• یکشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400120806654
  • خبرنگار : 50084

مصطفوی: به استقلال ظلم شد

مصطفوی: به استقلال ظلم شد

ایسنا/خراسان رضوی صالح مصطفوی در غیاب فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و نساجی حضور یافت.

صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و نساجی حضور یافت و اظهار کرد: نساجی تیم خوب و بابرنامه‌ای است و جزو معدود تیم‌هایی است که با وجود کیفیت بالا امتیاز زیادی جمع نکرده و بازی سختی مقابل این تیم داریم.

وی افزود: نساجی در برابر پرسپولیس هم تیم خوبی بود و این رقابت جزو سخت‌ترین بازی‌های نیم‌فصل دوم استقلال است. با توجه به شرایط ظالمانه‌ای که به ما تحمیل شده، تمام تلاش خود را در این بازی خواهیم کرد. بازیکنان هم‌قسم شده‌اند با نمایشی خوب دل بخشی از جامعه که مجددا مورد ظلم قرار گرفته‌اند را شاد کنند. بخشی از مردم متاسفانه تنها گناهشان استقلالی بودن است.

مصطفوی در خصوص تاثیر غیبت بازیکنان سرباز استقلال تصریح کرد: راجع به سیستم و ترکیب توضیحی نمی‌دهم. شرایطی که برای استقلال ایجاد شد، عجیب و نادر است. تصور نمی‌کنم که تا به حال چنین چیزی در لیگ برتر سابقه داشته باشد که ۲ بازیکن اصلی تیم را از صدرنشین بگیرند. به پذیرش انواع و اقسام بی‌عدالتی‌ها عادت کرده‌ایم. هر ظلمی قرار است شروع شود از استقلال شروع می‌شود. جواب ما فقط تلاش درون زمین است.

وی افزود: جلالی مصدوم است و محروم تحمیل شده هم زیاد داریم.

مربی تیم استقلال در خصوص نامه آبان‌ ماه نظام وظیفه به باشگاه استقلال در خصوص سرباز شدن مرادمند و یزدانی و زمان مطلع شدن کادر فنی استقلال از این نامه گفت: بهتر است خود مدیریت  راجع به این صحبت کنند. به نظر می‌آید استثنایی در خصوص استقلال در حال به وجود آمدن است. سابقه نداشته بازیکنی وسط فصل به خدمت اعزام‌شود. بازیکنان ما فصل قبل در آسیا مقابل کشوری مثل عربستان، پا و زانو و صورتشان را گذاشتند، اما الان برای ۲ ماه دیر و زود شدن خدمت، استقلال باید ضربه بخورد و بخش میلیونی از مردم این کشور باید ناراحت شوند؟ اتفاقاتی رخ داده که برداشت ما این است به استقلال می‌خواهند ظلم کنند.

مصطفوی در خصوص وضعیت وریا غفوری در استقلال گفت: در خصوص موضوع وریا، مجیدی صحبت کرده و من صحبتی ندارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha