• یکشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400120806133
  • منبع : نمایندگی همدان

حسن پیمانی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان شد 

حسن پیمانی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان شد 

ایسنا/همدان آئین تودیع و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان برگزار و حسن پیمانی سکاندار امور اقتصادی و دارایی استان همدان شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان صبح امروز با حضور ذبیح الله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد کشور، عابدی نژاد، مدیرکل امور استان های وزارت اقتصاد کشور و آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری و ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان و دیگر مسئولان اجرایی و هم‌چنین اصحاب رسانه در سالن اجتماعات بیمه ایران برگزار و از زحمات سید ناصر محمودی، مدیرکل اسبق اقتصاد و دارایی استان تجلیل به عمل آمد و در ادامه حسن پیمانی به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان همدان معرفی شد.

سید ناصر محمودی، مدیرکل اسبق اقتصاد و دارایی استان همدان ضمن اشاره به عملکرد خود در طی این هشت سال و تقدیر از زحمات مجموعه این اداره، اظهار کرد: خدا را شاکرم تا بدون وابستگی به هیچ باند و یا قدرت اقتصادی فاسدی توانستم با کمک همکاران و کارشناسان بادانش در راستای مراودات بیشتر و توسعه روزافزون استان نقش داشته باشم.

وی افزود: جایگاهی که اداره کل اقتصاد و دارایی استان همدان در کشور دارد حاصل زحمات چندین ساله و شبانه روزی مجموعه اداره اقتصاد بود. 

محمودی در پایان گفت: محور توسعه اقتصادی کشور نیروی انسانی شایسته است و امیدواریم از ظرفیت نیروهای توانمند استان ما با حضور آقای پیمانی به نحو احسن استفاده شود.

حسن پیمانی، مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان همدان ضمن تشکر از خاندوزی، وزیر اقتصاد و مسئولان اجرایی دیگر بابت برعهده گرفتن سکان اداره اقتصاد، بیان کرد: امیدوارم با همکاری همکاران پرتلاش و زحمت‌کش اداره اقتصاد بتوانیم در ادامه راه در مسیر توسعه و پیشرفت اقتصادی استان نقش داشته باشیم.

وی افزود: سعی می‌کنیم با کمک معاونین و رؤسا و ذی نفعان و دیگر اعضای اقتصاد بتوانیم به بسیاری از اهداف خود در استان به ویژه در مبحث اهداف دستگاه های اجرایی استان دست پیدا کنیم.

پیمانی اشاره کرد: باید در راه پیشرفت قدم برداریم تا بتوانیم در شرایط فعلی کشور هم‌چنان نقشی در توسعه روزافزون اقتصادی، خزانه‌داری الکترونیک و جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در رابطه با مبحث اشتغال گفت: باید به موضوع اشتغال توجه ویژه‌ای بشود و تلاش ما این است در این راه اقداماتی صورت دهیم.

در پایان ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تمجید از نیروهای اداره اقتصاد، تشریح کرد: پروژه‌ها و برنامه‌های خوبی توسط اعضای اقتصاد تدوین شده و شک نکنید تحرک عظیمی در اقتصاد استان رخ خواهد داد.

وی افزود: استان همدان در بخش اقتصادی برنامه دارد؛ برنامه یک ساله برای ۱۴۰۱ با در نظر گرفتن سند توسعه و برنامه ریزی ها و سیاست های دولت سیزدهم تدوین شده و در ادامه برنامه کلی چهار ساله با کمک همه نخبگان تدوین خواهد شد.

ذبیح الله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد کشور با اشاره به برنامه های اداره کل اقتصاد و دارایی استان همدان همدان، ابراز امیدواری کرد: تدوین استراتژی ها و برنامه های راهبردی در دستور کار اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان همدان قرار دارد و امیدواریم با عملکرد خوب خود بتوانند ادامه دهنده راه خوب استان همدان در اقتصاد کشور باشند.

وی افزود: خارج از وزارتخانه هیچ مدیرکلی برای استان‌های ما انتخاب نخواهد شد و از نیروهای بیرونی استفاده نخواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha