• چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400120403232

اجرای مانور جهادی توزیع برق شیراز در آستانه سال نو

اجرای مانور جهادی توزیع برق شیراز در آستانه سال نو

ایسنا/فارس هشتمین اقدام فراگیر و بیست و یکمین مانور جهادی سراسری برق با هدف شناسایی و رفع کانون‌های خطر، تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق با رویکرد بهبود ایمنی و اصلاح شبکه در محدوده عملیاتی شرکت توزیع برق شیراز اجرا شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز چهارشنبه ۴ اسفند در خصوص مانور جهادی، بر اهمیت مضاعف اقدامات پیشگیرانه در مقایسه با اقدامات اتفاقاتی و اهمیت بیشتر انجام اینگونه اقدامات بویژه قبل از ایام نوروز و ورود به فصل اوج مصرف تاکید کرد.

محمدرضا صلاحی گفت: مقاوم سازی شبکه، تعویض پایه های معیوب و آسیب دیده، اصلاح  و بازآرایی شبکه های توزیع، ترمیم دریچه پایه ها و چراغهای روشنایی معابر و اصلاح کابل سرویس‌های  مشترکین، بخشی از اقدامات مد نظر در این مانور بود.

او همچنین از جمع آوری اشیای اضافه بر روی شبکه منجمله بنر و تابلوهای تبلیغاتی منصوبه بر روی پایه ها، آزادسازی محیط پایه ها با هدف صعود و فرود ایمن سیمبانان، بازسازی درب و نصب قفل و بست مناسب پست‌های زمینی و تابلوهای زیر ترانس هوایی شالترها و جعبه های تقسیم در اثنای انجام این مانور خبر داد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه، ۱۲۴ اکیپ عملیاتی در این مانور مشارکت داشتند، گفت: ۳۷۲ نفر از نیروهای عملیاتی در این مرحله از مانور جهادی، مشارکت داشتند. 

او با اشاره به حضور ۱۲۴ خودروی سبک عملیاتی در این مرحله از مانور جهادی توزیع برق شیراز، گفت: تعداد ۲۵ بالابر و ۱۰ جرثقیل، به عنوان ماشین‌آلات عملیاتی سنگین در مانور استفاده شد. 

سلاحی خاطرنشان کرد: ۴۳ سرپرست اجرایی و ۳۹ ناظر نیز در این عملیات حضور داشتند و بر کم و کیف مانور جهادی نظارت داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha