• دوشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400120201147
  • خبرنگار : 30054

خرید کالا از سایت‌های چینی بدون واسطه با کمترین قیمت

خرید کالا از سایت‌های چینی بدون واسطه با کمترین قیمت

اهمیت چین در تجارت جهانی قابل کتمان نیست. چین، بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده جهان است. قیمت پایین محصولات چینی و گسترش بازارهای آنلاین باعث شده خرید کالا از سایت های چینی مانند علی‌بابا (Alibaba) و مید این چاینا (made in china) و در نتیجه خرید از کشور چین، افزایش پیدا کند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سپاهان همراه، سابقه‌ی تاریخی روابط تجاری ایران و چین به جاده ابریشم برمی‌گردد و حالا بیشتر و سریع‌تر از همیشه در حال گسترش است؛ خرید از سایت‌های چینی حالا یکی از بسترهای جدید تجارت با چین است. عمده مراودات تجاری تا پیش ‌از این منوط به سفر به این کشور و ارتباط حضوری بود، اما با وجود شرکت‌های بازرگانی مانند شرکت بازرگانی سپاهان همراه که ارائه کننده خدمات خرید از چین و دیگر خدمات بازرگانی است، این مراودات به ویژه در حوزه واردات کالا ساده‌تر از همیشه شده است. در این مطلب به معرفی مزایای خرید کالا از سایت‌های چینی پرداختیم.

برای خرید کالا از چین می‌توانید با شماره‌ ۰۲۱۶۲۰۱۵۰۰۰ تماس بگیرید.

۹ سایت معتبر خرید کالا از چین

بازارهای B۲B، محلی هستند که فروشندگان به‌راحتی می‌توانند وب‌سایت خود را برای نمایش آنلاین محصولات و ارائه‌ی خدمات مشتریان ایجاد کنند. این بازارها به‌سرعت در حال‌ رشد هستند؛ نقش چین در حمایت از اقتصاد دیجیتال جهان قابل کتمان نیست، به‌طوری ‌که بسیاری از بازرگانان توانسته‌اند با خرید کالا از سایت‌های چینی، سودهای کلانی کسب کنند.

تعدادی از سایت‌های خرید کالا از چین را در زیر شرح داده‌ایم:

  •  علی‌بابا Alibaba
  •  Global Sources
  •  Made-In-China
  •  TradeKey
  •  DHgate
  •  DIYTrade
  •  Hi Supplier
  •  HC۳۶۰
  •  E-world Trade

مزایای خرید از سایت‌های چینی با سپاهان همراه

سپاهان همراه خرید از سایت‌های چینی را ساده و امن کرده است. با داشتن دفاتری در گوانگ‌جو و شناخت بازار و روابط گسترده با مؤسسات و شرکت‌های چینی، و همچنین عرضه خدماتی مانند پیداکردن فروشنده و بازرسی اصالت کالا حالا شما می‌توانید راحت‌تر و مطمئن‌تر از همیشه از سایت‌ها و تولیدکنندگان چینی خرید کنید. با توجه به قدمت شرکت سپاهان همراه در زمینه واردات و ترخیص کالا، خیال مشتریان را از بابت حمل و ترخیص کالا آسوده کرده است.

چگونه تولیدکنندگان خوب چینی را پیدا کنیم؟

تولیدکنندگان چینی نزدیک به ۳۰ درصد از ارزش کل تولیدات کارخانه‌ای جهان را در اختیار دارند. حتی برندهای مطرحِ غیرچینی هم در این کشور خط تولید دارند. این گستردگی گاهی نگرانی‌هایی برای خریداران ایجاد می‌کند؛ برای مثال شاید درگیر این باشند که کدام شرکت را برای خرید انتخاب کنیم؟

برای افرادی که با چین و بازارهای آن کمتر آشنا هستند، پیدا کردن تولیدکننده‌ی خوب چینی درست مثل پیداکردن یک سوزن در انبار کاه است؛ اگر چه راه‌حل این کار ساده است: با یک آهن‌ربای بزرگ. شرکت بازرگانی سپاهان همراه می‌تواند آهن‌ربای شما باشد. اگر محصول خود را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان سپاهان همراه، محصول دلخواه و تأمین‌کننده متناسب با بودجه و کیفیت موردنظر خود را پیدا کنید. البته لازم به ذکر است که همیشه می‌توان در نمایشگاه‌های بین‌المللی حوزه‌های مختلف در ایران و دیگر کشورها حضور یافت و با محصولات و شرکت‌های متفاوت نیز از نزدیک آشنا شد.

چطور از کیفیت و اصالت کالا مطمئن شویم؟

در بازاری به بزرگی بازار چین، اطمینان از کیفیت و اصالت محصول امری ضروری است. همچنین باید در نظر داشت که تأمین‌کننده کالا واسطه و دلال است یا تولیدکننده اصلی، چنین تفاوتی می‌تواند حاشیه سود را به میزان قابل‌توجهی تغییر دهد. در سپاهان همراه این روند تسهیل شده است و همکاران ما در کشور چین وظیفه بازرسی حضوری از تأمین‌کننده و ادعای صحت عملکرد شرکت مبدأ را به عهده می‌گیرند. علاوه بر این پس از منبع یابی انتخاب تأمین‌کننده مورد اعتماد برای خرید کالا، سفارش‌ها را به روش کمی و کیفی می‌توان بازرسی کرد که سپاهان همراه در این امر نیز کنار شما خواهد بود.

نحوه ارسال کالا از چین به ایران

خرید کالا از سایت‌های چینی بدون واسطه با کمترین قیمت

کالای خریداری شده، با توجه به نوع و حجم آن می‌تواند با روش‌های متفاوتی به دست خریدار برسد. حمل هوایی و حمل دریایی دو روش اصلی این نوع حمل هستند. در روش هوایی سرعت ارسال کالا بسیار بیشتر است و طی یک هفته تا یک ماه کاری انجام می‌شود. ما از طریق همکاری با خطوط هوایی بین‌المللی در شهرهای گوانجو و دبی توانسته‌ایم سرعت حمل‌ونقل هوایی را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهیم.

روش‌های ارسال کالا از چین به ایران و زمان تحویل به مشتری

روش‌ حمل هوایی بسیار سریع‌تر از حمل دریایی است. با حمل سریع هوایی برخی مواقع طی یک هفته، کالا به دست مشتری می‌رسد. از سوی دیگر روش حمل دریایی که عموماً برای سفارش‌هایی با حجم و وزن بالا استفاده می‌شود، می‌تواند تا چند ماه هم طول بکشد.

۳ روش خدمات سپاهان همراه در حوزه حمل‌ونقل هوایی:

  • روش اول: دریافت کالا از مبدأ، توزیع و تحویل آن به دست مشتری است.
  • روش دوم: مشتری می‌تواند انتخاب کند که کالا از فرودگاه به فرودگاه ارسال شود، یا اینکه کالا از فرستنده در مبدأ دریافت و در فرودگاه امام خمینی (ره) تحویل مشتری شود.
  • روش سوم (حمل دریایی): در روش حمل دریایی نیز محصول می‌تواند هم به مقصد گمرک شهیدرجایی بندرعباس هم به مقصد درب شرکت یا منزل مشتری تحویل شود. درعین‌ حال سفارش‌های مختلف می‌توانند از کانتینرهای اجاره‌ای، چارتری و اشتراکی استفاده کنند که می‌تواند روی تحویل سالم کالا و هزینه بار تأثیر بگذارد.

خدمات سپاهان همراه برای خرید از چین

خدمات سپاهان همراه در زمینه واردات از چین و خرید از سایت‌های چینی از لحظه آغاز خرید تا انجام کار و تحویل به خریدار بی‌وقفه ادامه دارد. تلاش ما این است که تجربه‌ی خرید و واردات مطمئن و مناسبی برای شما به ارمغان بیاورد. شرکت ما خریدهای خرد و کلان را از کشور چین برای شما تجار گرامی با بهترین کیفیت، در کمترین زمان، با قیمت مناسب و ارتباط با تامین‌کننده اصلی انجام می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha