• یکشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۱
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400120806535
  • خبرنگار : 71145

پوتین به نیروهای بازدارندگی هسته‌ای دستور آماده‌باش داد

پوتین به نیروهای بازدارندگی هسته‌ای دستور آماده‌باش داد

ولادیمیر پوتین بعد از اظهارات خصمانه غرب به نیروهای بازدارندگی هسته‌ای دستور داد در حالت آماده‌باش باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به نیروهای بازدارنده هسته‌ای دستور داده بعد از اظهارات خصمانه کشورهای ناتو در حالت آماده‌باش هسته‌ای باشند.

پوتین اظهار کرد، غرب تنها گام‌های خصمانه اقتصادی را لحاظ نمی کند بلکه مسؤولان ناتو اظهارات خصمانه علیه روسیه مطرح می‌کنند.

رئیس جمهوری روسیه امروز با سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه و والری گراسیموف، رئیس ستاد کل ارتش این کشور ملاقات کرد.

پوتین اظهار کرد: به وزیر دفاع و رئیس ستاد ارتش دستور دادم نیروهای بازدارندگی ارتش در وضعیت آماده‌باش جنگی قرار بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۸:۲۸

........باطلاق ......

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۸:۵۶

ما برای تو خیلی امیدواریم پوتین تا هر چه زودتر به جدت لنین بپیوندی. تو رو قسمت میدیم به ذره ذره روحِ استالین ما رو مایوس نکن!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۹:۲۶

خداوند ظالمان را با ظالمین مشغول دار تا مستضعفین کمی بیآسایند نقشه شوم آمریکا این است که حتی به قیمت جنگ و نابودی اروپا وآسیا هم شده مانع از قدرت گرفتن چین و روسیه شود ومانند جنگ جهانی دوم از دور نظاره گر ویرانی کشورها در آتش جنگهایی باشد که هیزمش را او ریخته وسپس فاتحانه بر خرابه های دنیا امپراطوری رو به افول خود را احیا کند ولی بعید نیست پوتین اگر خود را در معرض غرق شدن ببیند آمریکا را هم با خود پایین نکشد چراکه دورانی که آمریکا از دسترس جنگ افزارها دور بود وکنج عافیت نشسته بود

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۹:۳۵

ایسنا! داداش پای کاری ها! من هنوز متن رو ننوشتم شما چاپش کردی! خداییش کُرکام ریخت. (البته مودبانش این که تحت تاثیر قرار گرفتم). فقط خواستم بهتون بگم دمت گرم و خسته نباشی. دیدم همگی خیلی درگیر اخبار جنگ شدیم، گفتم کامنت متفاوت بنویسم که هم شما بخندی‌و هم ما به ریش این‌دنیای سیاست مسخره بخندیم. درست حدس‌ زدی من همون کاربر قهوه خانه چی، ارواح و بشریت هستم. کلا دمت گرم. انشالا روزهای بدون جنگ رو با هم کامنت کنیم. دیگه جون داداش این پیغام‌رو چاپ نکنیها! این رو خصوصی برای ایسنا فرستادم. 😁🤪

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۱۳:۳۹

چرا چرتو پرت میگی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۹:۳۰

فک نکنم تا اینقدر احمق باشی ... چون خوب میدانی که ناتو و ایالات متحده به اندازه کافی کلاهک هسته ایی دارند تا تمام روسیه را نابود کنند.. اما احمق نباش چون مردم جهان همچین تهدیدی را قبول نخواهند کرد..البته شک نکن مردم روسیه نیز ازت دل خوشی ندارند.. پس متوقف باش قبل از اینکه به بدترین شکل ذلیل شوی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۹:۳۳

پوتین بد جوری قافله با تحریک آمریکا باخته تلفات و ضربه سخت مقاومت مردم و دولت اوکراین ،به دومین ارتش مطرح جهان ، وفشارهای بین المللی آتی ، و اعتراض های مردمی داخلی روسیه ، روسیه را به دوران بوریس یلتسین سوق خواهد داد . اگر پوتین از این باطلاق بیرون نرود ، بزودی جبهه های لیبی و سوریه را مجبورا شل خواهد کرد .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۹:۳۹

بسمه تعالی آمریکا و ناتو فقط زبان زور را می فهمند و این اقدام پوتین حساب را دست آمریکا و اذنابش می دهد .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۹:۴۱

نظری درج کرده بودم به عنوان کامنت این خبر ... که پوتین فک نکنم انقدر احمق باشد از سلاح هسته ایی و کشتار جمعی استفاده کند... بعضی از هموطنان عزیز فکر میکنند که امثال بنده اگر از پوتین و جنگ انتقاد میکنیم و ناراضی هستیم یعنی از غرب راضی هستیم ...خیلی از عزیزان که اینجا نظر میدهند و از پوتین انتقاد میکنند مبنی بر حمایت از امریکا و اروپا نیست .. همانطور که پوتین از نظر من منفور و متجاوز هست بدون شک امریکا و غرب هم متجاور و ظالم هستند ..نمونه فراوان در تاریخ داریم... در هر صورت اینجا و در کشور ما نباید به هم ناسزا بگویم سر این ظالمان ... امریکا و غرب قطعا منفورتر از این اقدام پوتین عمل میکنند و کرده اند در یمن در سوریه در عراق و افغانستان ... انتقاد از پوتین تایید غرب و امریکا نیست که اینها نیز به مراتب ظالمتر هستند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۹:۴۲

مردک دیوانه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۲۰:۲۴

هر کی با هر کی دیگه تو دنیا بجنگه برندش آمریکاست. اونور دنیا نیشسته همه را میندازه به جون هم. احمق کسی هست که تو این بازی بیفته. به نظر من پوتین تو بد دامی افتاد.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۲۰:۲۷

خیلی بیشرفی در کل

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۲۰:۲۸

باختی اقای پوتین

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۲۰:۴۶

تکتیر

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۲۱:۰۷

شما فکر میکنید پوتین هنر کرده ، به هیچ عنوان اینطور نیست با این کارش روسیه را حد اقل ۴۰ سال عقب برد آثار مخرب این حمله بعدا خودشو نشون میده ، البته با اینکه طرفدار جنگ نیستم ولی این یک موقعیت بسیار طلایی برای ایران است اگه مسئولین ما با این کارت درست بازی کنند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۲۱:۱۱

مرگ بر استکبار و مستکبر نوین،

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۲۱:۳۲

دمش گرم.خدا پشت و پناهش ب قول ما جمی ها:مگر که سگ،سگ را گاز بگیرد. حکایت پوتین است و آمریکا.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۲۲:۲۹

روسیه منزوی تر میشود

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۲۲:۵۵

پوتین باید مراقب نقشه های شوم روباه پیر و شیطان بزرگ باشد بلایی که بر سر اتحاد جماهیر شوروی آوردند روسیه را نابود نکنند.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۲۳:۱۴

هییییی جان ته بگرم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۰۰:۲۱

اقتصادش مثله ایران شد بورس و روبل و اوراق بهادار روسیه سی درصد افت کرد در طول تاریخ بی سابقه است روسیه فریب خورد خدا کند ایران را بدون جنگ تسخیر نکند ؟؟؟؟!!!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۰۲:۱۷

پوتین به عبارتی با این خود زنی غرب رو تهدید به پیشروی در مرزهای شرق کرده و درست ترین حرکت ممکن رو انجام داده ، جنگ چیزه خوبی نیست ولی میشه درسهای زیادی ازش گرفت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۰ ۱۱:۲۱

جالبه !!!! فقط با اظهارات خصمانه غرب پوتلر دستور آماده باش هسته ای داد ولی حمله با 150هزار سرباز زمینی به اوکراین برای دنیا نباید مهم باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا اینکه دیکتاتورها در آخر عمر دیوانه میشن درسته و به چشم در حال مشاهده ایم .