• پنجشنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1400120504068
  • خبرنگار : 71616

آغاز ثبت‌نام ۵ محصول سایپا با موعد تحویل ٣ماهه

آغاز ثبت‌نام ۵ محصول سایپا با موعد تحویل ٣ماهه

گروه خودروسازی سایپا، در راستای اجرای فروش‌های هفتگی، این هفته پنج محصول خود را به صورت فروش فوق‌العاده عرضه کرده است. متقاضیان از ساعت ٨ صبح امروز (پنجشنبه) تا ٨ صبح روز یکشنبه (٨ اسفند ماه) برای ثبت درخواست خود فرصت دارند.

به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه گروه خودروسازی سایپا در راستای پاسخگویی به نیاز مصرف‌کنندگان واقعی بصورت هفتگی فروش محصولات خود را (در قالب پیش‌فروش یکساله و فروش فوق‌العاده) اجرایی می‌کند، این هفته در فروش فوق‌العاده محصولات خود پنج محصول کوییکR با گیربکس معمولی، تیبا EX۲  رینگ فولادی، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی، تیبا SX موتور M۱۵ و سایپا SE۱۵۱ موتور M۱۳ عرضه کرده است. 

متقاضیان این طرح از ساعت ٨ صبح امروز (پنجشنبه ٥ اسفند ماه) به مدت دو روز غیرتعطیل (تا٨ صبح روز یکشنبه ٨ اسفند ماه) فرصت‌ دارند با مراجعه به سایت فروش این شرکت به نشانی saipa.iranecar.com  نسبت به ثبت‌نام محصولات، اقدام کنند.

طبق روال پس از اتمام مهلت ثبت‌نام (ساعت ١١ صبح یکشنبه ٨ اسفند ماه) قرعه‌کشی انجام و نهایتا یک روز بعد اسامی منتخبان مشخص طرح مشخص خواهد شد.

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن منتخبان نهایی، برندگان بایستس ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند. بر این اساس حداکثر زمان تحویل محصولات فروش فوق العاده محصولات سایپا، ٩٠ روزه است.

آغاز ثبت‌نام ۵ محصول سایپا با موعد تحویل ٣ماهه

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۶ ۲۱:۳۰

تیبا x3 2

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۶ ۲۲:۴۹

پس ازتاییدمدیربخش مربوطه منتشرمی شود

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۶ ۲۳:۰۵

ساینا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۶ ۲۳:۵۸

ندارم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۷ ۰۹:۱۵

نیازمند به ماشین هستم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۷ ۱۱:۵۵

خودروتیبا sxصندوق دارصفر میفروشم۱۷۵

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۷ ۱۳:۵۶

ساینا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۷ ۱۵:۳۷

این جانب مریم محمدی یک دستگاه خودروی تیبا با تاریخ تحویل آبان ماه هزارو چهارصد ثبت نام کرده ام. تاکنون فقط سند آن را در یافت کرده ام. لطفاً یکی پاسخگو باشد.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۷ ۱۶:۱۴

ساینامعمولی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۷ ۱۶:۴۵

تیبا دو

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۷ ۲۳:۴۸

کوییک

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۰۳:۰۲

نیاز شدید به ماشین دارم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۶:۳۷

بعد طی مراحل 7 خوان رستم برای ثبت نام برای خودرو شاهین مدل G در سایت سایپا و همچنین بعد ثبت نام در قره کشی و بعد برنده شدن در قره کشی بیشتر از 60% وجه خودرو بی کیفیت شاهین را از مشتری آن هم با ضرب العجل 3- 4 روزه دریافت میکنند خودرو بی کیفیتی که قرار بعد 7- 8 ماه دیگر آن هم به قیمت روز تحویل مشتری بدهند ! این در حالی است که قیمت بازار آزاد پایین تر از قیمت خود شرکت میباشد ! پس این چه کاری که این شرکت ظالم با مشتری خود به راه انداخته و او را استثمار میکند تازه اگه هم انصراف بدهی بعد چندین ماه دیگر با اما و اگر به حساب مشتری برمیگرداند ! این چه کاری دیگر چرا مسئولین چنین اجازه ای به این شرکت ظالم میدهند ! و جلوی استثمار هر چه بیشتر مشتری را نمیگیرند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۰۹

شاهینs

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۲:۰۵

تقاضا ساینا دارم اگر موجود

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۵ ۱۰:۵۶

سلام آیا فصل بهار ثبت نام 3ماهه هم داره؟

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۱ ۰۱:۲۲

سلام کویک سه ماه ۱۶۸ملیون ثبت نام میکنید