• شنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400120705224
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

تشریح فعالیت آموزشی مدارس سیستان و بلوچستان تا پایان هفته

مدارس کدام شهرستانها غیر حضوری است؟

مدارس کدام شهرستانها غیر حضوری است؟

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در شهرستان های زاهدان، زابل، گلشن، سراوان، سیب سوران، خاش و چابهار تا آخر هفته جاری مدارس به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا- حسین مدرس خیابانی روز شنبه در نشست ستاد ملی کرونا اظهار کرد: با توجه به رنگبندی کرونایی در سطح کشور، سیستان و بلوچستان تنها استانی است که رنگ آبی را به خود اختصاص داده و شهرهای قرمز ما نیز کاهش پیدا کرده است.

استاندار در ادامه گفت: رنگبندی کرونایی شهرهای این استان نسبت مستقیمی با میزان واکسیناسیون دارد بنابراین از شهروندان درخواست می‌شود که حتما تزریق دُز سوم واکسن را جدی گیرند.

وی تصریح کرد: شهرهای نارنجی کرونایی در سطح استان نیز کاهش پیدا کرده و به گونه‌ای پیش رفتیم که تعداد بستری‌ها و مبتلایان به ویروس کرونا در این منطقه تحت کنترل است.

وی ادامه داد: تمام شهرستان‌هایی که در سیستان و بلوچستان دُز سوم واکسیناسیون خوبی داشته‌اند هم از نظر رنگ‌بندی و هم از نظر بستری و تعداد مبتلایان به کرونا روند خوبی دارند.

مدرس خیابانی تصریح کرد: مدارس در شهرهای قرمز و نارنجی سیستان و بلوچستان به صورت غیرحضوری برگزار شده که این تاثیر خوبی بر کاهش سرایت ویروس کرونا داشته است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: مردم بهتر می‌دانند که هیچ پدیده‌ای بهتر از کرونا نمی‌توانست در زندگی اجتماعی مردم تاثیر بگذارد لذا انتظار می‌رود شهروندان پروتکل های بهداشتی را جدی گیرند زیرا در ایام پایانی سال معمولاً ترددها بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: در طول شیوع ویروس کرونا اصناف بیشترین آسیب را از این ویروس دیده‌اند بنابراین باید افراد متصدی در واحدهای صنفی نیز بیشتر رعایت کنند.

همچنین مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان نیز گفت:فعالیت آموزشی مدارس در ۱۵ شهرستان و منطقه تا پایان روز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ بصورت غیرحضوری استمرار خواهد داشت.

داود گلی افزود: بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، فعالیت آموزشی در مدارس زاهدان، میرجاوه، نصرت آباد، زابل، زهک، هیرمند، نیمروز، هامون، بنجار، خاش، سیب سوران، سراوان، گلشن، تفتان، چابهار و مدارس عشایری این شهرستان ها تا پایان روز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ غیر حضوری و در دیگر شهرستانها و مناطق به صورت حضوری ترکیبی (گروه بندی) خواهد بود.

وی افزود: در خصوص ادامه نحوه فعالیت های آموزشی مدارس، در جلسه آینده ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha