• چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400120403622

عزم دولت در «آزادسازی حریم دریا» در «مبارزه با فساد اجتماعی» هم نمایان شود

عزم دولت در «آزادسازی حریم دریا» در «مبارزه با فساد اجتماعی» هم نمایان شود

ایسنا/قم تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر همراهی مسئولان را می‌طلبد، گفت: اکنون در مسئولان دولت وجود غیرت دینی را احساس می‌کنیم به صورتی که طی ۲۰ روز طرح مهم آزادسازی حریم دریا را انجام دادند و باید همین روحیه جهادی و عزمی که در این کار وجود دارد در برخورد با مفاسد اجتماعی هم نمایان شود.

آیت‌الله سید محمد سعیدی در نشست تودیع و معارفه دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، عنوان کرد: باید نسبت به شهر قم مطالبات رهبر معظم انقلاب مورد نظر باشد زیرا ایشان نسبت به ظاهر قم نگران بودند و این مطالبه نباید در کنار دیگر مطالبات نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: برخی با انگیزه ترویج دین خدا آماده خدمت هستند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر همراهی مسئولان را می‌خواهد، افزود: اکنون در مسئولان این دولت وجود غیرت دینی را احساس می‌کنیم به صورتی که طی ۲۰ روز طرح مهم آزادسازی حریم دریا را انجام دادند و باید همین روحیه جهادی و عزمی که در این کار وجود دارد را در برخورد با مفاسد اجتماعی نمایان شود.

سعیدی افزود: عده‌ای ناآگاه هستند و باید به آن‌ها آگاهی داد ولی عده‌ای مغرض هستند و با افراد مغرض باید برخورد قاطع کرد و اگر این‌جور نباشد نمی‌توان جلو آن‌ها را گرفت.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر امر شخصی نیست بلکه یک کار الهی و شرعی است و از خدا باید کمک بگیریم و ارتباط مان را با خدا خوب کنیم زیرا افرادی که می خواهند امر به معروف کنند باید خودشان اهل معروف باشند و این ظرفیت را در خود ایجاد کرده باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha