• شنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400120705350
  • خبرنگار : 71594

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت جلوگیری از دخالت مدیران زیرمجموعه در انتخابات فدراسیون ها و جلوگیری از مهندسی انتخابات ها.

حسین گودرزی نماینده دورود به وزیر علوم و تحقیقات: ضرورت تسریع در تطبیق سمت مدرسان و هنرآموزان دانشگاه فنی و حرفه ای به هیات علمی.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر بهداشت و درمان: لزوم رسیدگی به تعداد کم و وضعیت نامناسب دستگاه های دیالیز ارومیه و ضرورت تجهیز ساختمان جدید دیالیز.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار و ۵۵ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تسریع در پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات و حل مشکل بیمه ای آنها.

زهرا شیخی مبارکه نماینده اصفهان به همراه عباس مقتدایی و حسین میرزایی نمایندگان اصفهان به وزرای امور اقتصادی و دارایی و جهاد کشاورزی: ضرورت استمهال وام کشاورزان و دامداران، همچنین تذکر به رئیس جمهور و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره ضرورت توجه فوری به مطالبه فرزندان ایثارگران منقضی خدمت.

علیرضا نظری نماینده خمین و ۵۹ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم رسیدگی به وضعیت حقوق و معیشت کارمندان شرکت پست ایران.

ذبیح الله اعظمی ساردوئی نماینده جیرفت به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: ضرورت تکمیل موزه شهرستان جیرفت.

یحیی ابراهیمی نماینده دلفان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم رسیدگی و حل مشکلات متعدد پروازهای استان لرستان.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم انجام تعهدات مبنی بر تخصیص آب خریداری شده حق اشتراکی و پرداخت زیان و خسارت مالی و حق نکشت کشاورزان دشت بزرگ برخوار و بخش مرکزی شاهین شهر در سال جاری و سنوات قبل، همچنین به همراه ۴۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درباره لزوم اجرای دقیق و فوری ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه و تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور مبنی بر ثبت اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان دستگاه های اجرایی.

جعفر قادری نماینده شیراز و ۳۶ نفر از نمایندگان به وزرای امور اقتصادی، تعاون و ورزش: چرا از ظرفیت شرکت های توسعه و عمران شهرستانی برای واگذاری تیم های ورزشی از جمله استقلال و پیروزی استفاده نمی شود؟

امانقلیچ شادمهر نماینده گنبد کاووس و ۲۴ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در ترمیم و بازسازی جاده حادثه خیز آق آباد- حاجی قوشان.

یعقوب رضازاده نماینده سلماس به وزیر بهداشت: لزوم تخصیص اعتبار تملیک، تجهیز، تامین و بازسازی بیمارستان های مختلف شهرستان سلماس.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر نیرو: ضرورت ایجاد شبکه آب و فاضلاب و تصفیه خانه نوشین شهر و روستاهای آن.

سیدمسعود خاتمی نماینده گلپایگان و ۳۷ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت بازنگری و تغییر در دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی.

سیدجلیل میرمحمدی میبدی نماینده تفت و میبد و ۳۷ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: علت انتصاب رئیس اسبق صداوسیما به عنوان مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بدون سابقه کاری مرتبط با این حوزه.

کیوان مرادیان کوچکسرائی نماینده قائم شهر و ۴۲ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم عدم مصرف محصولات کشاورزی صادراتی برگشت خورده در کشور.

احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم اعصای تسهیلات بانکی برای احداث بیش از ۲۰۰ طرح گلخانه در استان هرمزگان، همچنین به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم بازنگری در موقعیت یابی طرح ملی مسکن طرح ملی جهش مسکن بندرعباس.

احسان ارکانی نماینده نیشابور و ۴۲ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم حل مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در روستاها و ضرورت توسعه تلفن ثابت در شهرها و روستاها.

رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم تجهیز بیمارستان های حوزه انتخابیه.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha