• شنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400120705330
  • خبرنگار : 71129

با اعلام زمان پایان عملیات؛

مدودف: زمان آن رسیده که سفارتخانه‌ها را تعطیل کنیم

مدودف: زمان آن رسیده که سفارتخانه‌ها را تعطیل کنیم

رئیس جمهوری سابق و معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، در پیامی گفت که روسیه دیگر نیازی به روابط دیپلماتیک با غرب ندارد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه اورشلیم پست، دیمیتری مدودف، رئیس جمهوری سابق و معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه در فیسبوکش نوشت: زمان آن رسیده که سفارتخانه‌ها را تعطیل کنیم.

وی همچنین گفت: مسکو به عملیاتش در اوکراین تا زمانی ادامه می‌دهد که به اهدافش که از سوی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه تبیین شده، دست پیدا کند.

این مقام ارشد روس همچنین ادامه داد، روسیه نیز دارایی های اتباع و شرکت‌های خارجی را در اقدامی مقابله‌ای و در واکنش به تحریم‌های اخیر غرب مسدود می‌کند.

عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین در حالی امروز (شنبه) وارد سومین روز خود شده است که منابع خبری از هدف قرار گرفتن کی‌یف، پایتخت این کشور خبر میدهند. کی‌یف بامداد امروز در سومین روز عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین هدف بمباران قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۰:۲۲

به خدابزنیدساختمانهانابودکنیدقتل عام روس تبارهاراجبران کنید اکراین خاک روسیه هست،،،یک دلقک سینمامتوهم شده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۵:۴۵

خودتان را انسان با درایت میپنداریدوبه مرزبندی کشورهای مستقل تاییدشده وبه جان انسانها احترامی نمیگذارید؟قبل از نوشتن کامنت کمی تفکروسپس بنویسید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۲:۰۶

پوتین لعنت الله علیه..و داعشی است...

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۲:۳۶

مدودوف و پوتین هر دو ملعون هستند.مرگ بر بایدن که از این دو ملعون تر است.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۹:۳۶

اتفاقا لطمه ی این جنگ رو ایران میخوره چون کورکورانه از روسیه حمایت میکنه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۴:۱۷

این جنگ تاثیرات زیادی بر اتفاقات دنیای ما خواهد داشت. باید منتظر هرج و مرج گسترده در جهان، علی الخصوص، غرب باشیم. به نظر می رسه که روسیه به دنبال احیای شوروی سابق باشه. پرچم هایی که روی تانک های روسی بود، نشان دهنده همین است.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۷:۴۵

روسیه، از خود در برابر آمریکا و ناتو، دفاع کرد، زلنسکی عروسکی در دستان آمریکا و آنگلوساکسونها.....

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۷:۵۹

زلنسکی به همرا عده ای اراذل و اوباش افراط گرای اوکراین، با وعده های پنهانی سازمان سیا، موساد، و دلال های فرانسه و انگلیس، و رشوه های کلان به ناتو، باعث تحریک و جنگ روانی بین اوکراین و روسیه شدند......

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۸:۱۱

بنظرم مردم کشورهای اسلامی باید فضای کشورشون رو برای روسها ناامن کنند. روس ها و روس تبار ها در ایران نباید امنیت داشته باشند.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۲۲:۱۲

عمو توهم رفتارت مثل نژاد پرستهای آمریکای می مونه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۲۲:۵۰

بابا یکم منطقی باشین یکم فکر کنید کسی از حمله به اوکراین حمایت نمی کنه چه روسیه چه هر کشوری از همونایی که سینه جلو دادن کسی بیخ گوشش سپر موشکی و تجهیزات نظامی پیاده کنه جلوش در میاد جنگ اساسا به هر صورتی پای افراد بی گناه رو میگیره امیدوارم زودتر تموم بشه ولی تا وقتی کشوری یا کشورهایی بخوان تو دنیا قدرت بگیرن همینه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۲۲:۳۲

ایرانی ها چقدر احمق هستن که از اوکراین و هم پیمان هاش حمایت میکنید،همین تحریم های که ما شدیم اولین نفر اوکراین رای بهش میداد.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۱۴:۰۱

.ملت یمن و اطراف خودتون رو یه کوچولو ببینید اهمیتی نداره براشون..مگه تا الان کسی تو دنیا نگران وضعیت ما بوده که نگران باشیم فقط یه مشت ادم خود فروخته و سیر که دم از غرب میزنن..دیگی که برا ما نجوشه میخوام استخون سگ توش نجوشه