• یکشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: انرژی هسته‎‌ای
  • کد خبر: 1400120806129
  • منبع : نور نیوز

باقری برای پیگیری مذاکرات عازم وین می‌شود

باقری برای پیگیری مذاکرات عازم وین می‌شود

علی باقری، مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران امشب(یکشنبه) با دستور کار مشخص برای پیگیری مذاکرات با هدف حل مشکلات باقی مانده که حصول توافق را با چالش‌های مهمی مواجه نموده عازم وین خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از نورنیوز،  شورای عالی امنیت ملی در آخرین جلسه خود با بررسی روند و نتایجی که تاکنون از مذاکرات وین حاصل شده بر ضرورت تحقق مطالبات قانونی و منطقی ایران که در محدوده خطوط قرمز کشورمان قرار دارد تاکید کرده است.

علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران امشب( یکشنبه) با دستور کار مشخص برای پیگیری مذاکرات با هدف حل مشکلات باقی مانده که حصول توافق را با چالشهای مهمی مواجه نموده عازم وین خواهد شد.

تداوم رویکرد غیر قابل قبول طرفهای غربی برای حل مسائل باقی مانده، موجب طولانی شدن بی دلیل مذاکرات و ایجاد شرایط غیر قابل پیش بینی شده است.

در جلسه شورای عالی امنیت ملی بر ضرورت حل سریع مسائل باقی مانده که مذاکرات را در "مرز توافق یا بن بست" قرار داده، تاکید و پذیرش هرگونه توافق منوط به تعیین تکلیف این موضوعات شده است.

از نظر ایران هیچ‌گونه قید زمانی نمی‌تواند مانع ادامه مذاکرات تا حصول نتیجه و دستیابی به توافق خوب شود و فضاسازی‌های رسانه‌ای در مورد به پایان رسیدن زمان مذاکرات و... نباید مورد اعتنا قرار بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۲:۲۶

تا امضا نکرده ایی بر نمی گردی گفته باشم. دوباره دو روز دیگه نیای تهران بگی اومدم تصمیمات سیاسی بگیریم. تصمیما را بگو تو واتساپ برات بفرستند. ببینم چکاره ایی.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۵:۰۶

بنازم به جوابت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۲:۴۱

یعنی چی؟ سیاست با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن دیگه فایده نداره!یا این وری یا اون وری!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۳:۰۷

بالاخره مردم ایران اجازه ندارند بدانند مزاکرات بکجا کشیده شده خط قرمز ایران کجاست ؟ موضوعات باقیمانده که خیلی هم مهم است چیست ؟ بعد هم امضا می‌شود و چیزی دوباره نصیب ایران نمی‌شود …باید با مردم رک و راست صحبت کرد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۳:۲۸

اقای باقری کنی شما برا گردشگری میرید وین خوش میگذره ؟ اقا سال رفت شما میرید تفریح یا مذاکره ؟ما را هم با خودتون ببرید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۳:۳۱

بفکر مردم بدبخت باشد ۳سال درسختی زندگی کردن واقعاً سخت شده سریعتر تکلیف این برجام معلوم بشه

avatar

تو را خدا کاری کنید تحریم‌ها لغو بشه خداییش سران ملت سختی که مردم دارند تحمل میکنند سران درک نمی‌کنند اگه دیگی واسه خودشون نجوشه اصلا تحریم‌ها لغو نمی‌کنند تو رو خدا یک بار بفکر ملت باشید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۵:۱۷

غربیها خائن هستن زیاد اعتماد نکنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۶:۰۱

تمومش کنید دیگه یا این وری یا اون وری خلاص مگه رهبر هم دستور نداد مذاکرات فرسایشی نشه