• دوشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400120201034
  • منبع : نمایندگی سمنان

تاکید نماینده ولی فقیه بر اولویت‌دهی به رفع موانع صنایع

تاکید نماینده ولی فقیه بر اولویت‌دهی به رفع موانع صنایع

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تاکید بر ضرورت رفع موانع تولید، گفت: حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی باید یکی اولویت‌های اصلی مسوولان استان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در دیدار با محمدرضا باقری سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی ، علی تشنه‌دل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مریم شاهی مدیر بانک صنعت و معدن استان سمنان و جمعی از معاونان شرکت شهرک‌های صنعتی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به مسائل معیشتی و اقتصادی مردم، اظهار کرد: 2 واژه پشتیبانی و مانع‌زدایی در شعار سال تاکید بر رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی دارد چرا که با تحقق آن منتج به رونق اقتصادی و رفاه و معیشت عموم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: اقدامات و برنامه‌های بخش صنعت در خصوص رفع موانع تولید و پشتیبانی‌ها عملی و عینی باشد و به حرف محصور نشود و مردم نیز شاهد تلاش مسوولان مرتبط باشند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه راهکارهای رفع موانع فعالیت سرمایه‌گذارن و فعالان حوزه اقتصادی سریع تر عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: هر زمان نیاز به حضور بنده در راستای کمک به صنایع، رفع مشکلات تولید و انتقال مسائل باشد، به طور حتم حاضر به کمک خواهم بود و از این مساله استقبال می‌کنم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به اولویت‌های این شرکت، اظهار کرد: تامین آب برای بخش صنعت و توسعه سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

باقری با بیان اینکه برای رفع موانع تولید باید سخنان فعالان اقتصادی بخش خصوصی را شنید، تصریح کرد: در این راستا، بازدیدها و نشست با مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی یادآور شد: توسعه متوازن صنعت استان سمنان جزء اولویت فعالیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha