• سه‌شنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400120302457
  • خبرنگار : 71660

مدودف: ناتو و آمریکا از گذشته درس خوبی نگرفتند

مدودف: ناتو و آمریکا از گذشته درس خوبی نگرفتند

معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت که ناتو و آمریکا از به رسمیت شناختن استقلال "اوستیای جنوبی" و "آبخازیا" درس خوبی نگرفتند و آن‌ها به طور "بدبینانه‌ای" به مرزهای روسیه نزدیک شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه به خبرنگاران گفت: در سال ۲۰۰۸، مجبور شدم تصمیم سختی درخصوص به رسمیت شناختن استقلال "اوستیای جنوبی" و "آبخازیا" بگیرم. روسیه با استفاده از نیروی نظامی و اراده سیاسی به نجات صدها هزار نفر کمک کرد و از این طریق روسیه درسی به ناتو، آمریکا و همه کسانی که قصد تهاجم به شهروندان این کشور (روسیه) را داشتند، داد؛ اما با این حال، ناتو به خوبی از آن ماجرا درس نگرفت و به طور بدبینانه‌ای به مرزهای روسیه نزدیک شد و اعضای ائتلافش را گسترش داد.

وی همچنین افزود که غرب به کی‌یف کمک کرد تا توافقات مینسک را زیر پا بگذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۱:۰۹

بزنید روسیه بفرستید هوا کشور تجزیه طلب

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۱۸:۴۰

اول برید توافق نامه مینسک رو بخونید بعد ضد کارهای روسیه حرف بزنید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۳ ۲۱:۵۱

شرق اکراین روس تبارندبایک رفراندوم بایدجزو قلمرو وخاک روسبه باشنداکراینیهابه روسیه خیانت کردندنمک خوردندونمکدان شکستند،حقشان هست بعدازادغام شرق اکراین درفرصتی دیگر نیمه های سال میلادی بقیه اکراین واستونی هم به خاک روسبه صمیمه گرددابدابه مزخرفات کشورهااهمیت ندهیدسگهابه واق واق کردن عادت دارنددوماه بعدتکه نانی خشک ارامشان میکند،،،

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۵ ۰۹:۳۷

اوکراینی ها به روسیه خیانت نکرنم ،از ابتدا هم در دوران شوری ،هم تحت اشغال روس‌ها بودن حالا هم ول کن نیست این کشور جنایتکار

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۵ ۰۳:۵۳

خوب روسیه ام سیاست های خودشو داره و چون ابر قدرت نظامیه و سال های سال کشور های هم جوارش زیر سلطه و نظرش بودن دوس نداره کم بیاره چون اون وقت نقطه ضعفش دیگه بیخ گوشش میشه نه هزاران کیلومتر دور تر.