• یکشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400120805834
  • خبرنگار : 71434

سوئیفت: آماده اجرای تحریم‌ها علیه روسیه هستیم

سوئیفت: آماده اجرای تحریم‌ها علیه روسیه هستیم

سیستم بانک بین المللی "سوئیفت" اعلام کرد که آماده اجرای تصمیم کشورهای غربی برای اعمال تحریم‌ها علیه بانک‌های روسیه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از ان‌بی‌سی، سیستم نقل و انتقال بین‌المللی بین بانکی، "سوئیفت" اعلام کرد که پس از دریافت "دستورات قانونی" آماده اجرای تصمیم کشورهای غربی مبنی بر اعمال تحریم‌ها علیه بانک‌های روسیه است.

سوئیفت در بیانیه‌ای گفت: "ما در حال تعامل با مقامات اروپایی برای درک جزئیات نهادهایی هستیم که مشمول اقدامات جدید خواهند بود و در حال آماده شدن برای پیروی از دستورالعمل های قانونی هستیم."

روز شنبه، انگلیس، کمیسیون اروپا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، کانادا و ایالات متحده در مورد تحریم‌های ضد روسیه بر سر وضعیت اوکراین توافق کردند. آنها متعهد شدند که بانک‌های منتخب از سیستم سوئیفت حذف شوند و بانک مرکزی روسیه از استقرار ذخایر بین‌المللی خود به شیوه‌هایی که بانک‌های روسی درباره تأثیر تحریم‌ها تصمیم گرفتند، جلوگیری شود.

به گفته یک مقام دولت آمریکا، اتحادیه اروپا در حال نهایی کردن فهرست بانک‌های روسی است که از سوئیفت خارج می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۰۸:۵۸

بزرگترین اشتباه روسیه و آغاز جنگ! دم به تله کشورهای غربی داد و تا چندین سال ضربه اقتصادی از این موضوع خواهد خورد. پوتین چند سال مدام می خواهد رهبر بماند؟!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۱:۳۱

ایران هم الان سالهاست عضو سوییفت نیست.درسته که سخت بود اما خب گذشت و کشور اداره شد.مشکل شماها اینه که هرچی پروپاگاندای رسانه ای غرب میگه باور میکنید.روسیه هم ابزارهای خودشو داره که همین غرب رو به غلط کردن بندازه و میندازه.بعدم او از منو تو زرنگتره و تمام اینا رو قبل حمله میدونسته و پیش بینی کرده بوده برا مقابله باهاش بعد حمله کرده.اینکه بگی دم به تله ی غرب داده احتمالا از عدم آگاهی شما در باره ی ک گ ب هیت که پوتین سالها افسرش بوده.او خیلی بهتر از منو شما این بازیا رو بلده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۰:۳۹

عالیه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۳:۳۰

این غربی ها باید ادب بشند پوتین واقعا جلوی جنگ رو گرفت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۳:۵۲

کشور روسیه بزرگترین هکرهای دنیا رو در اختیار داره یعنی مردم باهوشی داره وقتی پوتین گلاب بروتون دستشویی شم با خودش به کشورش بر میگردونه یعنی فکر بعد جنگ هم کرده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۴:۰۴

قوانین تحریم بطور یکجانبه و سوئیفت باید مطابق با قوانین منشور سازمان ملل و حقوقدانان سازمان ملل دوباره نویسی شود و طوری باشد که حتی نه تنها کشورهای دارای حقWTO بلکه کشورهای دیگر در جهان نیز از این ابزار که آمریکا و دنباله هایش به آن معتاد و اعتیاد دارند رها شوند و بشود با قدرت دلار آمریکا مبارزه کرد...........این قوانین حتی روسیه و چین را به گوشه رینگ می کشاند باید در سازمان ملل و شورای امنیت برای آن چاره ای اندیشیده شود....

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۴:۲۰

پوتین چند وقته دیگه می‌ره دنبال ...