• سه‌شنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: اندیشه امام و رهبری
  • کد خبر: 1400120302444
  • منبع : مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

ورود سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت درتدوین مبانی برنامه هفتم توسعه

ورود سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت درتدوین مبانی برنامه هفتم توسعه

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت درتدوین مبانی برنامه هفتم توسعه وارد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در آستانه تدوین مبانی برنامه هفتم توسعه و با هدف حصول تفاهم در نقش آفرینی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به عنوان سند راهنما و بالادستی برای تدوین برنامه هفتم توسعه، نشست مشترکی بین رئیس و مدیران مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی با معاون علمی و تقسیم کار ملی و مدیران ارشد مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد. 

این نشست با حضور عادل آذر رئیس مؤسسه و  هادی اکبرزاده عضو شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ومعاون علمی و تقسیم کار ملی مرکز برگزار شد.‌

ابتدای نشست مذکور فرایند تدوین و محتوا و جایگاه سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت معرفی و تشریح  و سپس اعضای حاضر  به بیان نظرات خود در خصوص نقش الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در برنامه هفتم پرداختند.

پس از بحث و تبادل نظر و تأکید بر جایگاه بالادستی الگو در تدوین اسناد راهبردی کشور مقرر شد بنا به فراخور موضوع، نمایندگانی از مرکز الگو که با محتوای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت آشنایی کامل دارند، در جلسات تخصصی تدوین مبانی برنامه هفتم حضور یابند و مفاد پیشنهادی برنامه را از نظر تطبیق با سند بالادستی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ممیزی کنند. 
همچنین در این نشست با  اشاره به  این که  نمایندگان مرکز الگو از میان رؤسا یا دبیران اندیشکده‌های تخصصی مرکز الگو  انتخاب می شوند، تاکید شد که تمامی نمایندگان مرکز  در حوزه تخصصی خود  متخصص بوده و با مبانی و محتوای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت آشنایی کامل دارند.
گفتنی است کار تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به عنوان سند بالا دستی همه اسناد کشور روبه اتمام است و بزودی پس از هماهنگی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت  نظام به رهبر معظم انقلاب اسلامی  تقدیم خواهد شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۵ ۱۰:۰۰

اکنون مبانی برنامه هفتم توسعه در حال تدوین است. این مبانی، بستر بسیار مناسبی برای ورود اهداف و برنامه‌های الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت به عرصه اجرا است.