• سه‌شنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۸
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400120301953
  • خبرنگار : 71415

لکنت رئیس سازمان جاسوسی روسیه مقابل پوتین

لکنت رئیس سازمان جاسوسی روسیه مقابل پوتین

بر اساس محتوای یک ویدیو، رئیس سرویس جاسوسی روسیه همچنان که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور از او از بابت حمایتش از تصمیم به رسمیت شناختن استقلال دو منطقه جدایی‌طلب مورد حمایت کرملین در اوکراین سوال کرد دچار لکنت زبان شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از بیزینس اینسایدر، این ویدیو مربوط به یک تبادل نظر بین ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و سرگئی ناریشکین، رئیس سرویس اطلاعات خارجی این کشور در چارچوب نشست شورای امنیت ملی روسیه در روز دوشنبه است؛ نشستی که در جریانش پوتین هر یک از اعضا را از بابت تصمیمش مورد پرسش قرار داد.

با این حال طبق این ویدیو، به نظر می‌رسد که ناریشکین در مقابل سخنان پوتین دچار لکنت می‌شود و رئیس جمهور روسیه نیز چندین بار صحبتهای او را قطع می‌کند.

به گزارش گاردین، پوتین، ناریشکین را در خصوص اینکه آیا او از به رسمیت شناختن جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک به عنوان کشورهای مستقل به جای محسوب کردن آنها به عنوان بخشی از اوکراین حمایت می کند یا نه تحت فشار قرارداد. این رسانه می‌گوید، پوتین دو بار از ناریشکین خواست تا "مستقیم صحبت کند!"

طبق این گزارش، ناریشکین پاسخ داد که او از "تبدیل شدن این مناطق به بخشی از خاک روسیه" حمایت می‌کند و پوتین به او گفت که این موضوع در حال حاضر مورد بحث نیست و به رسمیت شناختن آنها به عنوان کشورهای مستقل تنها چیزی است که در حال حاضر مورد بررسی قرار می گیرد.

ساعاتی پس از این نشست، پوتین یک سخنرانی طولانی و پرشور ایراد و در آن اعلام کرد روسیه، دونتسک و لوهانسک را به عنوان کشورهای مستقل به رسمیت می شناسد و دستور اعزام نیرو این به مناطق را صادر کرد.

این اقدام با محکومیت سریع غرب مواجه شد و کاخ سفید مدت کوتاهی پس از آن تحریم‌هایی را علیه این مناطق اعمال کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۲:۴۹

دیکتاتورا وقتی از سرکوب و به سیطره کشیدن ملت خودشان مطمئن. و فارغ میشن، به کشورهای دیگر حمله میکنن نمونه دم دستش صدام، پوتین هم از همون دست رهبرا است..

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۰۷

احسنت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۱۲

پوتین زیر دست صدام حسین بوده و بهش مشاوره می داده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۳۲

هر چند که نظر منتقدین رو در این سرویس های خبری انعکاس نمیدن ولی بازم من حرفم رو میزنم ‌‌‌. کلیه کشورهای کمونیستی به یک شکل حکومت میکنند مانند چین . روسیه .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۵۱

پوتین همونی که درکنار سپاه وسردارعزیز با داعش وتصویری ها ومنافقین جنگید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۲۸

دقیقا مثل آمریکا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۳۳

ایول به پوتین خداییش کارش درسته . شماهایی که از پوتین بعنوان متجاوز و دیکتاتور نظر میدید فکنم یا سواد سیاسی ندارید یا همون خائنین داخلی کشور خودمون هستید امریکا و کشورهای اروپایی از هزاران کیلومتر دورتر میان کشوری را تصرف میکنن و هزاران بلا سر مردمش میارن شماها بحساب پیشرفت تجهزاتشون میذارید حالت پوتین بیچاره جاهایی را که مال خودش بوده میخاد از دست وابستگان امریکا و غرب ازاد کنه میشه دیکتارور . خداییش خیلی بی وجدان هستید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۳۳

پوتین با صدام فرق داره...شاید دوست ایران نباشه...البته شاید...ولی صدام هم نیست...

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۸:۲۹

دقیقا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۸:۴۹

احسنت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۱۰:۵۱

چرت نگو لطفا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۱۹:۱۳

ملت خودشان؟ وقتی فقط میخوای چیزی که به خوردت دادن به تکرار کنی. مردم روسیه پوتین رو میپرستن. کسی که روسیه رو از لجن‌زاری که غرب بوجود آورد تبدیل کرد به کشوری که الان میبینیم. اگر به این میگن دیکتاتور، خدا از دیکتاتور ها نصیب ما هم بکنه.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۳:۰۲

افرادی که از طریق چاپلوسی و تملق و نه شایسته سالاری و توانایی پست و مقام میگیرند ! شجاعت بیان هم ندارند ، و دچار لکنت زبان می شوند !

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۲۸

اونجا🇷🇺شایسته سالاری و شجاعت معنا نداره شایسته ، فقط شخص پوتینِ ... اگه مخالف عقیده ش نظری بِدی از پستت برکنار نمیشی❌ 👈یا مسموم میشی یا طی یه حادثه و تصادف از دنیا میری

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۰۱

زنده باد پوتین ، پاینده باد روسیه .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۳:۱۸

باز گشت به سرزمین مادری حق انهاست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۱۶

در پاسخ ایرانی اصیل ایرانی اصیل هیچوقت جیره خوار روسیه نبوده و نخواهد بود الکی اسمس ایرانی رو خودت نزار و آبروی ایران و ایرانی رو نبر. پوتین یک آدم خود شیفته است و روسیه کشوری متجاوز.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۲۵

اگه روسیه سرزمین مادری شان است همین مادر چندین سال پیش تمامی فرزندان و تکه های خود را بی سر وصاحب به حال خودشون رها کرد حالا چی شده یاد فرزندانی که خودش بی پناه رهاشون کرده افتاده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۸:۳۷

احسنت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۸:۵۳

دقیقا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۳:۵۰

آها تو‌خوبی و امریکا و غرب ، بیا پایین بابا😏

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۳:۲۵

فقط ایران

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۰۱

واقعا که بی شعوری،الدنک

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۳:۴۹

سلام ودرود برهیبت وجلال مردبزرگ روسیه،پوتین قهرمان،،واقعا این مردبزرگ منش ومتعهدوراستگووجدی است شرق اکراین روس تباروحق مسلم روسهاست ،،،پاینده وسالم درپناه خداوندباشیدبه واق واق سگها اهمیت ندهیددوماه دیگرهمه اینها خفه خواهندشدزاپن هوس کرده توکیوچون هیروشیمااینبارتوسط روسیه مبتلا شودبزرگ مردبه واق واق سگهااهمیت ندهیدخودشان خسته وارام میشوند..

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۴:۵۸

تور جون عزیزت بیا به رسمیت بشناسد اگه به رسمیت شناسی اصلا به روسیه مزه نمیکنه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۱۷

اگه اینجوری باشه مناطق زیادی از روسیه باید جدا باشه ،چون اون مناطق آذری ،ارمنی ،چچنی و غیره هستن پوتین میخاد شوروی رو احیا کنه و این در وهله اول به ضرر کشورهای همسایه و منطقه هست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۰۹

اگر پاکستان هم به عنوان یک کشور دارای سلاح اتمی و قدرتمند تر از ایران از لحاظ نظامی هم بیاد استقلال سیستان و بلوچستان را به رسمیت بشناسه و به این استان نیروی نظامی اعزام کنه باز هم خوشحال میشی و میای اینجا کامنت بزاری درود بر عمران خان؟؟؟؟ اگر نه پس اون چیزی رو که برای خودت نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۲۸

در مقدار شعورت باید شک کرد آخه مردک نادون مثل اینکه خیلی دوست داری ایران هم چند تیکه و تجزیه بشه اگه قرار باشه کردا از یه طرف ترکا از یه طرف عرب و بلوچ از یه طرف بخون مستقل بشن که چیزی از این ایران باقی نمیمونه اونوقت میتونی تحمل کنی که تبار بلوچ به آغوش پاکستان بارگشت یا تبار ترکان ایران به آغوش آذربایجان و ترکیه بازگشت؟! اصلا میدونی چی میگی؟ خجالت بکش حداقل از هموطنانت با قومیت های گوناگون

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۲:۱۲

موقع الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه مردمش خوشحال بودن ومیگفتن که اکراین یک کشور بی قانون وبیشتربه دیوونه خونه شباهت داره. تازه خیلی هم خوشحال بودن که به روسیه پیوستن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۲:۵۹

آخه بی هویت فرزند همسایه به پوتین کمونیست میگی در پناه خدا باش تو و امثال تورو باید تیکه تیکه برید و زجر کش کرد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۰۱:۳۱

خودت وعقل کل ندون بیسواد کسی خونت وبیاد به زور بگیره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۰۱:۵۱

بیا پایین بچه. بدوووو برو بینم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۱۴:۱۰

روس زاده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۱۵:۵۲

بیا پایین توهمی. بلا نسبت که ایرانی اصیل باشی ..عقب افتاده تو انقد بیسوادی که برا یه کمونیست که به وجود خدا اعتقاد نداره دعا میکنی در پناه خدا باشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۵ ۰۰:۰۰

اگه اینطوریه خوب جنوب ایران اعراب هستن و بیا به شیخ سلمان هم درود بگو ، شرق ایران هم بلوچن برو به عمران خان درود بگو ، غرب هم که آذری هستن به رئیس جمهور ترکیه درود بگو ، اصلا میفهمی وطن چیه ؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۳:۵۵

تجزیه اوکراین به هر ترفند را به رسمیت نمی شناسم و پوتین فردی دیکتاتور و روان پریش است که فکر کرده می تواند مرده ها را زنده کند ضمنا آن باج پنج میلیاردیت را هم نمی خواهم !!!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۳۶

کی قراره به توباج بده نکنه متوهم شدی پنج میلیارد کجا بود خخخخخ

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۳۶

تجزیه اوکراین بما مربوط نیست فقط باید دید نفع وضررش برای ما چیه...که اونم وظیفه دستگاه های اطلاعاتی و شایدوزارت امور خارجه است...

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۴:۲۰

به نظرمن تمام این فتنه ها زیر سر امریکا هست که اوکراین شده بازیچه دست امریکا وکشور ش تکه تکه شده وگرنه باید با تمام مردمش به عدالت رفتار می کرد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۴:۲۸

حکومتهای مستبد تنها یه روش برای حکمرانی دارند: ظلم و زورگویی. فقط این وسط باید یه قصه مردم پسند/مدیا پُرکُن هم ساخت تا زورگویی و استبداد چهره دلپذیری داشته باشه.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۴:۳۱

بسمه تعالی آمریکا از آن سوی دنیا در اوکراین چه غلطی می کند ؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۲۷

بسمه تعالی اگ هر کشور ی دور اطرافش و بگیره مثل روسیه...چند سال دیگه همسایه میشه با آمریکا...

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۳۷

والا....

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۴:۳۸

امروز، آنگلوساکسون های انگلیس و آمریکا، محور فتنه انگیزی و شرارت در منطقه هستند، این دو کشور، نابسامانی ها و بحران های داخلی خود را به بهانه هایی واهی، به بیرون از کشور برای انحراف افکار عمومی، منتقل می‌کنند، از طرفی زلنسکی، جاه طلب و چاپلوس، غرب را علیه روسیه، یه حمایت می طلبد، در صورتی که زلنسکی باید بداند او یک مهره پیاده نظام برای غرب است، دیر یا زود او را کنار می‌گذارند و حذف می‌کنند....

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۱۲

کاملا صحیح. آمریکا و عمله هاش امنیت یکی از متحدان مارو به چالش کشیدن و ما مگر دیوانه باشیم که از این موضوع خوشحال باشیم. روسیه و ما نباید از ترس هزینه آن منفعل عمل کنیم. روسیه باید امنیت انگلیس و آمریکا را در خاکشان به چالش بکشد.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۰ ۱۱:۰۲

هیشکی نمیتونه با ما 3 تا (من و ژان کلود و بروسلی) مبارزه کنه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۴:۴۲

آقا سید حرف مفت نزن پوتین اگر دیکتاتور بود ملت روسیه اینجور براش نمیمردن که از مجلس دوما بخوان قانونی تصویب بشه که این بزرگوار تا وقتی زنده است رییس جمهور بمونه.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۰۲

ایران هم باید حمله کنه و ازربایجان شمالی را از روسیه بگیره و ضمیممه خاک حودش کنه ولی حوب ایران جرآت چنین کاری ندارد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۲۵

کاش تمام مردان ،مثل پوتین بودن،حتی مردان نظام ما ،که قادر به تصمیم گیری در مورد ماشین،وخانه مردم نیستن.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۳۹

واقعا من نمیدونم چرا همه به آمریکا حق میدن تو جهان دخالت کنه هر جنگ و خونریزی و فتنه هست یک پای آمریکا میلنگه آنجا حق با پوتين هست مرد محکم و استوار

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۴۱

پوتین مرد میدان سرخ مسکو است تمام

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۵۵

نامربوط نباف خائن .توازکجا میدونی ؟شده حکایت بعضی ها که میدونن اسب امام حسین چی گفت ولی نمیدونند که بارها روایت داریم که حق الناس گناهی نابخشیدنیست.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۵۷

پوتین هرکه باشه کشورش رو به بیگانه نمیفروشه مردمش ازش راضی هستند.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۴:۵۱

درست همانطور که پیش بینی میشد اتفاق افتاد اسم قشنگی داره بازگشت به سرزمین مادری حالا با کدام پدر بماند قابل توجه به برادران خودمان بقول اقای احمدی‌نژاد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۴:۵۲

درود بر پوتین کبیر بیا با ایران دنیا رو فتح کنید کار بسیار درسته آمریکا هم غلط میکنه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۰۲

