• چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۱:۵۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400120403700
  • خبرنگار : 71429

دیدار دادستان تهران با ۸۵ نفر از شهروندان در برنامه ملاقات مردمی

دیدار دادستان تهران با ۸۵ نفر از شهروندان در برنامه ملاقات مردمی

دادستان تهران با حضوردر برنامه امروز ملاقات مردمی، پای درد دل و اظهارات ۸۵ تن از مراجعه کنندگان نشست و از نزدیک به مشکلات و درخواست های حقوقی و قضایی آنها رسیدگی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، صبح  امروز چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰، علی صالحی، دادستان تهران به همراه جمعی از معاونان خود در برنامه ملاقات مردمی دادستانی تهران حضور یافت و در دیدار چهره به چهره با متقاضیان و مطالعه پرونده های قضایی، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست های آنان صادر کرد.

در این برنامه احمد رحمانیان، معاون اول، احمدعلی فیروزجایی معاون دادستان درامور زندان ها، مرتضی تورک، معاون اجرای احکام، سید مهدی رضا کاظمی، معاون دادستان درامور ضابطین، عباس فرزادنیا، معاون نظارت و بازرسی و سید عباس حسینی و مدیر روستا، معاونان قضایی دادستان تهران نیز حضور داشتند.

بنا به این گزارش، مهمترین درخواست های متقاضیان ملاقات مردمی عبارتند از تسریع در رسیدگی قضایی، احقاق حق، عفو و تخفیف مجازات زندانیان و استفاده از ارفاق های قانونی شامل آزادی مشروط، پابند الکترونیک و آزادی تحت سامانه های هوشمند برای محکومان به مجازات حبس که با مطالعه پرونده ها در چارچوب موازین و ضوابط قانونی مورد رسیدگی قرار می گیرد.

برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادستانی تهران، در راستای تأکیدات دادستان تهران مبنی بر تکریم اربای رجوع، اجرای سند تحول قضایی و برنامه عملیاتی ۱۴۰۰ دادسرای تهران و به منظور تسریع در رسیدگی های قضایی و اعمال نظارت دادستانی بر روند امور با مسئولیت معاونت اول دادستانی تهران و برنامه ریزی قبلی، روز چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادستانی تهران برگزار می گردد.

معاونان دادستان تهران در سرپرستی نواحی ۳۲گانه دادسرا هم روزانه و بدون نوبت قبلی پذیرای ارباب رجوع در محل کار خود هستند و به درخواست ها و مشکلات آنان رسیدگی می کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha