• دوشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400120201228
  • خبرنگار : 30054

مزایای ساخت فیلم تبلیغاتی برای کسب و کارها

مزایای ساخت فیلم  تبلیغاتی برای کسب و کارها

ویدئوها و تیزرهای تبلیغاتی یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی است که امروزه در شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده می‌شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام کانون آنی بین، یکی از بزرگترین مزایای داشتن فیلم تبلیغاتی مخصوص سازمان و شرکت خودتان، استفاده از آن به عنوان یک شیوه جذاب نمایش بصری کسب و کار شماست. تماشای یک فیلم برای مخاطبان شما بسیار آسان‌تر از مطالعه یک برشور است.

 حتما لازم نیست برای تبلیغات خود هزینه‌های سرسام‌آوری بکنید. در واقع، فیلم‌های کوتاهی که بتوان از آن در وب سایت، شبکه‌های اجتماعی و یا یک همایش با هدف معرفی خدمات و یا محصولاتتان استفاده کنید، بهترین عملکرد را دارند.

تیزر تبلیغاتی یا تولید محتوا برای اینستاگرام؟

یک تیزر تبلیغاتی یک ویدیوی کوتاه با نشان تجاری شما است که باعث تبلیغ محصول یا خدمات شما می‌شود. توجه داشته باشید که این نوع فیلم‌ها ذاتا جذاب هستند و هدفشان جلب نظر مشتری بالقوه است و نباید آن‌ها را با ویدیوهای اطلاع‌رسانی که جزئیات فراوانی را بیان می‌کنند اشتباه گرفت.

برای تولید محتوا در اینستاگرام راهکارهای گوناگونی از عکاسی صنعتی گرفته تا تولید موشن دیزاین‌های مختلف و ویدئوهای تبلیغاتی کم هزینه وجود دارد.

چرا فیلم تبلیغاتی برای برندهای کوچک هم موثر است؟

یکی دیگر از دلایل استفاده از فیلم‌ها و تیزرهای تبلیغاتی حتی برای مشاغل کوچک این است که به شما این فرصت را می دهد تا مزایای محصول خود را بدون محدودیت تجاری توضیح دهید. به طور مثال اگر تبلیغات تلویزیونی و رادیویی با هزینه‌های بسیار زیاد در اختیار برندهای بزرگ است یک فیلم کوتاه ولی جذاب از کسب و کار شما میتواند در فضای مجازی دست به دست شود سروصدا به پا کند.

کانون آنی‌بین در ده سال گذشته، اصلی‌ترین تمرکز خود را روی ساخت فیلم و تیزرهای تبلیغاتی در حوزه‌های مختلف صنعتی و خدماتی صرف کرده و با بزرگترین برندهای هر حوزه به همکاری پرداخته است. آژانس تبلیغاتی کانون آنی‌بین ضمن شناخت و همراهی مداوم با آخرین تکنیک‌ها و فناوری‌های تبلیغات در زمینه مشاوره تبلیغات و تولید فیلم‌های تبلیغاتی آماده ارائه خدمات است.

برای مشاهده نمونه‌کارها و تعرفه خدمات ساخت فیلم تبلیغاتی در کانون آنی‌بین می‌توانید به سایت anibeen.com مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha