• چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۸:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400120403595
  • خبرنگار : 50228

منصوریان: از صحبت برخی مربیان خنده‌ام می‌گیرد / از نتیجه راضی نیستم

منصوریان: از صحبت برخی مربیان خنده‌ام می‌گیرد / از نتیجه راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز از نتیجه بازی راضی نبودم اما از عملکرد فنی تیمم مقابل نساجی راضی هستم.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و نساجی از هفته نوزدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. علیرضا منصوریان در نشست پس از بازی، اظهار کرد:  امروز می‌دانستیم که تیم نساجی مثل صنعت نفت آبادان میل به فوتبال بازی کردن دارد و به نظر من باید بازی امروز ساعت ۱۷ یا ۱۷:۳۰ برگزار می شد زیرا هوا در ساعت ۱۵ گرم است و این شرایط دمایی روی کیفیت بازی دو تیم تاثیرگذار بود.

او افزود: بازی امروز به لحاظ فنی بسیار بازی خوبی بود و دو تیم کلا تلاش داشتند تا در بازی برنده شوند. در نیمه اول پس از گلی که به ثمر رساندیم دو موقعیت داشتیم که اگر گل می‌شدند کار نساجی یکسره می‌شد. اما نساجی روی غفلت بازیکنان ما در یارگیری گل تساوی را به ما زد.

منصوریان عنوان کرد: امروز در مجموع از عملکرد بازیکنان خود راضی هستم. پس از ۱۰ نفره شدن بازیکنان ما با توجه بالابودن میانگین قدی به خوبی عمل کردند و حتی در دقایق پایانی به دنبال این بودیم تا با بالا بردن یارهای قد بلند به پیروزی برسیم.

وی افزود: بازیکنان ما قرار نیست که خیلی خیلی با داور صحبت کنند زیرا داور شانیت دارد و باید شان داور حفظ شود و نباید بازیکنان ما خیلی به داور اعتراض‌ می‌کردند. داوری خیلی خوب بود. وقتی داوری بازی‌ها را نگاه می‌کنم و صحبت‌های برخی از مربی‌ها را گوش می‌کنم، گاهی خنده‌ام می‌گیرد و به این فکر می‌کنم گه اگر داور بودم چه کاری باید انجام می‌دادم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: امسال در بسیاری از موارد مربی‌ها بسیار معترض بوده‌اند اما داورها چیزی نمی‌توانند بگویند. در مجموع داوری در لیگ رو به رشد است. مربیان نیز باید فقط کار مربیگری انجام دهند و از فضای رسانه و رسانه ملی درخواست دارم تا فضایی ایجاد نکنند که داورها تحت فشار قرار گیرند.

او گفت: این که برنامه‌ای درست می‌شود که میزان ضرر و زیان یک تیم را از داوری اعلام‌ می‌شود فشار را بر روی تیم داوران ۱۰۰ برابر می‌کنند و این کار اصلا صحیح نیست. اعتقاد قلبی من این است که داور ممکن است سهوی اشتباه کند. داوری این روزها خیلی خوب شده است.

منصوریان افزود: روزهای سخت پیش رو در حال رسیدن است و ما نیز همچنان تیم خود را محکم و همبسته با یکدیگر نگاه خواهیم داشت. امروز از نتیجه بازی راضی نبودم اما از عملکرد فنی تیم خودم در مقابل تیم حریف راضی هستم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha