• چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۹:۵۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400120403649
  • منبع : فدراسیون والیبال

طلوع‌کیان: بعدا در مورد حواشی صحبت می‌کنم/ بادرنگین: با خنده از کنار اشتباهاهات داوری رد شدند!

طلوع‌کیان: بعدا در مورد حواشی صحبت می‌کنم/ بادرنگین: با خنده از کنار اشتباهاهات داوری رد شدند!

سرمربی مس رفسنجان از وضعیت داوری در مرحله رفت پلی‌آف والیبال انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در امتیازات حساس برخی اتفاقات رخ می‌دهد و به راحتی با خنده از کنار آن می‌گذرند.

به گزارش ایسنا، در دومین روز از دور رفت پلی‌آف لیگ برتر مردان که به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود، چهارشنبه، ۴ اسفند تیم‌های شهداب یزد و مس رفسنجان مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت شهداب سه بر دو پیروز شد.

علیرضا طلوع‌کیان، سرمربی شهداب در مورد پیروزی حساس تیمش مقابل مس رفسنجان، گفت: به هر حال شرایط دیدارهای پلی‌آف متفاوت است. نوسانات بازی امروز زیاد بود اما معتقدم هنوز هیچ اتفاقی برای تیم شهداب رخ نداده و انگار تنها یک ست برده‌ایم. در پایان مرحله پلی‌آف درباره مسائل فنی و حواشی رخ داده صحبت می‌کنم.

سرمربی مقاومت شهداب یزد درباره بازی دوم تیمش گفت: در حال حاضر هیچ اظهارنظری ندارم. با پیروزی در دیدار با مس رفسنجان  تنها بخش کوچکی از کار پیش رفته و اتفاق خاصی نیفتاده است.

انتقاد سرمربی مس به داوری: با خنده از کنار اتفاقات رد شدند

اسماعیل بادرنگین، سرمربی مس در مورد عملکرد تیم خود مقابل مقاومت شهداب یزد، گفت: به تیم مقاومت شهداب یزد و به ویژه بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنانم امروز عالی کار کردند و بسیاری از برنامه‌های کادر فنی را در زمین پیاده کردند.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به وقوع برخی اتفاقات در جریان بازی، افزود: نمی‌خواهم بگویم رقم خوردن بعضی اتفاقات عمدی است اما یکی از مسائل مدنظر داوری‌های ویدئوچک است. داور ویدئوچک قبل از بازی اعلام کرد اگر رای ویدئوچک برعکس داده شد، باید امتیاز به تیم مقابل داده شود اما داور اول مسابقه امروز در امتیاز ۱۳ – ۱۳ امتیاز به جا داد. دلیل این داستان را نمی‌دانم اما این مسائل در روحیه تیم ما بسیار تاثیرگذار است.

او ادامه داد: نمی‌دانم چه دلیلی داشت شب قبل از مسابقه، داور بازی عوض شود. به هر حال امیدوارم در بازی دوم بچه‌ها را خوب ریکاوری کنیم و بازی بهتری ارائه دهیم.

بادرنگین ادامه داد: متاسفانه در امتیازات حساس برخی اتفاقات رخ می‌دهد و به راحتی با خنده از کنار آن می‌گذرند و می‌گویند ویدئوچک ندارد. امتیاز ۱۳-۱۳ بسیار حساس بود اما با این وجود من قضاوتی نمی‌کنم و امیدوارم کارشناسان داوری روی این مساله نظر دهند.

سرمربی مس درباره بازی دوم دو تیم هم گفت: ۴۸ ساعت بیش‌تر برای حضور در بازی دوم وقت نداریم. با این وجود تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بچه‌ها را به‌خوبی ریکاوری کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha