• سه‌شنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400121007725
  • خبرنگار : 50038

بیش از ۵۰۰۰ عدد مواد محترقه در ملایر کشف شد

بیش از ۵۰۰۰ عدد مواد محترقه در ملایر کشف شد

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از کشف بیش از پنج هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در این ‏شهرستان، توسط مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد و گفت: در پی کسب خبری ‏مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک توسط فردی در منزل، رسیدگی به موضوع در ‏دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.‏

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ احمد ساکی در این رابطه افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامی هوشمندانه با شناسایی متهم و فعالیت وی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه از آن محل بازرسی کردند و تعداد پنج هزار و ۶۴۱ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و حدود یک کیلوگرم مواد پیش ساز محترقه دست ساز را کشف و ضبط کردند.

بیش از ۵۰۰۰ عدد مواد محترقه در ملایر کشف شد

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس۱۱۰ گزارش کنند.

ساکی در ادامه از کشف یک دستگاه خودرو مسروقه و دستگیری سارق توسط ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران خبر داد و اظهارکرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی موثر و بی وقفه، سرانجام سارق تحت تعقیب با یک دستگاه خودرو پراید سرقتی در یکی از خیابان ها شناسائی و در یک عملیات ضربتی توسط مامورین این کلانتری دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در تحقیقات فنی و تخصصی از متهم دستگیر شده که دارای سوابق متعدد سرقت و مواد مخدر بود، وی به سرقت خودرو مذکور و تعداد هفت فقره انواع سرقت از جمله سرقت لوازم و وسایل داخل خودرو، تجهیزات معابر عمومی و ... اعتراف کرد و با تشکیل پرونده این سارق حرفه ای به مراجع قضائی تحویل شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha