• یکشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400120806223
  • خبرنگار : 30054

ویژگی های سرویس خواب مدرن و اسپرت

ویژگی های سرویس خواب مدرن و اسپرت

در هنگام طراحی دکوراسیون و خرید لوازم اتاق پذیرایی و آشپزخانه، اغلب افراد ابتدا به زیبایی و کارایی وسایل دقت می‌کنند. اما وقتی که صحبت از طراحی چیدمان و دیزاین برای اتاق خواب می‌شود، این راحتی و آسایش است که اهمیت دارد. اشخاصی که برای چیدمان خانه به سراغ دکوراسیون مدرن و اسپرت رفته‌اند، باید برای دیزاین اتاق خواب نیز از همین سبک استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بلج، پس اگر شما هم به راحتی اتاق خواب در کنار زیبایی و ظرافت اهمیت می‌دهید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. چرا که می‌خواهیم به بررسی ویژگی های سرویس خواب مدرن و اسپرت بپردازیم.

سرویس خواب اسپرت و مدرن چیست؟

قبل از اینکه درباره ویژگی های سرویس خواب مدرن و اسپرت توضیح دهیم باید به پرسش سرویس خواب اسپرت چیست پاسخ دهیم. وقتی که برای خرید مبلمان و سرویس خواب به بازار می‌روید نمونه‌های متنوعی از این کالاها را مشاهده خواهید کرد. به طور معمول نقطه مقابل سرویس تخت خواب دو نفره اسپرت، مبلمان و سرویس خواب سلطنتی هستند. غالبا متریال به کار رفته در سرویس خواب سلطنتی چوب‌های سنگینی مانند راش و توسکا است که با منبت و کنده‌کاری تزئینات و جزئیاتی خیره‌کننده دارند. این مبلمان و سرویس‌ها گزینه مناسبی برای ساختمان‌های بزرگ هستند و در خانه‌ها و آپارتمان‌های نقلی تنها باعث کوچک‌تر دیده شدن محیط می‌شوند. ضمن اینکه حتی در فضاهایی با متراژ بالا، محیط را بسته‌تر نشان داده و قدیمی به نظر می‌رسند.

اما سرویس خواب اسپرت و مدرن نقطه مقابل سرویس خواب سلطنتی است. این سبک از دکوراسیون با سادگی که دارد دست اشخاص را در چیدمان باز گذاشته و مانع از تغییرات و بروز شدن نمی‌شود. نباید فراموش کرد که به کار بردن واژه اسپرت در کنار سرویس خواب نه به معنای ملزومات ورزشی و بلکه به معنی القای حس راحتی و آسایش است. حالا که به طور حدودی با سرویس خواب اسپرت و مدرن آشنا شدید وقت آن رسیده که درباره ویژگی و قابلیت سرویس بیشتر بدانید!

ویژگی های سرویس خواب مدرن و اسپرت

مدرن یعنی بدون تزئینات، بدون تجملات!

شاید مهم‌ترین ویژگی های سرویس خواب مدرن و اسپرت به طراحی ساده و بدون تزئینات آن برگردد. در دکوراسیون ساده و اسپرت برخلاف سلطنتی، بیشتر تمرکز روی کاربرد و کارایی وسایل و راحتی اشخاص خواهد بود. به عبارتی ظاهر و زیبایی در دکوراسیون و سرویس مدرن و اسپرت در درجه دوم قرار خواهد داشت. البته این موضوع به معنای نامناسب بودن سبک مدرن نیست؛ خطوط ساده و منظم به کار رفته در سرویس خواب مدرن و اسپرت به راحتی با سایر وسایل هماهنگ شده و باعث جذاب‌تر دیده شدن محیط می‌شود.

بررسی پالت رنگی مدرن؛ متنوع اما خنثی

به طور کلی در طراحی سرویس خواب مدرن و دکوراسیون اسپرت رنگ‌های خنثی حرف اول را می‌زنند. ترکیبی از سایه‌های مختلف قهوه‌ای، کرمی، سیاه و سفید همیشه جز ثابت دکوراسیون مدرن هستند. البته در مواردی می‌توان از رنگ‌های قرمز، زرد و آبی نیز در حاشیه دکوراسیون و المان‌های جزئی دکوری استفاده کرد. اما در هر حال پرهیز از به کار بردن چندین رنگ و شلوغ نکردن دکوراسیون در اولویت قرار دارد. به عبارتی ترجیح بر این است که در دکوراسیون مدرن از ترکیب حداکثر دو رنگ اصلی خنثی استفاده شده و سایر رنگ‌ها به عنوان مکمل و در حاشیه‌ها به کار بروند.

جنس و متریال استفاده شده در سرویس خواب

بدون تردید اصلی‌ترین ویژگی های سرویس خواب مدرن و اسپرت به جنس و متریال به کار رفته در آن برمی‌گردد. به طور معمولی برای تولید سرویس خواب مدرن و اسپرت از انواع چوب، MDF و فلز استفاده می‌شود. در مواردی این متریال در کنار مواردی چون پارچه و چرم و حتی پلاستیک نیز به کار رفته جلوه‌ای خاص به اتاق خواب می‌بخشند. نوع ساختار و متریال به کار رفته در سرویس خواب مدرن به افراد اجازه می‌دهد به سادگی آن را تمیز و از گرد و غبار پاک کنند.

ویژگی های سرویس خواب مدرن و اسپرت

خرید مستقیم و بدون واسطه سرویس خواب مدرن و اسپرت از بلج

در این مقاله به بررسی ویژگی های سرویس خواب مدرن و اسپرت پرداخته و آن‌ها با سرویس سلطنتی مقایسه کردیم. سرویس خواب مدرن و اسپرت علاوه‌بر ساختار ساده و زیبا به نسبت سرویس سلطنتی از قیمت مناسب‌تر و بهتری برخوردار است. پس اگر خانه یا آپارتمانی نقلی داشته و بودجه محدودی هم دارید خرید مستقیم و بدون واسطه سرویس خواب مدرن را در برنامه خود بگذارید.

این روزها با وجود اینترنت حتی کار خرید سرویس خواب نیز ساده شده و دیگر نیازی به سرزدن به مغازه‌های مختلف و اتلاف وقت و انرژی نیست. فقط کافیست به فروشگاه آنلاین بلج مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

گروه تولیدی بلج با 30 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید محصولات دکوراسیون اتاق خواب بهترین خدمات را به شما عرضه می‌کند. پرداخت در محل، ارسال رایگان، بازدید حضوری از محصولات حتی روزهای جمعه و خرید اقساطی تنها برخی از ویژگی‌ها و مزایای خرید با بلج هستند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره 02191004006 با مشاورین بلج در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha