• دوشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۸:۱۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400120906759
  • خبرنگار : 71145

سوریه: روسیه حق کامل دارد از خود در برابر تلاش‌های غرب و آمریکا دفاع کند

سوریه: روسیه حق کامل دارد از خود در برابر تلاش‌های غرب و آمریکا دفاع کند

یک منبع رسمی در وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد: سوریه کمپین‌های هیستری آمریکا و غرب علیه فدراسیون روسیه که از طریق آن برای تحریف حقایق و تشدید اوضاع و ادامه دادن به بحران‌ها جهت حفظ تسلط خود بر جهان تلاش می‌کنند را به شدت محکوم می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این منبع اعلام کرد: جمهوری عربی سوریه تاکید می‌کند که روسیه حق کامل دارد از خود دربرابر تلاش‌های غرب و آمریکا برای تهدید امنیت ملی و هدف قرار دادن ثبات آن دفاع کند و خطر را از مردمش دور کند.

این منبع گفت: کشورهای غربی به رهبری آمریکا که در جنگ‌های خود قانون شکنی می‌کردند و میلیون‌ها انسان بی‌گناه را کشتند از جنگ کره تا ویتنام و افغانستان و عراق و سوریه و جنگ‌های دیگر، حق ندارند در مورد قوانین بین‌المللی و نقض منشورها صحبت کنند.

این منبع افزود: سوریه تاکید می‌کند که همه کشورها وظیفه دارند که در برابر سیاست‌های غرب به رهبری آمریکا که به تهدید جدی برای صلح و امنیت بین‌المللی تبدیل شده است، ایستادگی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۰۸:۲۹

پس ترکیه و اسرائیل هم حق دارند برای دفاع از خودشون به کشور سوریه حمله کنند. این البته با تعریف اسد حمله نیست بلکه دفاع است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۰۸:۴۸

بدون شک تمام ملت های دنیا حق دارند از خود دفاع کنند.. ولی آیا دفاع از خود یعنی حمله و تهاجم به یک کشور مستقل ...؟؟؟ آیا تجاوز ترکیه به خاک سوریه به بهانه دفاع از خود ترکیه هست در مقابل به گفته اردوغان دشمنان آنها..؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۱۰:۱۵

همین موضع گیری و همین روشهای جنگ هیستریک و هیبریدی همیشه توسط آمریکا و ارتش 72ملت سنتکامش برای پاسخ به تجاوزات اسرائیل علیه فلسطینی ها درمورد 20سال اشغال افغانستان و کشور مظلوم یمن و سوریه و عراق و لیبی و سودان و.....علیه کشورهای مسلمان و به سود آمریکا و متحدان اروپائی همراهش سالیان سال است که اتخاذ میشود مخصوصاً پس از تجاوزات هوائی و زمینی اسرائیل و همیشه حق مشروع دفاع از خود مربوط و خاص این جماعت و دارودسته است..........