• چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400120403707
  • خبرنگار : 50040

معاون بهزیستی کشور:

توان لجستیکی و نیروی انسانی اورژانس اجتماعی ارتقا می یابد

توان لجستیکی و نیروی انسانی اورژانس اجتماعی ارتقا می یابد

ایسنا/گیلان معاون بهزیستی کشور، از ایجاد تحولات مثبت در حوزه اورژانس اجتماعی بهزیستی خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی شاهد ارتقای توان لجستیکی و نیروی انسانی اورژلنس اجتماعی خواهیم بود.

محمد نصیری در آیین معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان گیلان، با تاکید بر توجه سازمان بهزیستی به چرخش نخبگانی، اظهار کرد: کار منسجم و تشکیلاتی در دستور کار سازمان بهزیستی قرار دارد.

وی استان گیلان را جزو اولین های حوزه اجتماعی و توانبخشی دانست و افزود: بسیاری از مراکز نگهداری و توانبخشی سازمان بهزیستی با ابتکار گیلان راه اندازی شده است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی، جایگاه مدیریتی را به مثابه امانت دانست و تصریح کرد: مدیران باید امانتدار خوبی برای این مسئولیت باشند.

نصیری، بهزیستی را فرصت خدمت به عیال الله دانست و عنوان کرد: خدمت کردن به افراد توانخواه و مددجو و رفع مشکلات آنان از شئون عاقبت بخیری و مصداق آیه «أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوء» است.

وی در ادامه از ایجاد تحولات مثبت در حوزه اورژانس اجتماعی بهزیستی خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی شاهد ارتقای توان لجستیکی و نیروی انسانی اورژلنس اجتماعی خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های حسین نحوی نژاد، سید مهدی خدمت بین دانا به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی گیلان معرفی شد.

در حکم سید مهدی خدمت بین دانا آمده است:

با عنایت به سیاست‌ها و رویکردهای سازمان مبتنی بر توسعه مبانی رفاه اجتماعی، توانمندسازی و خدمت‌رسانی پایدار و عزت‌مدار به آحاد جامعه هدف معزز، انتظار می‌رود حداکثر ظرفیت و توان خویش و کارکنان آن مجموعه را در راستای مدیریت بهینه امکانات و ظرفیت‌های موجود، سرمایه‌ها و منابع انسانی و بهره‌مندی از توان و همراهی تمامی کارشناسان و کارکنان توانمند و سخت‌کوش جهت نهادینه‌سازی، تقویت و توسعه اخلاق و رفتار حرفه‌ای و ترویج نگرش تخصصی به مسائل با رعایت اصول عدالت‌محوری، قانون‌مداری و پاک‌دستی و فسادستیزی اهتمام نمایید.

توان لجستیکی و نیروی انسانی اورژانس اجتماعی ارتقا می یابد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha