• یکشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400120805958
  • خبرنگار : 71588

درخواست اوکراین برای پیوستن اسرائیلی‌ها به جنگ با روسیه

درخواست اوکراین برای پیوستن اسرائیلی‌ها به جنگ با روسیه

سفارت اوکراین در تل‌آویو از شهروندان اسرائیلی حاضر در این کشور خواست به دفاع از اوکراین و مبارزه با روسیه بپیوندند.

به گزارش ایسنا، سایت «واللا» رژیم صهیونیستی اعلام کرد، سفارت اوکراین در فلسطین اشغالی از داوطلبان به مشارکت در دفاع از اوکراین در برابر روسیه دعوت به عمل آورد.

در بیانیه این سفارتخانه آمده است: «اگر آماده دفاع از حاکمیت اوکراین هستید، لطفاً به ما پیام ارسال کنید.»

سفارت اوکراین در فلسطین اشغالی در فیسبوک اعلام کرد: پیامی فوری به علاقه‌مندان برای مشارکت در دفاع از اوکراین در برابر حمله روسیه؛ این سفارتخانه تهیه لیستی از داوطلبان علاقه‌مند به مشارکت در مبارزه با روسیه را آغاز کرده است. اگر شما آماده دفاع از حاکمیت اوکراین هستید لطفاً به ما پیام ارسال کنید.

این سایت عبری زبان همچنین اعلام کرد، روسلان استفانچوک، رئیس پارلمان اوکراین در جریان رایزنی با میکی لیوی، رئیس کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) درصدد طرح موضوع برگزاری نشست سران روسی- اوکراینی در اراضی اشغالی بوده است.

رئیس کنست ضمن اعلام همبستگی خود با ملت اوکراین، نسبت به تلفات جانی طی روزهای اخیر ابراز تأسف کرد.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند، یوگنی کورنیچوک، سفیر اوکراین در اراضی اشغالی گفته است، مذاکراتی با دولت اسرائیل برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به اوکراین در حال انجام است.

وی همچنین تصریح کرد: ما در مورد کمک‌های بشردوستانه فوری از سوی "اسرائیل" گفت‌وگو کردیم و من خوشحالم بگویم که انتظار داریم طی ساعات آتی این کمک‌ها را دریافت کنیم.

رسانه‌های اسرائیلی همچنین اعلام کردند، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) نشستی را در دفتر نخست وزیری با اعضای کابینه سیاسی و امنیتی برگزار خواهد کرد.

روز پنجشنبه، یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در صفحه کاربری خود در توییتر، ضمن محکوم کردن عملیات نظامی روسیه در اوکراین، این اقدام را "نقض جدی نظم بین‌المللی" توصیف کرد.

در اولین ساعات صبح پنجشنبه ۲۴ فوریه، روسیه عملیات نظامی را در اوکراین آغاز کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۰ ۲۲:۳۸

خخخخ.... این بدبختا در مقابل شهر محاصره شده غزه هم دوام نمیارن چه برسه در مقابل روسیه... اینا فقط زورشون به انسانهای ضعیف بدون تسلیحات میرسه