• پنجشنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400120504012
  • خبرنگار : 71506

سرمربی تونس: کشتی ایران دانشگاه ماست/ از استقبال اهوازی‌ها غافلگیر شدیم

سرمربی تونس: کشتی ایران دانشگاه ماست/ از استقبال اهوازی‌ها غافلگیر شدیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی تونس با بیان این که کشتی ایران در سطح اول جهان قرار دارد، گفت: هر چه بیش‌تر با ایران ارتباط داشته باشیم، کشتی ما پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، هیکل العاشوری که هدایت تیم تونس را در رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی برعهده دارد درباره حضور تیمش در اهواز گفت: این برای اولین‌بار است که به ایران می‌آیم. استقبال خوبی از تیم ما به عمل آمد، امیدوار هستیم که پس از این هم همکاری‌ دو کشور ایران و تونس در زمینه کشتی بیش‌تر شود.

وی در مورد این که تیمش خود را برای شرکت در چه مسابقه‌ای آماده می‌کند؟ تصریح کرد: برای شرکت در مسابقات قهرمانی آفریقا و حوزه دریای مدیترانه و هم‌چنین رقابت‌های کشورهای عربی آماده می‌شویم تا رفته رفته تیم را برای المپیک ببندیم.

العاشوری که در میان وزن حریف حبیب اخلاقی و سامان طهماسبی، دو ملی‌پوش پیشین ایران بوده و با هر دو مبارزه کرده است، درباره این که چرا تنها با سه کشتی‌گیر در جام تختی شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: از لحظه‌ای که به ما اطلاع دادند فاصله زمانی کم بود و تغییراتی در فداسیون‌مان داشتیم به همین دلیل نتوانسیم تیم کاملی را برای حضور در این رقابت‌ها جمع و جور کنیم اما مسابقه خوبی بود و هم میزبانی ایرانی‌ها خوب بود. امیدوار هستم که در دوره‌های بعدی بتوانیم با تیم کامل در هر دو رشته آزاد و فرنگی در جام تختی شرکت کنیم.

وی درباره میزبانی تونس از تورنمنت موثر در رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، گفت: ما در کشتی خوب هستیم و بهتر هم خواهیم شد. دیدگاه‌مان جهانی است و با همین دیدگاه به مسابقات جهانی نگاه می‌کنیم و به دنبال نتیجه هستیم.

این مربی که در سه دوره بازی‌های المپیک کشتی گرفته، کشتی ایران را در سطح جهانی عنوان کرد و گفت: کشتی ایران در سطح المپیک است و ما به آن به عنوان دانشگاه نگاه می‌کنیم. هر چه بیش‌تر با ایران ارتباط داشته باشیم و این کشتی سطحِ جهانی را نگاه کنیم بیش‌تر پیشرفت می‌کنیم. باید با چنین کشورهایی در ارتباط باشیم.

العاشوری از میزبانی اهواز و برخورد خوب مردم جنوب ایران نیز قدردانی کرد و افزود: اینجا اصلا احساس غریبی نمی‌کنیم. برخورد بسیار خوبی از مردم اهواز دیدیم، آن‌ها با ما هم زبان هستند و خیلی از آن‌ها هتل آمدند و ما را به خانه‌شان دعوت می‌کردند. از برخورد آن‌ها در اهواز با تیم تونس غافلگیر شدیم و امیدوار هستیم که ارتباط مان با کشتی ایران بیش‌تر شود.

مربی تیم ملی تونس در پایان گفت: از فدراسیون کشتی ایران و علیرضا دبیر تشکر می‌کنم و امیدوار حضورمان در جام تختی شروع رفت و آمد بیش‌تر شده و به زودی تیم‌های ایرانی را نیز در تونس ببینیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha