• چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400120402875
  • خبرنگار : 71560

گودرزوند چگینی:

برای جلوگیری از توهین ها طرح صیانت به صحن مجلس بازگردد

برای جلوگیری از توهین ها طرح صیانت به صحن مجلس بازگردد

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در صحن علنی مورد بررسی قرار گیرد تا مردم نیز در جریان آن قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، مهرداد گودرزوند چگینی در تذکری  در جریان جلسه علنی امروز، مجلس بیان کرد:  بررسی طرح صیانت طبق اصل ۸۵ قانون اساسی یکی از مشکلاتی بوده که موجب شده در اثر آن توهین های زیادی به مجلس صورت بگیرد علیرغم اینکه کمیسیون ویژه بررسی این طرح جلسات متعددی را با صاحب نظران برگزار کرده اما به دلیل اینکه این طرح در صحن علنی مورد بررسی قرار  نگرفته توهین های زیادی به مجلس در چند روز اخیر شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: از هیات رئیسه درخواست دارم که این طرح در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار بگیرد تا شاید از این توهین ها به همکاران جلوگیری شود. در جلسه روز گذشته کمیسیون ویژه طرح صیانت تعدادی از همکاران حضور نداشتند و علیرغم اینکه ۱۸ رأی به کلیات این طرح داده شد اما توهین های زیادی به مجلس صورت گرفت.

گودرزوند گفت: درخواست دارم این طرح در صحن علنی مورد بررسی قرار گرفته تا مردم نیز در جریان آن باشند که چه چیزی تصویب می شود و بدانند قرار نیست مسدود سازی صورت بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۰۹:۲۲

مشغول صیانت از خود هستید به مشکلات مردم فکر نمی کند برای جلوگیری از توهین به خود تلاش می کند چه وکلای نازی داریم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۱۲:۲۵

اصلا همش همینه... مردم که با اصل طرح مشکل ندارن خیلی هم خوشحالن فقط میگن تو کمیسون نباشه بیاد تو صحن .... اقا این بیاد تو صحن نمیدونی چه نشاطی میگیرن مردم......

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۴ ۱۵:۲۳

میگن مجلس خانه ملت است ولی مجلس ملت ایران یک مجلس سلیقه ای و فرمایشی است که نظرات و پیشنهادات وکارشناس کارشناسان در مورداین موضوع و طرحهای دیگر نادیده گرفته می‌شود.