• چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400120403509
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد:

فروش خودروهای توقیفی به زودی در لرستان

فروش خودروهای توقیفی به زودی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: خودروهای توقیفی به زودی در قالب مزایده به فروش می‌رسند.

حمید القاصی مهر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با برگزاری مزایده به زودی ۵۰۰ خودرو توقیف شده در استان تعیین تکلیف شده و به فروش می‌رسند.

وی بابیان اینکه سازمان فروش و نگهداری اموال تملیکی  لرستان انبار اختصاصی برای نگهداری خودروهای توقیفی ندارد، افزود: این ۵۰۰ خودرو به دلیل کمبود پارکینگ در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفتند.  

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان تصریح کرد: برخی از این خودروها حسب ماده قانونی، علاوه بر ضبط کالا و جریمه نقدی یک بخش رای، ضبط خودرو بوده است.

القاصی مهر با اشاره به اینکه مطابق مواد قانونی، در قانون مبارزه با قاچاق قید شده که این کالا به همراه خودرو باید تحویل اموال تملیکی شود، اضافه کرد: متاسفانه به دلیل عدم زیرساخت اموال تملیکی استان و نبود فضای کافی برای نگهداری از آنها و برای بهبود کار و حسب دستور قاضی شعبه تعزیرات حکومتی لرستان، این خودروها در پارکینگ‌های عمومی ناجا توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه بحث تعزیرات حکومتی استان ساماندهی این خودروها و نه چیزی دیگری بوده است، تاکید کرد: خودروها در حال حاضر در پارکینک‌های عمومی ناجا در سطح شهر توقیف هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان خاطرنشان کرد: برنامه و خواسته تعزیرات حکومتی از اموال تملیکی، ناجا و استاندار این بوده که آنها توسط ناجا تحویل اموال تملیکی شوند.

القاصی مهر بیان کرد: در نهایت اموال تملیکی برمبنای مواد قانونی خود خودروهای مذکور به مزایده و فروش برساند چرا که آنها مربوط به چهار سال و پنج سال اخیر بودند.

وی افزود: چنانچه قرار باشد مزایده‌ای انجام شود به صورت کارشناسی شده باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان اظهار کرد: این خودروها مربوط به بیت‌المال است که متاسفانه برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری این خبر را بازگزاری کردند و زحمات ناجا و اموال تملیکی را زیرسوال بردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha