• دوشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400120906868
  • خبرنگار : 90057

تصاویری از کاروان نظامی روسیه در نزدیکی کی‌یف

تصاویری از کاروان نظامی روسیه در نزدیکی کی‌یف

به گفته شرکت مکسر، شرکت اطلاعاتی و فناوری فضایی مستقر در ایالات متحده، ستون بزرگی از سربازان و تانک‌های روسیه روز یکشنبه به سمت کی‌یف پایتخت اوکراین در حال حرکت بودند.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، تصاویر ماهواره‌ای گرفته شده در روز یکشنبه، ستون بزرگی از نیروهای زمینی روسیه از جمله تانک‌ها را نشان می‌دهد که از فاصله تقریباً ۶۴ کیلومتری، به سمت کی‌یف، پایتخت اوکراین در حال حرکت هستند.

براساس گزارش مکسر کاروان بزرگ روسیه بیش از ۳.۲ مایل امتداد دارد و شامل صدها خودروی نظامی، تانک، تانکرهای سوخت، خودروهای جنگی زرهی و توپخانه خودکششی است.

در این گزارش آمده است که فیلم کاروان حدود ۴۰ مایل دورتر از کی‌یف در شمال شرقی شهرک ایوانکیف در منطقه کی‌یف تهیه شده است. تصاویر ماهواره‌ای همچنین خسارات ناشی از حملات هوایی اخیر به فرودگاه آنتونوف در شهر هوستومل را نشان می دهد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، روز پنجشنبه، چند روز پس از به رسمیت شناختن دو منطقه تحت کنترل جدایی طلبان در شرق اوکراین، از یک "عملیات نظامی ویژه" در اوکراین خبر داد. او گفته که مسکو هیچ برنامه‌ای برای اشغال همسایه خود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۱۰:۰۷

به رسالت خودتون عمل کنید و تصاویری هم از مقاومت مردم پخش کنید .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۱۰:۰۷

فعلا که زمین گیر شدن و دست به دامن ی مشت تروریست از چچن و سربازهای مزدور بلاروس شدن. پوتین طوری در اکراین تحقیر خواهد شد که روسیه تا سالیان درازی فراموش نخواهد کرد.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۱۰:۳۵

روح شهیدان و در راس آنان سردارسپهبدحاج قاسم سلیمانی شاد با اینکه 8سال جنگ نابرابر کردیم هرگز دشمن به دروازه های پایتخت نرسید با اینکه صدام حسین نماینده امپریالیسم جهانی و متحدانش بود که با انواع تسلیحات مدرن دائم تغذیه میشد و با دادن انواع اطلاعات جاسوسی از زمین و هوا مورد حمایت بود............و الآن به موقعیتی رسیده ایم که با موشک پایگاه بزرگ امپریالیسم جهانی را مورد هدف قرار میدهیم(عین الاسد) و هواپیمای جاسوسی گلوبال هاوک او را در آسمان ساقط میکنیم.....

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۱۲:۰۱

خدایا! نکنه این مسوولین پای ایران رو به جنگ باز کنند! خدایا خودت کمکمون کن! 🙌🏼

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۰ ۱۷:۱۹

درود خدا بر پوتین وروسیه