو کی هستی که قدقد میکنی! و در کارهای بزرگ که به تومربوط نیست دخالت میکنی! خدا یکی. فلسطین یکی. اسرائیل محو.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۱:۵۶

اسرائیل؛یک پادگان نظام سلطه است بزودی هم فرارمیکنید،ازاول هم کشورنبودید....زودفرارکنید...تادیرتون نشده؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۲:۰۲

هرگز کشوری به نام اسرائیل باقی نخواهد ماند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۹:۳۴

خفه شو !!!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۰:۴۰

سران جلاد وغاصب صهیونیستی دقیقاً به این نتیجه رسیده اند که از یک دهه گذشته هیچ فرد یهودی جهت اسکان درسرزمینهای به اسرائیل مهاجرت نکرده اند و در جائی که جنگ و کشتار دائما استمرار دارد چگونه می تواند محل امنی برای اقامت باشد .از این رو انتخاب دیگر برای سران صهیونیسم در آمریکای جنوبی وآرژانتین درپیش است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۲:۰۷

خوب طبیعتاً اسرائیل از این حرف ها میزنه ولی همنطور که در حمله چمدر روزه فلسطین به اسرائیل دیدیم نتوانستند که حتی یک حرکت برای دفاع انجام بدن پس این حرفاشون برای حفظ آبرو هست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۲:۳۸

مرتکیه عرق خور مفت خور با حلوا حلوا کردند دهن شیرین نمیشه کل وجودش بوی گوه میده اونوقت اومدی داری نظر می دی انکار ملک باباته فعلا فلسطین به کوری چشم امثال تو هست تونمی تونی ببنی عینک بدم خدمتون سرتاپاش هزارم نمی ارزه اونقت اومیده میگه فلان و بهمان است این همه سال مردم مقاوم وایستادن با دست خالی تا امثال تو رو به درک واصل کنن برو خودتو یک جا قایم کن تا برای سرت جایزه نذاشتن