• دوشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400120907446
  • خبرنگار : 71575

نصرتی: لایق پیروزی برابر سپاهان بودیم/ ۲ بازیکن جدیدمان آماده نبودند

نصرتی: لایق پیروزی برابر سپاهان بودیم/ ۲ بازیکن جدیدمان آماده نبودند

مربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید تیمش نمایش قابل قبولی برایر سپاهان داشته است.

به گزارش ایسنا، محمد نصرتی، مربی تراکتور در نشست خبری پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: به کادر فنی قبلی خسته نباشید می‌گویم و به ساغلام و کادر فنی جدید خیر مقدم می‌گویم و امیدوارم روزهای خوبی برای تراکتور رقم بزنیم.

او ادامه داد: بازی قبلی برابر پیکان را کامل دیدم و بازی‌های قبلی را هم دنبال می‌کردم. داخل تیم نبودم و با خلقیات بازیکنان آشنا نبودم اما چیزی که باعث شد که بازیکنان شرایط بهتری داشته باشند، این بود که سعی کردیم روی سازماندهی و اعتماد به نفس تیم کار کنیم. اعتماد به نفس تیم ما کم شده بود. با احترام به سپاهان که پرمهره‌ترین تیم لیگ است، ما مستحق برد بودیم و اگر کمی خوش شانس بودیم، می‌توانستیم گل سوم و چهارم را هم بزنیم. سعی کردیم در ترکیب و سیستم تغییراتی دهیم. متاسفانه تعویض‌های اجباری دست ما را بست. در مجموع خوب بودیم. همه بازیکنان ما خوب بودند اما محمد قادری واقعا خوب بود.

او ادامه داد: از عملکرد همه تیم راضی هستم. ما روی برنامه گل نخوردیم و گل‌های حریف اتفاقی بودیم. می‌توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

نصرتی درباره عملکرد دفاعی تراکتور توضیح داد: اگر اشتباه نکنم، سپاهان جزو برترین خط حمله‌های لیگ است. سپاهان تیم پرمهره‌ای در فاز هجومی است. ما تغییر آرایش دادیم و با سیستم ۲-۱-۴-۳ بازی کردیم و به صورت پنج - پنج بازی کردیم. سه دفاع اصلی و دو هافبک دفاعی متمرکز روی کار دفاعی بودند و ۵ نفر هم روی کار حمله متمرکز بودند. گل اولی که ما خوردیم، ۱۰ نفره بودیم و شاهین ثاقبی بیرون از زمین بود. در مجموع باید روی تیم کار کنیم. تیم در لیگ قهرمانان آسیا با ساغلام باکیفیت بازی می‌کرد و نمی‌توانست به گل برسد. ما دو روزه نمی‌توانستیم تغییرات زیادی انجام دهیم اما من در همین ۲ روز هم نخوابیدم و سعی کردم فیلم‌های بازی‌های سپاهان را ببینم و شرایط حریف را بسنجیم تا بتوانیم پر قدرت در زمین ظاهر شویم.

نصرتی در پایان گفت: وحید فاضلی نیستند اما یک‌ جلسه هم او تیم را تمرین داد و به تیم کمک کرد اما به نتیجه رسیدم که از دو بازیکن جدیدمان استفاده نکنیم. هم آقاجانپور در گل‌گهر و هم بلبلی در نفت مسجدسلیمان کم بازی کرده بودند و آماده نبودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha