• پنجشنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400120504198
  • منبع : وزارت کشور

در پی شهادت یک جوان بسیجی انجام شد

دستور به شورای تامین استان خوزستان برای برخورد قاطع با مجرمان مسلح

دستور به شورای تامین استان خوزستان  برای برخورد قاطع با مجرمان مسلح

دبیر شورای امنیت کشور با تاکید بر ضرورت حمایت های جدی و قانونی از ماموران وظیفه شناس در مقابله با عناصر مخل امنیت داخلی کشور، گفت: به شورای تامین استان خوزستان ابلاغ شد تا با مجرمان مسلح قاطعانه برخورد شود.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت کشور، سید مجید میراحمدی روز پنج‌شنبه با اشاره به شهادت یک جوان بسیجی از سوی مجرمان مسلح ناشناس در استان خوزستان، افزود: با برهم زنندگان امنیت داخلی برخورد جدی صورت می‌گیرد. 

وی اظهار کرد: با هدف حفظ امنیت کامل شهروندان و حمایت جدی تر از مدافعان امنیت کشور، به شورای تامین استان خوزستان ابلاغ شد با مجرمان و سارقان مسلح و به کارگیرندگان سلاح های گرم غیرمجاز که موجبات برهم ریختن آرامش شهروندان عزیز کشور می شوند؛ با شدت هر چه تمام‌تر برخورد شود.

میراحمدی ادامه داد: از دستگاه قضائی نیز درخواست شده است مجرمان مسلح خطرناک پس از دستگیری تا زمان برگزاری دادگاه صالحه و صدور احکام مشخص و بازدارنده، تحت هیچ شرایطی با قید وثیقه آزاد نشوند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش بر این است که از ماموران وظیفه شناس اعم از نیروهای خدوم انتظامی، بسیجیان و سربازان گمنام امام زمان(عج) در انجام ماموریت ها و مقابله با مجرمان، حمایت های کامل قانونی صورت گیرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۶ ۰۹:۳۱

من از چهل سال پیش می گفتم مگذارید که ماران افعی شوند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۶ ۱۰:۴۲

به جای اینکه برخورد کنید با اسلحه تو خوزستان زندگیشو درست کنید. من خودم خوزستانیم ابادانی جوان هامون کار ندارن شادی و زندگی ندارن ولی... ولی شما انتظار دارید ازشون که اسلحه حمل نکنن.درسته که خود خانواده های خوزستانی خیلی از اسلحه ضربه دیدن و کشته دادن. ولی زندگی رو درست کنید چیزی که ارزویه ما شده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۶ ۱۱:۵۱

بابا به داد استان برسید پراز کلاشینکف شده اون هم به یمن وجود برخی ماموران خایین که تردد قاشاچیان را هموارمیکنند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۶ ۱۲:۰۳

خدا خیرتون بده اگر برخورد کنید ولی جدی باشه نه دو روز دیگه تو خیابونه خوزستان شده تگزاز

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۶ ۱۴:۱۵

والا بخدا ازادانه با اسلحه تو خیابونا میگردن. شب خونه های مردمو به تیر میبندن. کسی هم جلودارشون نیست. کوی پیام نور دزفول شده. افغانستان

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۶ ۲۱:۰۹

از در بفرستین تو زندان با هزار ماده و تبصره وثیقه ..... از پنجره آزاد میشن.آخه چرا یه سارق مسلح باید با تودیع وثیقه برگرده توجامعه!!؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۶ ۲۱:۴۴

باید قضات متخلفی که تخفیفات مکررغیر قانونی به اشرار با سابقه کیفری می دهند تا اوضاع استان آرام شود ...

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۷ ۰۲:۵۳

در بندر امام خمینی سارقان زنجیر طلا من بردن عکسشون دادم کلانتری ببینم پیداشون می کنند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۷ ۰۸:۴۱

برخورد با دزدها و قمه کش ها؟؟ مگه میشه؟؟ خاک مرگ بر سر اون قاضی کنن که شدن همه شون رشوه بگیر. اگر یک بار و فقط یکبار دوتا از این دزدها و قمه بگیر ها رو تویه اهواز زنده زنده آویزون کنن تا مثل سگ بمیرن، جول و پلاس همه این انگل ها جمع خواهد شد. ولی ولله قسم خوده کلانتری های محله ها منطقه ها رو. امن میکنن برا دزد ها. این رو همه میدونن