• پنجشنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400120504209
  • خبرنگار : 71613

محمدی‌راد: از پیش قهرمان نیستیم/ سنگدوینی: تمام جامعه والیبال از پاس راضی است

محمدی‌راد: از پیش قهرمان نیستیم/ سنگدوینی: تمام جامعه والیبال از پاس راضی است

سرمربی تیم والیبال سپاهان پس از صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ برتر گفت: برای قهرمانی جنگیدیم چون تیم‌های دیگر هم برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌آیند.

به گزارش ایسنا، رحمان محمدی‌راد، سرمربی سپاهان پس از پیروزی مقابل پاس و صعود به نیمه نهایی گفت:  به هواداران  تیم سپاهان تبریک می‌گویم و خوشحالم به عنوان اولین تیم به نیمه نهایی صعود کردیم. فرصت مناسبی برای خودمان به وجود آورده‌ایم تا برای مرحله نیمه نهایی آماده شویم. توقع داشتیم  در هر دو بازی مقابل پاس گرگان برنده شویم و بازیکنان ما با انگیزه کار کردند. گرگان هم در ست‌های اول و دوم بسیار خوب عمل کرد.

او افزود: باید برای قهرمانی جنگید چون تیم‌های دیگر هم برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌آیند. ما از پیش قهرمان نیستیم اما بازیکنان بزرگ و باشخصیتی داریم. امیدوارم با تلاش و کار تیمی خوب بتوانیم برنده دیدارهای آتی باشیم.

محمدی‌راد در مورد وضعیت فرهاد قائمی، دریافت کننده تیمش گفت: امیدوارم فرهاد به دیدارهای نیمه‌نهایی برسد و شرایط بهتری پیدا کند. البته قبل از مسابقه باید تست بدهد. او مهره تاثیرگذاری برای تیم ما است و انرژی زیادی به دیگر بازیکنان می‌دهد.

سرمربی پاس گرگان:  ظرفیت ما همین بود
عیسی سنگدوینی، سرمربی تیم پاس گرگان نیز پس از شکست مقابل سپاهان اصفهان گفت: شرایطی را به وجود آوردیم که سپاهان به مرحله پلی‌آف صعود کرد. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و به دو تیم خسته نباشید می‌گویم‌. خسته نباشید ویژه‌ای هم به تیم سپاهان می‌گویم که یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است. ظرفیت ما همین بود و تمام جامعه والیبال از ما راضی بودند.

او افزود: امروز هم عملکرد خوبی داشتیم در گیم اول پشت خط زن اصلی ما آسیب دید و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، می‌توانستیم شرایط سخت‌تری را برای تیم مقابل ایجاد کنیم.

سرمربی پاس گرگان در مورد برنامه پاس برای حضور در فصل آینده لیگ برتر گفت: هدف ما خدمت به  والیبال است و با توجه به این که بازیکنان‌مان سرباز هستند، می‌خواهیم شرایطی را به وجود بیاوریم که خدمت سربازی را در شرایط والیبالی بگذرانند. امیدوارم سال بعد هم شرایطی ایجاد کنیم که مثل امسال شگفتی‌ساز باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha