• دوشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400120907455
  • خبرنگار : 71575

نویدکیا: فدراسیون باید زودتر تکلیف سهمیه را روشن کند/ تراکتور بهتر شده بود

نویدکیا: فدراسیون باید زودتر تکلیف سهمیه را روشن کند/ تراکتور بهتر شده بود

سرمربی سپاهان از عملکرد شاگردانش برابر تراکتور راضی است.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: فکر می‌کنم در نیمه نخست موقعیت‌های خوبی داشتیم و تنها موقعیت تراکتور تبدیل به گل شد. در نیمه دوم بازی برابر بود و هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشت و هم ما موقعیت‌هایی داشتیم که ۲ بار هم به تیر زدیم. بعد از خوردن گل دوم، معمولی بازی کردیم. خوشحالم در شرایط سختی که در این چند روز داشتیم، بازیکنان با وجود عقب افتادن به بازی برگشتند و حتی در لحظات پایانی می‌توانستیم برنده شویم. البته تراکتور هم این شانس را داشت. برای ما هم سخت بود که امتیازات کامل را نگرفتیم. در نیمه دوم بازی جذابی را دیدیم و حیف که تماشاگران نبودند و امیدوارم هم ما و هم تراکتور به روزهای خوبشان برگردند.

او ادامه داد: در فوتبال به اشتباه فردی اعتقادی ندارم. موقعی که بازیکنی اشتباه می‌کند، تمام تیم مسئول آن هستند. روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. بازیکن من مقصر نیست و سر خورده است و یک موقعیت معمولی توپ به گل تبدیل شده است.

او درباره بازگشتش به سپاهان گفت: من هم شفاهی و هم کتبی به باشگاه استعفایم را اعلام کردم اما مورد قبول قرار نگرفته است اما صحبت‌های درون خانوادگی را انجام دادیم و بهترین تصمیم را برای سپاهان می‌گیریم. فدراسیون و سازمان لیگ هم باید تکلیف سهمیه را مشخص کنند تا ما اختلاف امتیازی که ایجاد شده را بتوانیم جبران کنیم.

سرمربی سپاهان درباره سفر به تبریز و کنار تیم بودن گفت: درست است که من چند روزی در کنار تیم نبودم اما من یک سال و نیم است که کنار تیم هستم و بازیکنان در این چند روز همان کارهای همیشگی را انجام دادند اما تراکتور در سبک بازی‌اش تغییراتی داشت و بازی خوبی را در نیمه دوم انجام داد و موقعیت‌های خوبی هم داشت.

وی در پایان افزود: اگر بخواهیم منصفانه حرف بزنیم، در عرض چند روز نمی‌توان تغییرات زیادی ایجاد کرد و ما سعی کردیم بازی‌های قبلی را آنالیز کنیم ولی نسبت به بازی قبلی، تراکتور تیم هجومی‌تر بود و تغییراتی را در بخش تهاجمی داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۹ ۱۸:۴۴

بعنوان یک تراختوری تبریک میگم به محرم بخاطر اینکه همواره باشخصیت و اخلاق مدار بوده و هست چه در دورانی که بازیکن بود و چه الان که مربی هست