به نظر من الان دنیا به چهار ابرقدرت یعنی امریکا وناتو یک وچین دومی و روسیه سومی وایران ومقاومت تبدیل شده که هیچ کس زورش به کس دیگه نمی رسه پس احترام همدیگه رو رعایت کنید وجودتون رو خسته نکنید خخخخخخخ

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۰۴

توی تمام خبرگزاریها مزدور و وطن فروش زیاده .آخه مردک چه جوریه؟. اونجا سرزمین مادری هست .ولی باکو.ارمنستان.تفلیس که به زور از ایران جدا شد سرزمین مادری به حساب نمیاد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۰۹

برای چی از این دیکتاتو می نویسید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۱۶

شاید پس از مشورت دوباره تصمیم به حمله گرفته باشد او ادم مصمی است وغرب هم کاری نمی تواند بکند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۱۷

درود بر پوتین

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۰۲:۱۵

شما خوبید .. امیدوارم که خوب باشید .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۰۲:۱۷

درود را به آزادگان می فرستند ..

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۱۷

درود به شرفت پوتین مرد بزرگ آدمهای ترسو و بزدل محکوم به شکست و نابودی هستند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۱۸

واقع این غربیها چه مرضی تو جونشون هست که همیشه و همه جا نخود هر آشی میشن و تو کار همه دخالت میکنند؟؟!!! پوتین گفته مستقل باشن باز اینا ایراد گرفتن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۲۵

پوتین در صدد ایجاد دیکتاتوری شوروی کومونیزمی است و از پشت به دوستانش خنجر میزند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۲۹

روسیه اگر پس از کریمه تاخیر نمیکرد با مشگل امروز روبرو نمیشد این اقدام باید هفت سال قبل صورت میگرفت که اسانتر بود.هنوز هم دیر نشده باید یکجا جلوی زیاده خواهی ناتوراگرفت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۳۶

پوتین از غرب می خواد کشورهای همسایه روسیه را عضو ناتو نکند چون قبلاً تعهد داده اند ولی غرب و آمریکای وحشی آرام آرام تمام کشورهای همسایه را به عضویت ناتو درآورده تا بهانه ای باشه برای نصب انواع موشکها و ... پوتین دید با گفتگو نمیشه جلو اینها را بگیرد ، با زور جلو اینها را گرفت. اگر نه روزهای بعد گرجستان و قزاقستان و .... هم ادعای عضویت ناتو را داشتند. ولی حالا کسی جرآت نمی کند اقدام کند. ادعای حمایت آمریکا هم کشک است. بیچاره اوکراینی ها که فریب خوردند و صدمه اش را هم می خورند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۳۷

سلام بر بزرگ مرد روسیه این مرد میدان است در مقابل این غربی های وحشی باید ایستاد و پوزه آنها را به خاک مالید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۳۹

اقایونی که دم از مردونگی پوتین میزنن ایا اگه اذربایجان و خوزستان هم جدا میشدن همین حرفارو بازم میگن؟ به تمامیت ارضی یه کشور تجاوز شده هر ادم عاقلی محکومش میکنه. اگه نظر سنجی واقعا در کار باشه مطمئنم 90 درصد ایرانیا محکوم میکنن اون 10 درصد هم حالشون معلومه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۸:۱۹

جمع کن بابا خوزستان و..... از چندین هزارسال پیش تا حالا مال ایران بوده چه استدلال مسخره ای انشاله ما هم بحرین وتمام سرزمینهای شمالی میگیریم مثل چین که اخرش تایوان میگیره به امریکا وچند کشور مربوط نیست هر چی گفتند همون بشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۲:۵۳

نمیتونه چون روسیه بعد از پوتین جایگزینی نداره و خود روسیه هم آروم آروم غربی میشه که در آینده تحریمهاشو بردارن و از انزوا نجات پیدا کنن چون مطمئنن در سالهای پیش رو تحریمها ضعیفشون میکنه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۳۹

دمت گرم یه تنه جلو غرب و آمریکا ایستاده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۳۹

زلنسکی،اشرف غنی است تمام،تف به آ مریکا خون آشام دشمن بشریت،برادر طالبان وهابی عربستانی،

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۴۵

کمونیست،،،، کمونیسته، و منفور،،، خواه پوتین، خواه رئیس سازمان اطلاعاتش،

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۴۵

به این میگن سیاستمدار. پوتین می خواد با گرفتن این بخش از اوکراین به دریای سیاه راه باز کنه .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۴۹

عمو پوتین توکه انقدر زرنگی ونقشه کش ماهری هستی یه نقشه هم برای ما بکش زندگی مون از این رو به اون رو بشه بیست میلیاردهم به دست ما بیاد زندگی ایرانیها هم از این رو به اون روبشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۴۹

من فکر میکنم پشت پرده این دامی که برای روس ها پهن کرده اند بی ار تباط با افکار پلید تداوم سیطره و قدرتمندنگه داشتن استکبار صهیونیسمی در دنیا نمی باشد و این پروژه سرآغاز تحولات بزرگ و خطرناک جهانی خواهد بود ...

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۳:۱۶

بدون پوتین دوست واقعی اسرائیله

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۵۰

روسیه دشمن مردم ایران است مثالش هم پذیرایی رئیس جمهور ایران است.نمونه دومش دوبار اشغال کردن ایران تا تهران است.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۹:۵۲

این چجور استقلالیه که کردند روسیه اونجا سرباز فرستاده بیشتر شبیه آشغاله روسیه هم مارو چی فرض کرده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۵:۵۹

سلام . پوتین قدرت زده شده ! خخ

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۰۱

بنظرم مرد بزرگیه برای مملکت و مردمش کار میکنه دمش گرم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۰۲:۱۹

بزرگی سهم تاریخ است ، و تاریخ ستایشگر اصل هاست ..

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۰۳

بنده اگر جای پوتین بودم ۷ سال پیش اکرانرا تجزیه می کردم تا روی سگها شاقالها کم میشد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۰۷

عشق فقط عموپورنگ بالاست ومحکم چنان سیلی زد به امریکا که همه خوشحالن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۰۸

وقتی چیزی در مورد نقشه نمی دونیم بهتره نظر هم ندهیم روسیه قبلاً ضرب شصت آمریکا رو خورده . اوکراین نقطه آشیل روسیه است و گلوگاه حساس. حق داره واکنش شدید باشه. ایران بود این کار رو نمیکرد؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۰۹

عشق فقط عمو پوتین عزیزم چنان زد تو دهن امریکا که همه خوشحالن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۱۸

کاش یه کم سواد داشتی می‌فهمیدی که روس‌ها چه بر سر دنیا و ایران آورده آن وخواهند اورد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۱۰

امریکا نباشد کمونیست همه را یک شبه می خورد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۱۴

به نظرتون اگر اوکراین ، پاچه خواری آمریکا و ناتو را نمیکرد؟ و کشورش را جاسوسخانه و پایگاه نظامی ناتو نمی‌کرد، دعوا تا این حد بالا می گرفت؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۱۶

خیلی حرصتان گرفته است از سازمان امنیت روسیه که اینطوری اسم می برید؟!چرا؟!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۲۸

دیکتااتور روانی، ولی کشور خودشو ساخته

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۲۲

روسیه بعد از اتحاد جماهیر شوری به قدرت چندم تبدیل شده بود با این کارش خود را به عنوان ابر قدرت مطرح می کند و روسیه و آمریکا هیچ کدام دوست اوکراین و ایران نیستند وفقط منافع خود را دنبال می کنند جنگ سردی جدیدی که بین ناتو و روسیه وچین ایجاد شده بود شدت بیشتری گرفت هرچه اختلاف ناتو و روسیه وچین بیشتر باشد به نفع کشورهای مستقل مثل ایران هست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۰۸

خدا روشکر اگه نفعی به ما می رسه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۸:۲۲

,👍👍👍

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۲:۳۸

امریکا‌برای‌روسیه‌تله‌کذاشته‌تا‌از‌اورپا‌دور‌کنه‌ وتحریم‌کنه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۶:۳۴

قبلاً ایران فتح کرده یک روسیه قدرتمند هیچوقت بنفع ایران نیست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۰۵

پوتین شبیه خاله ی خدا رحمت کنه ی من هست هر وقت می بینمش یاد خاله م میوفته 😢هی روزگار

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۱۹

روسیه تازه فهمیده که سال ۱۹۹۰ چه اشتباهی کرده با فرو پاشی اتحاد جماهیر شوروی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۲۰

اتفاقا هر چه منطقه، کشور، شهر، خونه کوچیکتر باشه اداره کردنش هم آسونتره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۲۷

اقدام پوتین بسیار منطقی و درست بوده چون ساکنین ان دو استان روسی تبار و بدنبال استقلال بودند و بکوری چشمان مقامات امریکایی و اروپایی انجام شد اما چگونه است که سرزمین ابا اجدادی فلسطینیان هفتاد سال است توسط صهیونیستهای انگلیسی اشغال شده و مقاملت امریکایی و اروپایی بجای اینکه دمب صهیونیستهای جنایتکار و اشغالگر را بگیرند و بیرونشان کنند اقدام ان جنایتکاران را به رسمیت شناخته اند ؟ کدام اقدام بنظر شوا خوانندگان این مطلب صحیح است؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۳۲

طولی نخواهد کشید که ایران ومقاومت جزی ازابرقدرتهای جهان تبدیل خواهد شد این نظر دکترین نظامی غرب وخود آمریکاست پشت هرسیاهی روشنایی هست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۳۳

عجب پدر سوخته هستش پوتین.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۳۶

تجاوز به یک کشور همسایه هیچ توجیهی ندارد ...تبریز و اردبیل و زنجان و آذربایجان ترک هستن اردوغان بگه من به رسمیت میشناسم و نیرو اعزام‌میکنم درسته ...؟؟؟؟ کاری نه به امریکا و نه به غرب دارم..همانطور که امریکا رو استکبار و زورگو میدانم پوتین رو هم همینطور میدانم... این کار تجاوز و تحریک جدایی طلبها هست که در خیلی از جاهای دنیا وجود دارند .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۴۲

از دست این کافر هر کاری بر می یاد.من تعجب می کنم ما چرا با کافرها روابط بر قرار می کنیم.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۴۳

همیشه باید قدرتهای بزرگ ازهم دورباشند نزدیکی دوقدرت بزرگ به هم کاردرستی نیست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۵۱

لعنت به قابیل که با بیل هابیل را کشت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۷:۵۵

لعنت به قابیل که با بیل هابیل را کشت دم از سیاست و کمونیست میزنید؟؟ انسانیت مهمه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۸:۰۳

فقط ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۸:۰۶

واقعا که چقدر پوتین رئیس جمهور به دوش تیزبین دوراندیشی است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۸:۲۱

باباول کنیدشمارابخدامامردباشیم مملکت خودمون رونجات بدیم فکری بحال مردم خودمون باشیم که بفلاکت افتادیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۸:۴۷

وقتی آمریکا بغل گوش پوتین ناتو درست میکنه خوب معلوم هست پوتین کاری نکنه احمق هست هنوز بنظر من دیر کرده باید خیلی زودتر اجازه نمی‌داد یه آمریکایی رئیس جمهور اکراین بشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۸:۵۲

در جواب ایران اصیل صدام حسین هم گفت خوزستان عرب هستند وحمله کرد اگه قرار به زبان و اصالت ایران هم چند قسمت میشه، چطور ایران درجنگ اذربایجان داد تمامیت ارضی میداد الان تمامیت ارضی اوکراین حساب نیست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۸:۵۶

کاش یک پوتین داشتیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۹:۳۵

من ایرانی ام در رابطه هیچ مسئله ای نظری ندارم والسلام

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۱۹:۳۹

در حال حاضر اتحادی بین ایران و روسیه بوجود آمده برای جلوگیری از زیاده خواهی آمریکا و غرب آمریکا و ناتو در حال گسترش ناتو به مرزهای روسیه هستند و روسیه مدتهاست داره مخالفت می‌کنه شاید این واکنش روسیه برای دست کشیدن اوکراین از اتحاد با غرب است اینکه پوتین رو دیکتاتور می خوانند بی ربط است هر شخصیتی دارد برای ما مهم نیست ایشون داره از مرزهایش خودش دفاع می کنه و آمریکاست داره به همه جای دنیا نیرو می فرسته آیا حضور اسراییل در آذربایجان و امارات و آمریکا هم در دور تا دور ایران برای ما ناامنی ندارد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۰:۰۳

نمونه عینی دیکتاتوری فاشیستی کمونیستی وبلایی که سرانسانهامی آورد..تاریکی جهان راگرفته.ارتجاع سرخ وسیاه درحال نابودی جهانه.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۰:۲۷

وقتی که غرب(ناتو) میخادبغل گوش روسیه(اکراین) پایگاه نظامی بزنه مسلماروسیه ساکت نخواهدنشست.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۰:۲۹

اکرایین یک کشور است و تمامیت ارضی دارد،روسیه به هیچ وجه حق زیرپاه گذاشتن قرارداد های سالهای پیشِ خود مبنی بر عدم حمله و تجاوز به این کشور را ندارد هردو از نژاد روس هستند و این کشتاروجنگ فقط به ضرر روس ها تمام خواهد شد.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۱:۰۷

از دیکتاتور توقع بیش ازین نمیشه داشت.دیکتاتورها برای اینکه توجهات را به جاهای دیگر معطوف کنند همیشه دنبال حاشیه امن میگردند.آدم نرمال به خاک کشور همسایه تجاوز نمیکنه.قطعا مردم روسیه تاوان تصمیمات پوتین را خواهند داد.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۲:۳۰

مطمئن باشید پوتین مانند سران سابق روسیه مانند استالین گورباچف به قضاوت تاریخ بد نام می‌شود. همان پیش بینی که آقای خمینی درزمان برژنف درست در آمد و منجر به فرو پاشی شوروی شد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۲:۳۳

بازی جدید مستکبران غرب و شرق و ظهور پدیده نو استعماری،اوکراین توسط آمریکا با روسیه معامله شد و البته حتما حرکت مشابهی توسط آمریکا و هم پیمانانش در جایی دیگر اتفاق می افتد و طبق معامله فقط روسیه محکوم خواهد کرد...مردم تمام دنیا دارند از آمریکا و روسیه بازی می خورند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۲:۵۳

کارش بسیار درسته در واقع اکراین استانی از روسیه است باید بدون خصومت نگاه کرد وهر کشوری آرزوی کسی مثل پوتین رو داره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۳:۰۶

روسیه بارها هشدار داده بود که واسه امنیت کشورش دست به هرکاری میزنه قاعدتا حضور ناتو در مرزهای این کشور نمیتونه جز نا امنی نتیجه ی دیگری برای این کشور داشته باشه حضور اسرائیل در بحرین و کشورهای حاشیه خلیج فارس آیا مورد رضایت ماها هست ؟! خب قطعا خیر بزنین دست قشنگه رو به افتخار پوتین 👏

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۳:۱۳

آمریکا از درد زایمان عراق و افغانستان بخودش میپیچد در این میان پوتین با وجهه خیر اندیشی وارد جنگ با اوکراین شد ، با اینکار مرز بین خود و اکراین را وسعت بخشیده و عملا ناتو دستش از مرزهای روسیه قطع شد . آینده خاورمیانه در دستان چین روسیه و ایران است.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۳:۱۶

سایه مرگ با نگاه متفاوت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۰۰:۱۳

روسیه کثیف خدای محمد انشالله زودتر نابودتون گنه انشالله کمونیستهای بی دین وبی ناموس هرچه ماایرانیهامیکشیم ازدست این روسهای بی همه چیزه انشاله اروپا وآمریکا باکمک هم به کمک اوکراین بیان ونابودتون کنن تا مردم ایران هم نفس راحتی بکشن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۰۱:۲۷

پوتین اخر عاقبت خوبی نخواهد داشت همیشه ظالمان بدست نزدیکترین کسان خودشون نابود میشن تاریخ نشون داده تجاوزگران نه نام خوبی براشون میمونه نه کسی اونا را به نیکی یاد میکنه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۰۱:۳۸

جامبو ازهمین اسم معلومه شخصیتت حرف مفت وتو میزنی، نکنه مردم ازمجلس خواستند که طرح صیانت تصویب کنه باتحلیل مزخرفت مردم روسیه هم میگن مردم ایران ازمجلس خواستند طرح صیانت بزاره برا اینترنت وسگ وگربه وشغال تنها چیزیم که مهم نیست براشون گرونی اجناس وکالاهاست جان من ببند بابا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۰۲:۴۲

پوتین با این کارهاش داره کشورش رو به سمت باتلاق میبره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۰۴:۱۶

پوتین تصمیم بسیار درستی گرفت. تازه اوکراین هم جز خاک روسیه است و برای انجا هم تصمیم درستی خواهد گرفت. ایکاش آنقدر بزرگ منش باشد که سرزمینهای غضب شده توسط روسیه تزاری را بعد پایان قرارداد حداقل در زبان دیپلماتیک جز حاک مادریشان ایران اعلام کند.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۰۶:۱۱

پوتین میگه دونتسک ولوهانسک روس زبان هستند.یکی نیست به اون نامرد بگه چچن اینگوش تاتارستان که مسلمان غیرروس بودند چه بلای سرشان آوردید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۰۷:۱۶

شما چرا دارید منفجر می شید؟ 🤔 😄

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۰۷:۴۴

درمقابل دیکتاتورها چون صدام و قذافی و پوتین و بن سلمان کار عادی است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۰۸:۳۷

روسیه کشور مفت خوریه چه ربطی به آمریکا داره،چرا هراتفاقی میفته میگید آمریکا،بسه دیگه عه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۱۱:۰۳

خائن ترین کشور دنیا نسبت به ایران روسیه است که در زمان جنگ ایران و عراق کاملا صدام را حمایت می کرد و حالا که جرات مقابله با آمریکا را در عراق ندارد از روی فریبکاری و ردوغگویی مطلق با ایران رابطه دارد تا جنایات دوران هشت سال جنگ را از جوانب مختلف با ایران ادامه دهد ما ایرانیها فکر می کنیم روسیه دوست ماست ولی خطر ناکترین دشمن اقتصاد و اخلاق ما روسیه است اما متاسفانه ...

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۱۱:۰۷

اول روسیه همان شوروی هست که خاک پاک ماهم گرفت و دزدید دوم این مردکه سگ نشان از کائبه بیرون امده و اونجا پرورش دیده شده دیگه چه حرفی دارید بزنید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۱۳:۰۱

به نظر می‌رسد روس‌ها همون کار غربی ها را انجام میدهند غربیها کشورهای دیگر را تحت عنوان دموکراسی و آزادی نابود می‌کنند همانند عراق سوریه افغانستان وغیره وخیای بدتر از روسها

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۵ ۲۰:۴۸

ان شاالله هر ملتی به هرچه استحقاقشه برسه از جمله حق تعیین سر نوشت و این حرفای تمامیت ارضی و تجزیه طلبی باد هوا بشه این شتر دم خانه هر کسی خواهد خوابید انوقت چهچه و به به بگید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۱۶:۲۳

درود بر پوتین

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۱۷:۰۵

جمع غرب لیسهای بیهویت جمعه!! حاضرندنوکری جنایتکارانی بکنندکه میلیون هاانسان رابخاک خون کشیدن امااحترام و رابطه متقابل باکشورهای شرق رانفی میکنن. یدونه اقدام مثبت غرب را نام ببرید؟؟ حتی توجزییات کشورهای مستقل هم دخاالت میکنن غربی های کفتارصفت. خداافریده شمارابرای نوکری غرب مثل منافقین وباندفاحشه پهلوی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۱۸:۲۹

وقتی که همه پرسی شد 90 درصد رای مثبت دادن چرا هیا هو آقای بایدن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۲۰:۲۵

سلام داداشی گلم جهان باید چند قطبی باشه چطور آمریکا از انطرف دنیا میاد تو لهستان همسایه اوکراین مانور میده روسیه نمیتونه کنار مرزش رزمایش برگزار کنه واز امنیت خودش دفاع کنه الحاق جمهوري ها اقدام پیش‌دستانه پوتین احسنت به این تیزهوشی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۲۰:۲۶

جوجه آخر پاییز می شمارند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۲۰:۳۶

کشور روسیه آزاد و قانون مند هست نه مثل آمریکا ازاد و بی قانون و سیستم حکومت فدراسیونی دارد که ازادی سیاسی و اقتصادی و اجتماعی بیشتری نسبت به حکومت فدرال و بقیه حکومت ها به همه میده در ثانی روسیه تنها کشوریست که هنوز کاملاً در دام گلوبالیسم و فراماسونری و صهیونیسم فرو نرفنه و از همه گروه های شیطانی جداست و با آنها مبارزه میکند چطور آمریکا از اون سر دنیا میاد اینجا پایگاه نظامی احداث میکنه عیبی نداره اما کشور بسیار قوی ای مثل روسیه بخواد امنیت مرزهاش رو تامین کنه همه ایراد میگیرن!!! وقاحت هم حدی داره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۲۰:۴۹

پوتین رهبر بزرگیه و شرق رو از دست استیلای غرب نجات خواهد داد ، تنها راه سعادت بشر امروز دست انداختن به ریسمان پوتین بزرگ است .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۲۰:۵۶

در ضمن روسیه دیگر اون کمونیست سابق نیست و تنها کشوریست که کمونیسم کنار گذاشت و اقرار کرد که اشتباه کردند سر همین شوروی رو خودشون منحل کردند و میتونستن دیکتاتوری و سرکوب کنند و با سرکوب جلوی تجزیه شوروی بگیرند خیلی کم پیدا میشن حکومت‌ها و آدم هایی که اگر متوجه اشتباه خودشان بشن قبول میکنن و عذرخواهی میکنن نه مثل آمریکا که هواپیمای مسافربری میزنه بعد اصلاً قبول نمیکنه بعد مدال شجاعت هم میده!!! در روسیه یک دولت ملی گرای مسیحی ارتدوکس سرکار هست و این کشور از تعداد زیادی جمهوری های خود مختار فدرال و فرمانداری خودمختار و اقوام و ادیان مختلف تشکیل شده و علت اینکه هر دوره پوتین انتخاب میشه دیکتاتور بودن نیست اینه که واقعاً مردم انتخابش میکنن و هنوزم بعد بیست چند سال بیش از 80 درصد محبوبیت داره این شخص تنها رهبری هست که از روی عقل و منطق کشور خودشو آباد و کشور مقتدری ساخت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۵ ۰۱:۰۵

روسیه وگنده ترش شوروی تبل توخالی هست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۵ ۱۹:۴۶

چیزی به اسم روس ها و ارتش و ملت وجود نداره به وقتش اوکراینی ها با روسیه کاری میکنن که یونانیها با هخامنشی ها کردن البته پوتین حتما مرده ولی در اینکه روسیه به انتهای روزهای خوبش میرسه شک نکنید _ زنده باد آزادی و دموکراسی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۶ ۲۰:۳۱

خیلی زمان می بره می فهمید پوتین چه جنایتکاری بوده