• دوشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400120906955
  • خبرنگار : 71565

رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس

موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در بودجه مصوبه کمیسیون تلفیق است

موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در بودجه مصوبه کمیسیون تلفیق است

رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس تاکید کرد: موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری،لشگری در بودجه مصوبه کمیسیون تلفیق است و در لایحه دولت به آن اشاره نشده بود.

به گزارش ایسنا،حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه علنی نوبت صبح امروز(دوشنبه)مجلس در بررسی بودجه ۱۴۰۱ درخصوص بند الحاقی ۳ بنده ۱۰ بخش درآمدی گفت:در لایحه دولت نه نام همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود داشت نه یک ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده بود، کمیسیون تلفیق در بند «و» موضوع ادامه همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری،لشگری و تامین اجتماعی را مصوب کرد،پس همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری مصوبه کمیسیون تلفیق است و اصلا در لایحه دولت وجود نداشت.

وی افزود:در کمیسیون تلفیق هرآنچه درخصوص گروه های مختلف وجود دارد با نگاه به رضایت عمومی و با نکاه به مردم و با نگاه به استحکام نظام جمهوری اسلامی مصوب شده است،از ریاست مجلس و از آقای نیکزاد که اجازه دادند موارد لازم  را در کمیسیون بررسی کنیم تشکر می کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۱۴:۳۷

کمیسیون تلفیق مجلس بورس را درست کند مردم بسیار بسیار شدیدا از دست بورس به تنگ آمده اند پول مایحتاج زندگی شان را دربورس گذاشته اند الان برای زندگی چه کنند؟مردم را کمی درک کنید هی اصلا سود نمی خواهند هی خالص پول شان را می خواهند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۲۲:۵۵

مردم بیخود کردن بورس جای پول اضافه هست نه پول خانه وسرمایه زندگی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۱۷:۱۶

تشکر تشکر

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۱۷:۱۹

بازنشسته تامین اجتماعی همسانسازی ندارد کارمندان بازنشسته که بیمه تامین اجتماعی هستند نصف کشوری حقوق میگیرن این شد عدالت ،،،؟؟؟؟؟.؟.؟؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۱۷:۵۵

رزمندگان داوطلب ازمیهن اسلامی دفاع کردندحالامعسرفاقدبیمه دولت روحانی عیدی هرسال واریزکردتاالان عیدی رزمندگان واریزنشدمساعدت فرماید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۱۸:۰۶

الهی خیر ببینند ، خدا قوّت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۵:۱۱

اقای حاج بابایی تشکر .