• یکشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400120806345
  • خبرنگار : 50491

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

تاکید بر مطالبه‌گری رسانه‌ها در سفر رئیس جمهور به گلستان/ توسعه فرهنگ مقدم بر سایر بخش‌هاست

تاکید بر مطالبه‌گری رسانه‌ها در سفر رئیس جمهور به گلستان/ توسعه فرهنگ مقدم بر سایر بخش‌هاست

ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان بر ضرورت مطالبه‌گری و هم‌افزایی رسانه‌ها در سفر رئیس جمهور به گلستان تأکید کرد.

محمد رعیت در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هم‌افزایی و مطالبه‌گری رسانه ها در سفر رئیس جمهور به استان گلستان بسیار قابل اهمیت است و رسانه‌ها با برجسته‌سازی حوزه فرهنگ می توانند به تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین و حوزه فرهنگی  کمک کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه رسانه ها است که بیش از پیش به موضوع فرهنگ توجه کنند، افزود:  در سفر رئیس جمهور به استان گلستان، رسانه ها باید حوزه فرهنگ را برجسته کنند و با ارائه روایت صحیح، ضرورت فرهنگ و حمایت از پروژه ها، فعالیت ها و تشکل های فرهنگی، هنری، رسانه و قرآن را یادآوری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه مصداق ما از فرهنگ معنی کامل و جامع آن است و حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، رسانه و قرآن را شامل می شود، خاطرنشان کرد: رسانه ها در سفر رئیس جمهور باید با احساس مناسب و درک حساسیت زمان ما نسبت به روایت و تبیین صحیح ضرورت حوزه فرهنگ و حمایت بیش از پیش دولت از این حوزه همت ورزند تا در جریان حضور رئیس محترم جمهور به گلستان شاهد بهترین دستاورد فرهنگی برای استان گلستان باشیم.

رعیت با بیان اینکه فرهنگ اولی است و تا زمانی که فرهنگ درست نشود سیاست، اقتصاد، کشاورزی و صنعت درست نمی شود، یادآور شد: رسانه ها در خط مقدم آگاهی بخشی قرار دارند و در ارتقای فکر و اندیشه پرتلاش هستند و امیدوارم با استفاده از ظرفیت رسانه ها بتوانیم فرهنگ مان را ارتقاء ببخشیم.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته قرآن و عترت از نهم اسفند ماه جاری یادآور شد: ترویج و نهادینه سازی آموزه های قرآنی وظیفه ما و رسانه ها است لذا نقش رسانه ها در تبدیل استان گلستان به پایتخت قرآنی کشور را بسیار مهم و اثربخش است و انتظار داریم در کنار دیگر دستگاه های متولی و با کمک رسانه ها بتوانیم نقشه راهی را برای تحقق این مهم ترسیم کنیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha