• جمعه / ۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400120604697
  • خبرنگار : 71506

تقدیر رییس کمیته انضباطی هیات کشتی خوزستان از نیروی انتظامی

حضور استاندار خوزستان و گرشاسبی در سالن جام تختی

حضور استاندار خوزستان و گرشاسبی در سالن جام تختی

رییس کمیته انضباطی هیات کشتی خوزستان از حمایت و همکاری نزدیک نیروی انتظامی خوزستان برای برگزاری رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان روز پایانی رقابت های کشتی فرنگی جام تختی در سالن آب و برق اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در سالن برگزاری این رقابت ها حاضر شد و به تماشای مسابقات نشست.
حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نیز در سالن رقابت ها حضور دارند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به همراه دیگر اعضای کمیته فنی نیز همچون روزهای گذشته نطاره گر رقابت ها هستند.

همچنین علی تقی پور رییس کمیته انضباطی هیات کشتی استان خوزستان، در حاشیه برگزاری رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در سالن آب و برق اهواز، با قدردانی از حمایت و همکاری نزدیک سردار صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان برای کمک به برقراری ارامش و امنیت در طول برگزاری رقابت ها، گفت: نیروی انتظامی حضور پررنگی از ابتدای کار در سالن محل رقابت ها و محل اسکان تیم ها و میهمانان داشت و خوشبختانه این مسابقات بدون کوچکترین مشکلی برگزار شد. با توجه به بروز برخی اتفاقات و بی نظمی در برخی از رقابت های کشتی در شهرهای مختلف، تمام سعی ما این بود که این جام معتبر تحت تاثیر حواشی قرار نگیرد که خدا را شکر موفق به انجام آن شدیم.

رییس کمیته انضباطی هیات کشتی خوزستان، افزود: سعی ما از ابتدا ارائه نکات لازم به کشتی گیران، مربیان، داوران و مسئولان برگزاری مسابقات بود برای کمک به برگزاری بدون حاشیه این مسابقات بود. بر همین اساس نیز قبل از آغاز رقابت ها، کلاس توجیهی برای سرپرستان، داوران و مربیان برگزار کردیم و رعایت موارد انضباطی را مورد تاکید قرار دادیم. همین امر نیز نقش ویژه ای در نحوه اعتراضات احتمالی و حفظ آرامش کشتی گیران و مربیان داشت.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به برخی حواشی و درگیری ها در مسابقات داخلی گذشته، با کشتی گیران و مربیان متخلف برخورد شده یا خیر، گفت: در حال حاضر پرونده ۸ کشتی گیر یا مربی در کمیته انضباطی هیات کشتی استان در حال بررسی است و هدف ما این است با برخورد من منطقی و درست، از بروز این قبیل اتفاقات در مسابقات بعدی به طور کامل جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha