• سه‌شنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400121007692
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان خاش:

نیروهای بسیجی، سفیران سلامت در دوران کرونا هستند

نیروهای بسیجی، سفیران سلامت در دوران کرونا هستند

ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین فرماندهی سپاه شهرستان خاش با بیان اینکه نیروهای بسیجی، سفیران سلامت در بین مردم هستند گفت: پایگاه های بسیج از تمام ظرفیت موجود در اقناع افکار عمومی و تبیین اهمیت واکسیناسیون به عنوان سفیر سلامت نظام در بین مردم استفاده نمایند.

به گزارش ایسنا- سرهنگ سرکاش افزود: رسالت بسیج مداخله در هر شرایط و بحران به نفع مردم است و در حال حاضر که آسیب جامعه بحران امیکرون است و خدمت به مردم در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، برنامه ریزی و هدف‌گذاری ها در راستای ارتقای شاخص واکسیناسیون در مناطق با پوشش پایین واکسیناسیون به منظور صیانت از سلامت شهروندان می باشد.

این مسوول ادامه داد: در شرایط موجود کرونا و توسعه واکسیناسیون به منظور استقرار تیم های سیار واکسیناسیون نیروهای فعال و باتجربه بسیجی با تیم های سلامت همکاری خواهند داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش و تفتان نیز اظهار داشت: در پیک های قبلی کرونا نیز با مشارکت و مداخله نیروهای جهادگر و انقلابی بسیج شاهد پیشبرد برنامه های به ویژه در رعایت پروتکل های بهداشتی بودیم و بدون شک در پیک جدید که اولویت ما ارتقای شاخص واکسیناسیون می باشد نیز دستاوردهای خوبی خواهیم داشت.

دکتر رضا کرد افزود: فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و تیم های بهداشتی مناطق جهت توسعه واکسیناسیون در جمعیت هدف به موفقیت اجرای طرح کمک می کند.

وی بیان کرد: بهترین واکسن در شرایط بحران کنونی در دسترس ترین آن است، چرا که تمامی واکسن ها در برابر کرونا ایمنی داشته و بدن را وادار به تولید پادتن و آمادگی بیشتر در صورت ابتلا می نماید لذا براساس توصیه تیم های واکسیناسیون نسبت به دریافت نوع واکسن اقدام نمایید.

دکتر کرد ادامه داد: نیروهای جهادی پایگاه های بسیج به مثابه بهورزان سختکوش خانه های بهداشت آشنایی کامل با ساکنان منطقه دارند و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و خودداری از تجمعات به ویژه عروسی و پرسه داری و مداخلات لازم آموزشی و اطلاع رسانی ها همکاری نمایند.

نشست جانشین سپاه شهرستان، مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهر و حاشیه شهر در راستای تقویت طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سپاه خاش برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha