• چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400120403251
  • خبرنگار : 30054

زبان اسپانیایی و اهمیت آن در تجارت

زبان اسپانیایی و اهمیت آن در تجارت

زبان اسپانیایی جز زبان های پرطرفدار در دنیا می باشد که علاوه بر کشور اسپانیا کشور های زیاد به این زبان صحبت می کنند و حتی می توان گفت این زبان زبان رسمی 20 کشور در دنیا می باشد از این رو زبان بسیار ارزشمندی می باشد. بیشتر افرادی که قصد دارند زبان دوم و یا چندم خود را یاد بگیرند بیشتر زبان اسپانیایی را انتخاب می کنند زیرا اگر تسلط کافی به این زبان داشته باشید می توانید کارهای زیادی انجام دهید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه ایران کمبریج، در دنیا برخی از مردم کشور هایی از جمله تگزاس، کالیفرنیا، فلوریدا، ساکنان منطقه خلیج تامپا به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. یادگیری این زبان کاربرد زیادی دارد که ما در این قسمت بیشتر به بررسی تاثیرگذاری در تجارت می پردازیم. با آموزشگاه ایران کمبریج همراه باشید...

تأثیر یادگیری زبان اسپانیایی بر تجارت

در حالت کلی یادگیری زبان دوم باعث رشد و پیشرفت در هر زمینه ای می شود مخصوصاً اگر زبان دوم یا چندم جز زبان های پرطرفدار در دنیا باشد. تسلط بر اصول زبان اسپانیایی به شما ابزار ارزشمندی برای تجارت و ارتباط فرهنگی می‌دهد و افرادی که به این زبان تسلط کافی داشته باشند می توانند انواع معاملات مهم انجام دهند و به راحتی با مشتریان خارجی ارتباط برقرار کنند. یادگیری این زبان نه تنها تأثیر مثبتی بر تجارت دارد و می تواند باعث توسعه محصولات مختلف وارداتی و صادراتی شود بلکه باعث به وجود آمدن کسب و کارهای مختلف در دنیا نیز شود. برای تسلط کامل بر زبان اسپانیایی شما باید در دوره های مختلف شرکت کنید توجه کنید که این دوره ها باید کیفیت بالایی داشته باشند تا بتوانند مهارت های مختلف شما را در یادگیری زبان جدید افزایش دهند.

یادگیری زبان اسپانیایی چه مزایایی دارد؟

یادگیری وآموزش زبان اسپانیایی باعث رشد و پیشرفت افراد در جنبه های مختلف می شود همچنین کارایی بسیار زیادی دارد به طوری که می تواند شغل های مختلفی ایجاد کند. از جمله ویژگی های مثبتی که یادگیری این زبان دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· یادگیری زبان اسپانیایی باعث افزایش خلاقیت و هوش می شود.

· تمرکز افراد را بالا می برد.

· افراد می توانند با یادگیری این زبان کار مترجمی انجام دهند.

· امکان تحصیل ، مسافرت به کشور های اسپانیایی زبان فراهم می شود.

· می توانید با شرکت های مختلف بین المللی معامله کنید.

زبان اسپانیایی چگونه می تواند مهارت زبانی شما را افزایش دهد؟

یکی از مزایایی که این زبان دارد افزایش مهارت زبانی می باشد. بهتر است بدانید صحبت کردن با اسپانیایی تنها یک دارایی استراتژیک نیست که با تغییر تمرکز بازار بین‌المللی از انگلیسی به عنوان زبان رسمی تجارت، اهمیت آن افزایش می‌یابد؛ همچنین خدمات مشتریان شما را برای درصد رو به رشدی از مشتریان شما بسیار بهتر می‌کند. این می تواند بیشتر از یک امتیاز تجاری باشد در مورد داروسازها و تکنولوژی‌های داروسازی، برقراری ارتباط به زبان اسپانیایی در مورد داروها، عوارض جانبی، بیمه و قرص می‌تواند برای سلامت مشتری شما حیاتی باشد. ​

چرا افرادی که شروع به یادگیری زبان اسپانیایی می کنند باهوش تر و خلاق تر می شوند؟

همان طور که گفته شود آموزش زبان اسپانیایی در آموزشگاه ایران کمبریج باعث رشد خلاقیت افراد می شود و هوش آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا می کند دلیل این امر این است که زبان جدید به بخش آهیانه‌ای شما نفوذ می‌کند. افرادی که بیش از یک زبان صحبت می‌کنند در این بخش از مغز ماده خاکستری بیشتری دارند، جایی که فراگیری واژگان و پردازش زبان اتفاق می‌افتد. دانشمندان دریافته اند که افراد دوزبانه تمایل دارند در چند وظیفه‌ای خلاق‌تر و بهتر باشند.

​افزایش تمرکز با یادگیری زبان اسپانیایی

یادگیری زبان جدید و صحبت کردن به همان زبان همچنین گوش دادن باعث افزایش تمرکز می شود و از این طریق مهارت گوش دادن شما را در هر زبانی افزایش می دهد. زمانی که شما برای یادگیری واژگان، جملات و فعل و فاعل و ... زبان جدید دقت زیادی به خرج می دهید این کار باعث می شود به مرور زمان تمرکز شما تقویت شود و در سایر زمینه ها این افزایش تمرکز باعث رشد و پیشرفت شما در آن زمینه خواهد شد.

زبان اسپانیایی و تجارت

از دیگر مزایای یادگیری زبان اسپانیایی می توان به استخدام در کشورهای اسپانیایی زبان اشاره کرد. شما می توانید با تسلط کامل بر این زبان به راحتی در شرکت های مختلف استخدام شوید و با افزایش اطلاعات خود در رابطه با این کشور ها و آشنایی کامل با فرهنگ و رسوم آن ها به مقام های بالایی در شرکت ها دسترسی پیدا کنید.

قبل از یادگیری زبان اسپانیایی بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

1. زبان اسپانیایی جز زبان های ساده به شمار می رود.

2. الفبای جدید و متنوعی ندارد.

3. کلمات همان گونه که نوشته می شود خوانده می شوند یعنی تلفظ متفاوتی ندارند.

4. جز زبان های پرطرفدار در دنیا می باشد.

5. جمعیت زیادی به این زبان صحبت می کنند.

6. با یادگیری این زبان به هیچ وجه بیکار نخواهید ماند.

7. تسلط کامل به زبان فرانسوی باعث می شود که شما بتوانید کسب و کار جدیدی راه اندازی کنید و با شرکت های مختلف دنیا معامله انجام دهید.

همچنین جهت آموزش آنلاین زبان اسپانیایی می توانید به وب سایت ایران کمبریج به نشانی www.ircambridge.com  مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha